4 اشتباه در بازاریابی محتوا توسط مربیان ، مشاوران ، کارآفرینان آزاد و مشاغل کوچک

[ad_1]

1. خیلی زود تسلیم می شوید

بازاریابی محتوا یک ماراتن است ، نه یک سرعت. این یک بازی طولانی است.

شما نمی توانید 3 مقاله در وبلاگ خود ارسال کنید و سپس از کسی که مطالب شما را نمی خواند شکایت کنید … نظر ندهید یا به اشتراک بگذارید

موفق ترین بازاریابان محتوا سالهاست که تمرین می کنند – قبل از اینکه “یک شبه موفقیت” داشته باشند ، محتوای با کیفیت ، مرتبط و ارزشمند را برای چندین سال به طور مکرر و به طور مداوم برای مخاطبان هدف خود منتشر کنند.

هنگامی که حرکت شما افزایش یابد ، بازده سرمایه گذاری شما (بازگشت سرمایه) افزایش می یابد.

استراتژی برنده شدن:

تمرکز.

برای تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند و مرتبط با مخاطبان خاص وقت و انرژی سرمایه گذاری کنید – به نظر می رسد مکرر و سازگار است.

اگر به تلفات خود توجه نمی کردید ، چگونه انتظار دارید که برای شما ظاهر شوند؟

یک قالب یا دو نسخه و کانال را انتخاب کنید که نیازهای مخاطبان ایده آل شما را برآورده کند ، نقاط قوت خود را برجسته کنید و با موضوع تخصصی خود به خوبی کار کنید … سپس در آن واقعاً ماهر باشید.

خودتان را بیش از حد با تلاش برای انجام همه کارها هدر ندهید فقط به این دلیل که دیگران این کار را می کنند.

پس سخت گیر باشید – تولید و تبلیغ محتوای خود را به عنوان بخشی غیرقابل بحث در برنامه بازاریابی خود قرار دهید.

2. اگر آن را بسازید ، آنها نمی آیند

داشتن یک وب سایت با یک وبلاگ به معنای دانستن مخاطبان ایده آل شما نیست.

هر روز 2.7 میلیون پست وبلاگ منتشر می شود. هر دقیقه 300 ساعت فیلم در YouTube بارگذاری می شود. شما ایده را پیدا کردید

موفق ترین بازاریابان محتوا 20٪ از وقت خود را برای تولید محتوا و 80٪ نیز برای تبلیغ محتوا می گذرانند.

اگر تلاش مستمر نکنید که مطالب خود را در معرض دید افراد مناسب قرار دهید ، این کار هیچ کاری برای شما نخواهد کرد.

هیچ یک از ما حق شرکت در این مراسم را نداریم. برای جلب اعتماد و احترام آنها تلاش کنید.

استراتژی برنده شدن:

شما احتمالاً وقت زیادی برای صرف تبلیغات محتوای خود در همه جا ندارید … و همچنین تیم اختصاصی برای تلاش ندارید.

به همین دلیل مهم است که شما نه تنها بدانید که مخاطب شما در کجا متوقف می شود بلکه بتوانید عناوین و توصیفاتی را که با آنها صحبت می کند بنویسید و باعث شود آنها بخواهند مطالب شما را بخوانند / گوش دهند / ببینند (به عنوان مثال روی آنها کلیک کنید).

بعضی از مکان ها را شناسایی کنید که می توانید تلاش ها و منابع تبلیغاتی خود را متمرکز کنید ، سپس نتایج خود را آزمایش و پیگیری کنید تا بتوانید تاکتیک های خود را تنظیم کنید.

3. شما در حباب خود گیر کرده اید

فقط ارسال پست در وبلاگ خود و تلاش برای جلب مردم در آنجا می تواند نبردی سخت ایجاد کند – مخصوصاً اگر در حال افزایش بازدید هستید و لیست بزرگی یا سئو سایت برای یک سایت خاص ندارید.

به یاد داشته باشید ، اگر کسی محتوای شما را مصرف نکند ، محتوای شما هیچ کاری برای شما انجام نمی دهد.

به دنیای بزرگ و گسترده بروید … محتوای خود را در جایی که واقعاً مخاطب ایده آل شما است ارسال کنید.

استراتژی برنده شدن:

ارسال مهمان راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان جدید است. حتماً وبلاگهایی را انتخاب کنید که مخاطبان مشابهی دارند ، بنابراین وقتی به سایت خود لینک می دهید یا جذابیت اصلی خود را تبلیغ می کنید ، در حال ساخت مخاطب با کیفیت بالا هستید.

شاید لازم باشد در مقیاس کوچک شروع کنید و برای رسیدن به سایت های بزرگتر کار کنید. برو و از جایی شروع کن به خودتان شک نکنید ، اما “بله” را مسلم نگیرید.

سفارشی سازی یا بازنشر مجدد محتوای خود در سیستم عامل هایی مانند Medium یا LinkedIn Pulse یکی دیگر از راه های خوب برای رشد محتوای شماست.

برای اطمینان از اینکه محتوای این سیستم عامل ها محتوای SEO محتوای اصلی وب سایت شما را از بین نمی برد ، تفاوت های ظریف وجود دارد – به عنوان مثال ، استفاده از برچسب متعارف ، استفاده از عملکرد “وارد کردن” در رسانه ، عنوان را تغییر دهید ، مقدمه دیگری بنویسید و غیره

برخی از مبادلات تجاری وجود دارد و شما باید در بازاریابی محتوای خود و آنچه می خواهید برای تجارت شما انجام دهد ، ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید بیشترین کره کره چشم را بر روی محتوای خود داشته باشید ، بازنشر مجدد محتوا در سیستم عامل های محبوب حتی اگر این پست ها بالاتر از پست اصلی در سایت شما باشد ، ممکن است مفید باشد.

4. تا دیوار متن خدمت کنید

… و ارتکاب تجربه کاربر دیگر یا خطاهای خیره شدن.

هدف از بازاریابی محتوا این است که مردم محتوای شما را مصرف کنند تا بتوانید به اهداف یا قدم های بعدی که می خواهید خوانندگانتان بردارند ، برسید.

اگر دیواری از متن پر از اصطلاحات اصطلاحات واژگان یا آبشار ارائه کرده اید و به خوانایی فکر نمی کنید – استقبال خوانندگان خود را از دست می دهید.

استراتژی برنده شدن:

در حالی که محتوای شما باید بیان کند شما چه کسانی هستید – ارزش ها ، اعتقادات ، دیدگاه ها ، تجربیات و غیره – باید تجربه کاربر را در نظر بگیرد.

قالب بندی صحیح محتوای شما ، خوانندگان شما را به ماندن در صفحه تشویق می کند در حالی که با جملات کوتاه می نویسید و پرهیز از پاراگراف های طولانی ، خوانایی و احتمال مصرف محتوای شما را افزایش می دهد.

در حالی که من به شدت مخالف “لیست” هایی هستم که عمق ندارند ، این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از شماره گذاری برای کمک به وضوح و سلسله مراتب در محتوای خود استفاده کنید.

تقسیم مقاله خود به بخش ها و محدود کردن آن با عنوان های فرعی ، می تواند خوانایی را بسیار بهبود بخشد و در عین حال به شما کمک کند ایده های خود را در طی مراحل روشن کنید.

ارتباط بهتر شما را قانع تر می کند. این عضله ای است که می توانید آن را تمرین دهید … و راحت تر می شود.

سازمان دهی ضعیف و غلط های املایی یا دستوری باعث حواس پرتی می شود. افکار شما هر چقدر هم خوب باشند ، اگر با دقت در این مورد منتقل نشوند ، قدرت و اعتبار شما را تضعیف می کنند – و بیشتر از این که صدمه داشته باشند ، آسیب می رسانند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا