دنیای وب

4 نتیجه خوب استفاده از سئو در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی (SM) به عنوان یک پلت فرم بازاریابی برای هر کسب و کاری که می خواهد از طریق اینترنت موفق شود در نظر گرفته شده است و در حالی که این درست است، حوزه های دیگری از SM وجود دارد که اغلب یافت نمی شوند. یکی از قدرتمندترین ابزارهایی که در اینترنت می توان از آن استفاده کرد، داشتن رتبه خوب در موتورهای جستجو است. تنها راه برای رسیدن به این هدف به موقع، نصب سئو در سراسر وب سایت، وبلاگ و غیره است، اما به غیر از این، استفاده از سئو در تمام تلاش های رسانه های اجتماعی شما نیز مفید و دست نخورده است.

وقتی پیوندی به حساب توییتر خود ارسال می کنید، هر پیوند می تواند یک بک لینک قدرتمند به وب سایت شما باشد. با توییتر، فیس بوک می تواند برای ایجاد پیشرفت های مشابه در نتایج موتورهای جستجو استفاده شود. اگرچه SM اغلب به عنوان یک برنامه بازاریابی بلند مدت در نظر گرفته می شود، اما رضایت کوتاه مدتی وجود دارد که می تواند به عنوان یک پیاده سازی SEO به دست آید. اگر برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را برای سال 2011 طراحی کرده اید، اجازه دهید پاسخ های زیر شما را در نقد طرح خود با در نظر گرفتن سئو راهنمایی کنند.

1. از رسانه های اجتماعی برای ایجاد بک لینک استفاده کنید

اگر تجربه ای در زمینه رسانه های اجتماعی و ایجاد تبلیغات دارید، احتمالاً از قدرت ایجاد بک لینک و اینکه چقدر می توان آن را به راحتی انجام داد، می دانید. علاوه بر این، اگر از توییتر برای ارسال لینک به وب سایت و/یا تبلیغات خود استفاده می کنید، نه تنها می توانید تبلیغات طبیعی را دریافت کنید، بلکه می توانید از منابع انسانی نیز بک لینک دریافت کنید. مردم آنجا را به اشتراک خواهند گذاشت زیرا توییتر یک سایت اشتراک گذاری عالی است.

2. محتوای ارزشمند الهام بخش دیگران است:

اگر محتوای ارزشمندی ارائه می کنید و بتوانید موارد را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به روز نگه دارید، این احتمال وجود دارد که دیگران احساس کنند مجبور می شوند اطلاعات مشابه شما را با توئیت مجدد پیوند شما به اشتراک بگذارند. فقط با تعامل با دیگران در این سایت ها، می توانید روابط ایجاد کنید و این افراد می خواهند به شما کمک کنند، به خصوص که اکثر آنها فقط به فشار یک دکمه نیاز دارند. به علاوه، اگر از این افراد بخواهید درباره شما وبلاگ بنویسند یا در مورد کسب و کار شما به اشتراک بگذارند، نتایج می تواند شگفت انگیز باشد.

3. نمایه شما پر از سئو است:

پروفایل رسانه های اجتماعی شما مملو از سئو است، چه کسی فکرش را می کرد، درست است؟ بسیار مهم است که به روز و کامل باشید و همچنین لینک هایی به وب سایت یا وبلاگ خود داشته باشید. تعداد افرادی که حساب کاربری دارند و به طور منظم وارد می شوند، اما برای تکمیل اطلاعات شخصی خود وقت نمی گذارند، گاهی مضحک است. امروزه داشتن یک پروفایل کامل بخش مهمی از انجام تجارت در اینترنت است.

4. لازا:

اکنون، می دانم که قبلاً این را گفته ام، اما نمی توانم به اندازه کافی تاکید کنم که ابزاری مانند SM چقدر برای شهرت و حفظ شما مهم است. با این حال، حفظ حضور یک SM جدید به حذف هرگونه کار بد روزنامه نگاری که ممکن است در گذشته داشته اید کمک کند. در واقع، اگر پروفایل SM خود را پر کنید، می توانید لیست های نامعتبر را به طور کامل حذف کنید.

وقتی طرح بازاریابی SM شما به خوبی تثبیت شده باشد، کمپین شما می تواند بسیار فراتر از یک استراتژی بازاریابی باشد، همچنین می تواند منبعی برای برندسازی پایدار و سئو باشد. با اعمال پاسخ های بالا می توانید به کسب و کار خود و زمانی که در شبکه های اجتماعی می گذرانید سود ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا