[ad_1]
اینفلوئنسر مارکتینگ مانند جادو عمل می کند و دنیا آن را تضمین می کند. اما بدون یک استراتژی بازاریابی قوی حتی بهترین نرم افزار بازاریابی تأثیرگذار نیز نمی تواند بازده بالایی داشته باشد. شما باید بهترین راه را برای شلیک به دو پرنده با یک سنگ بدانید. چه در مورد انتخاب اینفلوئنسر مناسب باشد و چه ارائه محتوای متمرکز بر کاربر همه چیز باید با کمال انجام شود.
بهترین روش های اینفلوئنسر مارکتینگ را بررسی کنید تا به شما کمک کند بالاترین بازده سرمایه گذاری موجود را داشته باشید:
1. از Top و Micro-Influencers استفاده کنید
اکثر برندها توسط اینفلوئنسرهای برتر نسبت به میکرو اینفلوئنسرها ترجیح داده می شوند. در اینجا آنها سهم زیادی از بازگشت سرمایه را نمی بینند. چندین مطالعه نشان داده اند که میکرو اینفلوئنسرها بهتر از موارد فوق مخاطب را جذب می کنند.
به عبارت دیگر آنها نقش فعالی در موفقیت کمپین شما دارند و کسری از هزینه را صرف می کنند. شما نباید آنها را به طور کامل نادیده بگیرید. استفاده از ترکیبی از وبلاگ نویسان برتر و میکرو اینفلوئنسرها برای کمپین بازاریابی خود بهترین روشی است که نتایج خوبی به همراه دارد.
2. محتوای کاربر محور تولید کنید
تولید محتوا با عجله اغلب با تأخیر همراه است. برای اینکه سرمایه گذاری خود را به حساب بیاورید در مورد محتوایی که مخاطبان شما اغلب با آن تعامل دارند بیاموزید. برای شناسایی ویژگی های کبدی مورد علاقه خود لحظه ای وقت بگذارید. آن را ایمن و مورد توجه آنها قرار دهید. محتوای متمرکز بر کاربر ایجاد کنید که به راحتی مشتری احتمالی شما را ترغیب به تعامل با شما کند. این بهترین روش برای به دست آوردن سود بیشتر در طول مسیر است.
3. به آنها کنترل کامل بر محتوای خلاق بدهید
حتی اگر برند خود را بهتر از یک اینفلوئنسر می شناسید این ایده خوبی نیست که نموداری از مهارت های اینفلوئنسر خود قرار دهید. اگر از آن لذت می برید فقط برای آسیب رساندن به پاهایتان این کار را انجام می دهید. زیرا اینفلوئنسرها می دانند که مخاطبان شما می خواهند چه نوع محتوایی را در اینترنت ببینند. شما باید به آنها اجازه دهید آزادانه محتوای مورد نظر خود را ایجاد کنند. اگر می خواهید بازده سرمایه گذاری عالی را بدون هیچ آزمایش و مصیبت تجربه کنید این بهترین روش معاملاتی است.
4. معیارهای موفقیت خود را ارزیابی کنید
نظارت بر موفقیت کمپین شما به اندازه راه اندازی آن مهم است. شاید این بهترین راه برای ارزیابی بازگشت سرمایه در یک کمپین بازاریابی متمرکز بر اینفلوئنسر باشد. شما باید کد رهگیری را به سرنخ های خود ارائه دهید تا بدون فراموش کردن تمام معیارهای عملکرد را به درستی کنترل کنید. به این ترتیب می توانید ارزیابی کنید که آیا واقعاً از سرمایه گذاری که در ابتدای کمپین برنامه ریزی کرده بودید بازده دریافت می کنید یا خیر.
نتیجه
بازاریابی مبتنی بر اینفلوئنسر برای برندها با پیروی از بهترین شیوه ها کار می کند. اگر کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ شما نتایج مورد انتظار شما را تولید نمی کند اکنون زمان آن است که استراتژی خود را به روز کنید. اگر به بهترین روش ها پایبند نباشید حتی بهترین نرم افزار اینفلوئنسر مارکتینگ نیز بازگشت سرمایه را به همراه نخواهد داشت. اگر می خواهید با کمترین تلاش بازدهی زیادی داشته باشید مهم است که بهترین روش ها را در صنعت دنبال کنید و موارد محبوب در اینجا برای شما فهرست شده اند.
[ad_2]