4 راه برای پیگیری استراتژی های بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی

درست مانند هر چیز دیگری در دنیای فناوری ، بازاریابی دیجیتال و استراتژی های رسانه های اجتماعی با یک نگاه تغییر می کنند. کاری که دیروز انجام شد ، هیچ تضمینی برای کار امروز ندارد. برای پیگیری تغییرات ناپایدار ، به سیستمهایی نیاز دارید که به شما این امکان را می دهند که به راحتی وقایع صنعت را کنترل کنید. برای کمک به شما ، در اینجا 4 روش برای کنار آمدن با آنچه اتفاق می افتد آمده است:

استراتژی | بازار

انتشارات ماهانه

بسیاری از شرکت ها دارای نشریات ماهانه هستند که حاوی اطلاعات حرفه ای زیادی هستند. انتشارات معمولاً به صورت چاپی یا آنلاین صورت می گیرد. نکته جالب در مورد انتشارات آنلاین این است که شما طیف گسترده ای از گزینه ها را انتخاب کنید. بیشتر پست ها نیز با هزینه ناچیز یا بعضا به صورت رایگان ارائه می شوند. برای به دست آوردن انتشارات ، فقط باید در شرکت نشر ثبت نام کنید. برای به دست آوردن مزایای انتشارات ، باید آنها را بخوانید. هنگام عضویت ، همیشه برای یافتن نویسندگان و شهرت شرکت نشر وقت وقت بگذارید.

بازاریابی دیجیتال و نمایشگاه های رویداد

بازاریابی دیجیتال به طور گسترده ای پذیرفته شده است و یافتن پیشنهادات بازاریابی دیجیتال غیر معمول نیست. علاوه بر شبکه های بازاریاب ، بازاریابان همچنین موفقیت های خود و استراتژی هایی را که برای رسیدن به موفقیت خود به کار می برند ، به اشتراک می گذارند. بیشتر این رویدادها در وب سایت ها و رسانه های اجتماعی و گاه در تلویزیون و رادیو تبلیغ می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گوش خود را باز نگه دارید.

رقبای خود را تماشا کنید

هیچ صنعتی وجود ندارد که در آن رقابت نداشته باشید. اگر کسی بسیار بهتر از شما است ، باید تکنیک های بازاریابی آنها را از نزدیک رعایت کنید. اگر رقیب شما یک سازمان بزرگ است ، یک کارمند را تأیید کنید و گزارشی از راهکارهای بازاریابی سازمان دریافت کنید.

انجمن ها ، گروه ها و صفحه های بحث و گفتگو

شما می توانید بسیاری از گروه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، لینکدین و دیگران را یاد بگیرید. Reddit ، Warrior Forum و هزاران فروم دیگر معادن طلا هستند. به سادگی می توانید یک گروه یا فروم مناسب برای صنعت خود پیدا کنید. علاوه بر دانستن اینکه دیگران چه چیزی را به اشتراک می گذارند ، با اشتراک گذاری تجربیات خود ، آنها را نیز به اشتراک بگذارید. اگر کسی می خواهد به شما کمک کند ، تمام کمک های خود را به شما کمک کند.

نتیجه

اینها چند روش برای خودداری از آخرین روندهای حوزه خود است. همه جاده ها برای شما مناسب نیستند. بنابراین ، باید یکی را که با شما کار می کند جستجو کرده و پیدا کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا