4 بررسی تحقیقات زندگی

طبق آمار کمک مستقیم فروش مستقیم ، تعداد مشاوران فروش مستقیم از 12.2 میلیون نفر در سال 2001 به 15.8 میلیون نفر در سال 2010 افزایش یافته است. ساعات کاری انعطاف پذیر و امکان کسب سود بزرگ از دلایل اصلی ترجیح بسیاری از افراد برای پیوستن به شرکت های فروش مستقیم است. نه تا پنج شغل. با این حال ، انتخاب یک شرکت برای عضویت می تواند یک کار بسیار دلهره آور باشد. قبل از عضویت در شرکت باید برخی از فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید.

4Life Research یک شرکت فروش مستقیم است که محصولات پشتیبانی کننده ایمنی حمل و نقل را تبلیغ می کند. این شرکت مستقر در ایالات متحده آمریکا ، محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش مستقیم در بیش از 50 کشور از جمله استرالیا ، نیوزیلند ، آلمان ، تایوان ، ژاپن ، کانادا ، روسیه ، انگلیس ، مکزیک ، فیلیپین و غیره به فروش می رساند. در حال حاضر ، آنها بیش از 250 محصول را در زمینه های حمایت از تغذیه ، مدیریت وزن ، بهداشت حیوانات و مراقبت های شخصی به فروش می رسانند.

در این مقاله ، نگاهی بی طرفانه به مزایا و معایب پیوستن به 4Life Research خواهیم داشت.

رعایت تحقیقات 4life: فواید آن

شرکت 4Life در سال 1998 ، این یکی از معدود شرکت هایی است که محصولات پشتیبانی ایمنی Transfer Factor را به بازار ایالات متحده معرفی می کند. در اینجا برخی از مزایای اصلی پیوستن به یک شرکت آورده شده است.

تقاضای بالای محصول – موفقیت در یک شرکت فروش مستقیم تا حد زیادی به کیفیت و قابلیت اطمینان محصولاتی که فرد باید بفروشد بستگی دارد. محصولات 4Life Research در بازار بسیار مورد توجه هستند. تشویق خریدار از وقت و انرژی شما زیاد نمی گذرد.

عوامل حمل و نقل در واقع مولکول های ایمنی هستند که دکتر اچ. شرود لارنس در سال 1949. بنیانگذار شرکت ، دیوید لیسونبی بسیار الهام گرفته از تئوری پاسخ ایمنی کشف شده توسط دکتر اچ. اکثر خریداران آگاه از سلامتی از مزایای استفاده از محصولات پشتیبانی کننده مصونیت کارگران حمل و نقل مطلع خواهند شد. بیایید نگاهی سریع به برخی از محصولات عمده ای که این شرکت ارائه داده است ، بیاندازیم.

محصول کاهش وزن – Shape-Fast Ultra® کالای محبوب کاهش وزن ارائه شده توسط این شرکت است. حاوی Coleus Forskoli است که ماده ای کاملاً شناخته شده برای کنترل متابولیسم است.

Immune System Booster – یکی از محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی بدن این شرکت Energy Go Stix® است. این ماده حاوی مواد تقویت کننده انرژی است ، مانند عصاره چای سبز ، اسیدهای آمینه هم افزا ، میتای میترا ، گوارانا و سه شکل جینسینگ. سایر محصولات تقویت کننده سیستم ایمنی این شرکت شامل 4Life Transfer Factor® RioVida® ، RiteStart® (ویژه زنان) و موارد دیگر است.

تقویت کننده خواب طبیعی – SleepRite® یکی از محصولات پرفروش این شرکت است. SleepRite® ساخته شده از گیاهان طبیعی مانند کاوا کاوا ، سنبل الطیب و بابونه ، خواب طبیعی را تقویت می کند.

به غیر از اینها ، این شرکت محصولات بسیار مفید دیگری مانند InnerSun ، Aloe Vera و Enummi® را نیز ارائه می دهد که به چند مورد اشاره می کند.

حاشیه سود خوب – این شرکت سود خوبی را به توزیع کنندگان خود ارائه می دهد. 4Life Research حداکثر 64 درصد کارمزد در اختیار توزیع کنندگان خود قرار می دهد. همچنین ، آنها ماهی چهار بار به توزیع کنندگان پرداخت می کنند.

آموزش و مساعدت – این شرکت همچنین از توزیع کنندگان خود پشتیبانی عالی می کند. آنها یک کیت قطب نما و همچنین مواد آموزشی برای دستیابی به موفقیت سریع در فروش مستقیم فراهم می کنند. آنها همچنین برنامه های آموزشی را برای توزیع کنندگان ترتیب می دهند.

مارک تاسیس شده – این شرکت بیش از یک دهه است که با موفقیت فعالیت می کند و آنها در حال حاضر مشتری مستقر دارند. توزیع کنندگان تازه عضو شده می توانند در هنگام فروش محصولات این شرکت از این مزیت استفاده کنند.

با 4Life Research: The مشکلات روبرو شوید

4Life Research هنوز یک شرکت بدون گواهینامه BBB است. این ممکن است باعث شود برخی از افراد کیفیت محصولات این شرکت را زیر سوال ببرند. علاوه بر این ، شما باید سخت تلاش کنید تا به عنوان یک توزیع کننده برای شرکت به موفقیت برسید. به یاد داشته باشید ، این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست. داشتن دانش کامل از محصولات ارائه شده توسط شرکت ، که نیاز به آموزش گسترده دارد ، مهم است. اگرچه این شرکت به آموزش توزیع کنندگان کمک می کند ، برای موفقیت به یک ذهنیت یادگیری نیاز دارید.

سرانجام ، برای موفقیت در تجارت مستقیم ، باید از فن آوری مدرن تحت نظارت متخصص استفاده شود. خبر خوب این است که 4Life Research اهمیت استفاده از تکنیک های بازاریابی اینترنتی را مشخص کرده و توزیع کنندگان خود را بر این اساس راهنمایی می کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا