4 امتیاز بازاریابی

[ad_1]

چهار نقطه بازاریابی محصول قیمت مکان و تبلیغات است. مهمترین این گروه البته محصول است. این خطا را درک کنید و هیچ چیز دیگری مهم نیست. ما فوراً در مورد محصول شما بحث خواهیم کرد.

بازاریابی اغلب به اشتباه درک می شود. بیشتر صاحبان مشاغل کوچک آن را فقط راهی برای پخش کلمه می دانند. اما پیچیده تر است. در این مقاله ما در مورد یکی از جنبه های مختلف بازاریابی … 4P صحبت خواهیم کرد.

چهار نکته را درک کنید و …

محصولی را خواهید داشت که مردم دوست دارند دوست دارند و به دوستان خود می گویند …

شما سود هر فروش را به حداکثر می رسانید …

این باعث می شود محصول شما به راحتی در دسترس افرادی باشد که آن را می خواهند …

شما راهی خواهید داشت تا افراد بیشتری را امتحان کنند (در غیر این صورت این اتفاق نخواهد افتاد).

محصول – شما باید زمان کافی را برای تولید محصول خود صرف کنید. شما باید خواسته ها و نیازهای بازار خود را بفهمید و آن را نمی خواهید سپس آن را در محصول خود بسازید. سپس فراتر بروید کاری اضافی انجام دهید تا آنها را خیره کنید زیرا اگر محصول شما نیازهای بازار شما را بهتر از رقابت برآورده نمی کند پس چرا؟ چه چیزی شما را متمایز می کند؟

قیمت دریابید که بهترین 3 رقبا قیمت محصولات خود را چگونه می دانند. سپس مقدار واقعی محصول خود را تعیین کنید. سپس هزینه توسعه محصول خود را تعیین کنید. سپس تصمیم بگیرید که تبدیل به یک حق بیمه یا ارائه دهنده حق بیمه شوید. مزایا و معایبی برای هر دو وجود داره. مطمئن شوید که آنها را درک کرده اید سپس مکان خود را انتخاب کنید. اکنون می توانید کالای خود را به درستی – بالاتر از هزینه و سپس (یا پایین) رقابت بر اساس تصمیم موقعیت خود قیمت گذاری کنید.

محل اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه شما در کجا معلق هستند و در کجا ملاقات می کنند. وقتی آنها به محصول شما احتیاج دارند کجا هستند؟ سپس راهی برای پیدا کردن محصول خود به آن مکان پیدا کنید. شما می خواهید محصول خود را در مکان مورد نظر. فروش hotdogs در این زمینه و شما سود می کنید. فروش هات داگ در لابی مطب دندانپزشک و شما نمی خواهید.

به روز رسانی کاربردی چیزی هدیه کنید زیرا هدیه دادن رایگان یکی از بهترین راهها برای مجبور کردن مردم برای پیشنهاد شما است. هنگامی که شما آن را امتحان کنید آنها ممکن است تصمیم به خرید آن بگیرند. اگر آنها هرگز این کار را امتحان نکنند هرگز نمی دانند که آیا آن را دوست دارند و بنابراین ممکن است هرگز خریداری نکنند. شما می توانید یک مشاوره رایگان آزمایش رایگان نمونه رایگان اسکن رایگان گزارش رایگان فیلم رایگان یا کتاب الکترونیکی رایگان ارائه دهید … خلاق باشید. چیزی را پیدا کنید که مشتریان بالقوه خواهان آن هستند سپس راهی برای رایگان دادن آن پیدا کنید. شما می خواهید محصول خود را در اختیار هرچه بیشتر افراد قرار دهید. شما می خواهید آنها را در مورد آن صحبت کنید. ریاضی خود را در این مورد انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که هزینه و بعد از آن نقطه کاملاً برابری را درک کرده اید. به عنوان یک نتیجه از فروش چه تعداد فروش را پیش بینی می کنید؟ فروش چند برابر خواهد شد که هزینه های تبلیغاتی شما را برابری کند؟ محاسبه. اطمینان حاصل کنید که قابل استفاده است. اگر چنین است آن را جستجو کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا