4 مرحله برای موفقیت در بازاریابی وابسته

بازاریابی کمیسیون یکی از بهترین راه ها برای شروع درآمدزایی اینترنتی است. هنگام تبلیغ یک نمایشگاه وابسته ، شما به سادگی محصولی را پیشنهاد می کنید که ارزش دیگران را فراهم می کند. این امر به تلاش زیادی برای تهیه همه چیز احتیاج ندارد. شما می توانید این کار را با تبلیغ مستقیم پیشنهاد Affiliate یا ارسال ترافیک به صفحه فشرده سازی خود برای ایجاد لیست خود انجام دهید. می توانید در کمتر از یک ساعت کل قیف خود را تنظیم کنید تا آماده شوید تا بازدید خود را به پیشنهاد خود شروع کنید.

من دیده ام که بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته (به ویژه مبتدیان) شکست می خورند زیرا ارتقاء محصولات بازاریابی کمیسیون مستلزم انجام برخی اقدامات است. اگر یک یا چند مرحله را رد کنید ، احتمال دارد محصولات وابسته توصیه شده را خریداری کنید.

به همین دلیل است که در این مقاله 4 گام اصلی لازم برای شما را در یک بازاریاب موفق برجسته می کنم. هر یک از این مراحل ضروری است و همه بازاریابان موفق وابسته باید هر یک از این مراحل را در نظر بگیرند.

قد و قامت خود را انتخاب کنید

این اولین و مهمترین قدم در نظر گرفتن است. به راحتی می توانم بگویم که اگر این مرحله به درستی انجام نمی شد ، همه چیز مهم نبودند. شما باید موقعیتی را انتخاب کنید که سودآور و تقاضای زیادی داشته باشد. قطعاً این احتمال باعث می شود افراد دیگر محصولات شما یا محصولات فرعی را که توصیه می کنید خریداری کنند.

همه درگاه ها از نظر تقاضا و سودآوری یکسان نیستند. این یک اشتباه بسیار رایج است که اکثر بازاریابان مرتکب آن می شوند. آنها فکر می کنند می توانند به هر جایی بروند و فوراً شروع به تبلیغ کنند.

اثبات شده ترین فروشگاه های سودآور سلامت ، ثروت و روابط هستند. با این وجود بسیاری از درگاه های سودآور و پر تقاضا نیز وجود دارد. در انتخاب طاقچه شما پنج عامل اصلی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

شور: بهتر است محلی برای شور و شوق انتخاب کنید. این به شما کمک می کند تا بعد از هر شکست اقدامات خود را ادامه دهید. عاشق کاری که می کنید یک سلاح عالی است که باید تجارت شما را به موفقیت برساند. اما این به خودی خود کافی نیست زیرا باید موقعیت سودآوری را نیز انتخاب کنید.

همیشه سبز: هنگام انتخاب طاقچه ، از خود بپرسید “آیا همیشه سبز است؟” اگر نمی دانید همیشه سبز چیست ، این به معنای موقعیتی است که همیشه مورد نیاز است و هرگز پیر نمی شوید. ثروت ، سلامتی و رابطه نمونه های خوبی از سوله های همیشه سبز است. این امر به این دلیل است که مردم همیشه به دنبال راه هایی برای کسب درآمد ، سالم سازی و یافتن یا حفظ رابطه هستند. هر مکانی که انتخاب کنید بهتر است نه تنها برای مدت معینی از محصولات خود استفاده کنید.

تقاضای بالا: این مهمترین عاملی است که باید هنگام ایجاد محصول در نظر بگیرید. آنها برای دستیابی به فروش باید در صورت درخواست دیگران متخصص شوند. مهم نیست که کالای شما چقدر عالی باشد ، اگر تقاضای زیادی نداشته باشد ، به سختی می تواند فروش کمی داشته باشد اما یک تجارت پایدار نیست که بتوانید آن را حفظ و گسترش دهید.

خاص: انتخاب یک مکان بزرگ ، ترافیک هدفمند را برای شما به همراه نخواهد داشت. این بدان دلیل است که بخشی را که انتخاب کردید توضیح ندادید. به عنوان مثال ، اگر محصولی تهیه کرده اید و فقط نشان داده اید که مربوط به ثروت است ، این یک موضوع گسترده است که می توانید در مورد آن صحبت کنید. از آنجا که ثروت می تواند بازاریابی آنلاین ، فارکس ، املاک و مستغلات ، تجارت فیزیکی باشد و لیست ادامه یابد. فقط با بیان این مطلب که مربوط به ثروت است ، از این قسمت ترافیک دریافت خواهید کرد و بیشتر آنها به آنچه ارائه می دهید نیاز نخواهند داشت. اما اگر تعیین کنید که این امر به بازاریابی وابسته مربوط می شود ، افراد هدفمند بیشتری پیشنهاد شما را خواهند دید و به احتمال زیاد به فروش آنلاین و درآمد پایدار از طریق اینترنت می پردازند.

محصول دیجیتال: هنگام انتخاب یک مکان تخصصی ، از خود بپرسید “آیا می توانم یک محصول دیجیتال از آن تهیه کنم؟” برخی از محصولات طاقچه به شدت مورد نیاز هستند اما نمی توانند محصولات دیجیتالی را خارج کنند. به عنوان مثال ، پیراهن مورد نیاز زیادی است ، مردم هر روز پیراهن می خرند. با این حال ، اگر من یک محصول دیجیتال در مورد آن ساختم ، آیا این امر لازم است؟ چه کسی می خواهد پیراهن ها را تماشا کند یا بخواند؟ مردم دوست دارند آنها را بپوشند. اما بازاریابی کمیسیون محصولی است که در صورت استفاده از آن به عنوان یک محصول دیجیتال ، مورد استقبال بالایی قرار می گیرد.

بستر شخصی خود را بسازید

این مرحله راهی عالی برای بازاریابی خود و اقتدار شدن است. با این مرحله افراد دیگر مشاغل شما را می بینند و می دانند که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، نه فقط کسی که فقط می خواهد محصولات را برای تولید فروش تبلیغ کند.

چهار سیستم عامل عالی برای استفاده وجود دارد:

وردپرس: هر بازاریاب اینترنتی موفق امروز دامنه ای دارد که WordPress در آن نصب شده است. WordPress ابزاری آسان برای ایجاد وب سایت است و اغلب امروزه ساده ترین راه برای ایجاد وب سایت ها است. فقط چند مرحله طول می کشد تا وب سایت شما برای پخش مستقیم آماده شود. با استفاده از وردپرس می توانید انواع صفحات وب ایجاد کنید که یکی از محبوب ترین آنها بلاگ نویسی است. بازاریابان اینترنتی وبلاگی را ایجاد می کنند تا محتوا را ایجاد کنند که به دیگران ارزش افزوده و همچنین ممکن است محصولات را تبلیغ کند.

سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک: چه کسی فیس بوک را نمی شناسد؟ این سایت با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در رتبه دوم قرار دارد. شما می توانید با ایجاد صفحه ای که محتوا ایجاد می کند از بازدید کنندگان بسیاری که ممکن است به سمت مشتریان فعلی شما روی بیاورند ، از این بستر بزرگ استفاده کنید. به دلیل قدرت آنلاین فیس بوک ، محتوای شما در رتبه بالایی قرار خواهد گرفت. مردم دوست دارند صفحات فیسبوک را که مربوط به نیازهایشان است جستجو کنند ، و این فرصتی عالی برای شما ایجاد می کند.

YouTube: YouTube محبوب ترین سایت ویدیویی کره زمین است که بازدید کنندگان ماهانه حدود 6 میلیارد ساعت فیلم تماشا می کنند. نکته جالب در مورد فیلم ها این است که آنها تعامل بیشتری نسبت به متن یا صدا ایجاد می کنند. مردم از تماشای فیلم و یادگیری بیشتر درباره درس های ویدیو از خواندن گزارش ها یا پست های وبلاگ لذت می برند. این یک فرصت عالی برای شما است که به طور مرتب می توانید فیلم های ارزشمند را ادامه دهید. این به شما کمک می کند تا فیلم های خود را در رتبه بندی بالاتری قرار دهید و به این ترتیب بازدید کنندگان بیشتری را به تماشای فیلم های خود جذب کنید.

Tumblr: این یکی دیگر از بسترهای رسانه اجتماعی است که می توانید از آن برای ایجاد پست های وبلاگ استفاده کنید. Tumblr یک بستر پرکاربرد است و حتی ممکن است بستر اصلی شما برای ایجاد محتوای برندسازی شما باشد.

مخاطبان خود را بیشتر کنید

حرکت این است که برای ایجاد شغل خود به وب سایت خود مراجعه کنید. همانطور که می دانید ، ترافیک یکی از مشاغل آنلاین است و بدون آن هیچ شغلی وجود ندارد.

منابع ترافیکی زیادی وجود دارد ، اما من پنج منبع قدرتمند ترافیک را توضیح خواهم داد:

رسانه های اجتماعی: این یک روش عالی برای بدست آوردن ترافیک آنلاین است. تقریباً همه از حداقل یک بستر رسانه اجتماعی استفاده می کنند که فرصتی عالی برای کار روی آنها است. اما این البته مستلزم انجام برخی کارها با ایجاد منظم مطالب در مورد چیزهایی است که دیگران باید بدانند.

تبلیغات فردی: ترافیک با کلیک بر روی Solo Ads توسط افرادی که ایمیلی را که ارائه دهنده آگهی سولو ارسال می کند باز می شوند. این بدان معنی است که ارائه دهنده تبلیغات Solo با پیوندی به وب سایت شما ایمیلی را به بخشی از لیست خود (بسته به تعداد کلیک) ارسال می کند.

PPC: Stands for Pay Per Click یک الگوی تبلیغاتی آنلاین است که ترافیک را به یک وب سایت خاص هدایت می کند. شما یک تبلیغ (متن و / یا تصویر) ایجاد می کنید که بازدید کنندگان روی آن کلیک می کنند تا مستقیماً به وب سایت شما هدایت شوند. در صورت استفاده صحیح ، از ترافیکی بسیار هدفمند برای تجارت خود برخوردار خواهید شد که باعث افزایش فروش و ثبات درآمد شما می شود.

وبلاگ: همانطور که در بالا گفتیم ، وبلاگ نویسی از نظر برندسازی و اقتدار شدن بسیار قدرتمند است. شما از ترافیکی بسیار هدفمند بهره مند می شوید و آنها را به شما اعتماد می کنند و محصولاتی را از شما خریداری می کنند ، زیرا آنها دیدند که می توانید با هر محصولی که ارائه می دهید به آنها ارزش دهید.

YouTube: بازاریابی ویدیویی یک سلاح بسیار قدرتمند است که امروزه از آن استفاده می شود ، بنابراین می توانید از آن بهره مند شوید. با استفاده از YouTube می توانید نکات آموزنده ، بررسی محصول ، آموزش مداوم و موارد دیگر ایجاد کنید. شما از ترافیکی با هدف بالا برخوردار خواهید شد و مردم از تماشای فیلم های شما و یادگیری از شما لذت می برند.

تبلیغات محصولات

این آخرین مرحله است که سودآوری می کند. شما تمام مراحل قبلی را نه برای تفریح ​​بلکه برای کسب درآمد آنلاین انجام می دهید. این مرحله با فروش محصول خود یا ارتقاء محصولات دیگران راهی عالی برای دستیابی به فروش آنلاین فراهم می کند.

پنج سایت عالی وجود دارد که محصولات خوبی را برای تبلیغ ارائه می دهند:

ClickBank.com: این یکی از محبوب ترین وب سایت های وابسته در اینترنت است. این محصول شامل تقریباً تمام فروشگاههای آنلاین است که به شما کمک می کند تا کجا می خواهید تجارت خود را انتخاب کنید و کدام محصولات ثابت شده است که به فروش می رسد.

Clicksure.com: سبک ClickBank.com نیز بسیار قدرتمند است.

Warriorplus.com: این یکی دیگر از وب سایت های وابسته عالی برای به خاطر سپردن است ، اما فقط در صورت درآمدزایی. کلیه محصولات تکنیک های درآمدزایی دارند ، بنابراین اگر در مکان دیگری هستید می توانید از این سایت پرش کنید.

JVZoo.com: Warriorplus.com مشابه اما با محصولات با قیمت بالاتر است.

Mucheye.com: این سایت بسیار مفید است زیرا محصولاتی را نشان می دهد که هنوز راه اندازی نشده اند. این امر به شما امکان می دهد تا برای تبلیغ محصول مورد نظر خود آمادگی بیشتری داشته باشید و رقابت کمتری خواهد داشت زیرا بیشتر مردم محصولاتی را که راه اندازی شده اند تبلیغ می کنند. محصولات warorplus ، JVzoo و برخی سایتهای وابسته دیگر را نشان می دهد.

حالا شما چهار مرحله اصلی را که باید بدانید برای یک بازاریاب موفق آنلاین می دانید ، می دانید. این راهنما به شما کمک می کند یاد بگیرید که چگونه طاقچه خود را انتخاب کنید ، بستر خود را بسازید ، مخاطبان خود را افزایش دهید و محصولات را تبلیغ کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا