[ad_1]
معرفی
آیا برای کتاب منتشر شده خود نامه فروش دارید؟ یکی ندارید زیرا فکر می کنید به شما کمکی نمی کند کتاب های بیشتری بفروشید؟ دانستن افسانه ها و باورهای غلطی که یک ناشر در مورد نقش مقاله کتاب خود دارد می تواند اثربخشی کل کتاب را بهبود بخشد. داشتن یک کتاب کاملاً آماده و حرفه ای برای کتاب شما به توزیع کنندگان عمده فروشان و کتاب فروشان ثابت می کند که شما در موفقیت کتاب خود جدی هستید. اگر آنها معتقدند که شما مهارت و انرژی لازم برای فروش کتاب های خود را در مدت زمان طولانی دارید تمایل بیشتری به استفاده از شما و کتاب هایتان خواهند داشت. از این فهرست رایج ترین افسانه هایی را که از ناشران دیگر شنیده ام حذف می کنم.
افسانه شماره 1.
من به یکی نیاز ندارم زیرا از یک توزیع کننده برای فروش کتاب هایم استفاده می کنم
خوب است که کتاب خود را با یک توزیع کننده داشته باشید. توزیع کننده برای قرار دادن کتاب های شما در قفسه کتابفروشی ها و کتابخانه ها با چالش های زیادی روبرو خواهد شد. آن ها با فروشگاه تماس خواهند گرفت در صورت امکان درباره خرید مذاکره می کنند و هر مانعی را که ممکن است به تنهایی با آن مواجه شوید از بین می برند. کار با یک خرده فروش می تواند بسیار سودمند باشد. در حالی که برخی از توزیع کنندگان بیشتر وزنه برداری را برای شما انجام می دهند توزیع کننده از شما انتظار دارد که واقعاً در فروش کتاب خود سهیم باشید. صفحه فروش شما که ایجاد کرده اید نمایه کتاب شما را به روشی که می خواهید ارائه می کند – در بهترین نور ارائه می دهد.
افسانه شماره 2
من به یکی نیازی ندارم زیرا کتاب هایم را مستقیماً به مشتریان (و مشتریانم) نمی فروشم.
کتابهای شما ممکن است مستقیماً به مشتریان فروخته نشوند. کتاب شما را فقط در آمازون می توانید پیدا کنید. یا شاید کتاب های شما در Lightning Source هستند و فروش و توزیع شما را به آمازون و همه خرده فروشان دیگر مدیریت می کنند. اما اگر چشم انداز فروش بیش از چند کتاب در ماه را دارید باید فروش کتاب های خود را جدی بگیرید. نامه های فروش فقط توسط خرده فروشان عمده فروشان و کتابخانه ها خوانده نمی شود. مشتریان همچنین جلد کتاب شما را مرور می کنند تا به آنها کمک کند تا درباره کتاب شما بیشتر بدانند. توزیع کنندگان و عمده فروشان باید کتاب شما را ببینند تا به آنها کمک کنند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند کتاب شما را حمل کنند یا نه. اگر کتاب شما را بپذیرند تیم فروش شما از صفحه شما برای کمک به فروش کتاب شما استفاده خواهد کرد. آنها همچنین هنگام جمع آوری کاتالوگ های خود به آن نیاز دارند. آژانس خرید کتابخانه به سند کتابفروشی شما نیاز دارد تا به آنها کمک کند تصمیم بگیرند که آیا کتاب شما برای مشتریانشان مناسب است یا خیر. برای مشتریان و مشتریان خود می توانید PDF نامه فروش خود را در وب سایت خود قرار دهید.
افسانه شماره 3.
من به یکی نیازی ندارم زیرا کتابم را مرتباً در شبکه های اجتماعی تبلیغ می کنم
شبکه های اجتماعی و وب سایت های رسانه ای بسیار مهم هستند و باید نقش مهمی در برنامه بازاریابی شما داشته باشند. اما شما فقط باید دو یا سه مورد را برای تمرکز تلاش خود انتخاب کنید. اما تکیه بیش از حد به شبکه های اجتماعی مشکل بزرگی دارد. این مکان مال شما نیست. با این حال شما می توانید وبلاگ خود وب سایت خود و تمام ابزارهای بازاریابی خود را کنترل کنید. پس باهوش باشید و تمام ابزارهای بازاریابی خود را به دست آورید و کنترل کنید که کجا از آن ابزار استفاده می شود. هیچ سایت رسانه اجتماعی نمی تواند آن را برای همیشه از شما بگیرد. به یاد داشته باشید که یکی از دلایلی که شما در وهله اول وارد نشر شدید کنترل سرنوشت خود بود. این را فراموش نکن
افسانه شماره 4.
من به یکی نیازی ندارم زیرا خوانندگان وقتی به کتابم نیاز داشته باشند (یا بخواهند) مرا پیدا خواهند کرد
امیدوارم در این مرحله از بازی بدانید که این درست نیست. ایجاد یک کتاب موفق از نظر مالی به چیزی بیش از انتظار برای انجام آن به روشی جادویی نیاز دارد. اگر کتاب شما مورد نیاز و مورد نظر خوانندگان باشد عالی است. اما چند راه اساسی برای جذب خریداران/خوانندگان وجود دارد. اول از همه شما باید یک کتاب خوب داشته باشید. محتوا باید به راحتی قابل خواندن باشد و اطلاعات عالی ارائه دهد که واقعا به خواننده کمک می کند زندگی و تجارت خود را بهبود بخشد. پوشش نیز باید شگفت انگیز به نظر برسد. اینها قوانین اساسی هستند. قانون بعدی این است که به مردم یادآوری کنید که به کتاب شما نیاز دارند در غیر این صورت فراموش و فراموش خواهید شد. نامه های فروش نقش مهمی در این فرآیند دارند. به همین سادگی است شما باید درک کنید که آنها فقط برای فروش نیستند. این تنها بخشی از برنامه بازاریابی شماست. وقتی پول ندارید روی میز نگذارید.
نتیجه
امیدوارم این بحث به رفع برخی از افسانه ها و باورهای غلط در مورد استفاده از کاغذ فروش کمک کرده باشد. باید در نظر داشته باشید که نامه های فروش به تنهایی قابل استفاده هستند اما باید در کیف رسانه ای کتاب شما گنجانده شوند. آنها با هم بخش مهمی از طرح کسب و کار کلی شما را تشکیل می دهند. به عنوان یک ناشر بسیار جدید به سرعت متوجه خواهید شد که یک فروشنده نیز هستید. خودنشر و بازاریابی دست به دست هم می دهند به خصوص اگر چشم انداز موفقیت در آن را داشته باشید.
[ad_2]