4 روند برتر بازاریابی دیجیتال در سال 2021

[ad_1]

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال با تجربه هستید می توانید روندهای بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید. این برای متخصصانی که می خواهند به بهبود مهارت های خود ادامه دهند مهم است. هر ساله تغییرات زیادی در دنیای دیجیتال مارکتینگ رخ می دهد. بنابراین اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی موفق را اجرا کنید باید دانش قوی از الگوریتم و سایر ویژگی ها داشته باشید. در این مقاله در مورد برخی از روندهای بازاریابی دیجیتال در سال 2021 صحبت خواهیم کرد. برای دانستن بیشتر به خواندن ادامه دهید.

1. چت ربات

امسال چت ربات ها جزو برترین ترندهای بازاریابی دیجیتال هستند. اساساً این یک فناوری است که توسط هوش مصنوعی استفاده می شود. این به مشتریان این امکان را می دهد که با ربات صحبت کنند تا پاسخ سوالات رایج را دریافت کنند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید از این برنامه برای برقراری ارتباط با مشتریان و مشتریان خود استفاده کنید. از آنجایی که بسیاری از بازدیدکنندگان می توانند به طور همزمان از وب سایت شما بازدید کنند می توانید از این فناوری بهره ببرید زیرا می توانید همزمان با صدها مشتری تعامل داشته باشید. به عبارت دیگر چت بات ها می توانند 24/7 بدون صرف هزینه کار کنند.

2. یوتیوب شورت

اخیراً یوتیوب یک ویژگی عالی دیگر به نام «شورت» منتشر کرده است. به طور کلی من شباهت های زیادی با حلقه های اینستاگرام دارم. ایده این است که یک ویدیو با طول حدود 15 ثانیه ایجاد کنید.

این نوع فیلم کوتاه هر روز محبوب تر می شود. اگر در حال حاضر مشترکین زیادی در YouTube دارید این ویژگی انتخاب خوبی است. برای دیگران آنها باید منتظر بمانند تا کانالشان شایسته YouTube Shorts شود.

3. جستجوی صوتی

طبق یک نظرسنجی حدود نیمی از جوانان امروزی روزانه از جستجوی صوتی استفاده می کنند. این می تواند ایده خوبی از محبوبیت جستجوی صوتی در آینده به شما بدهد.

گوگل ادعا می کند که دقت سیستم تا 95 درصد در مورد جستجوی صوتی رسیده است. طبق پیش بینی دیگری نیمی از خریدهای آنلاین تا سال 2022 از طریق جستجوی صوتی انجام می شود. این فرصت سودآوری را برای خرده فروشان دیجیتال فراهم می کند. بنابراین مهم است که وب سایت خود را با جستجوی Easy Voice بهینه کنید.

4. هوش مصنوعی در بازاریابی

طبق اخبار هوش مصنوعی بسیاری از جنبه های زندگی شما را در این مسیر کنترل خواهد کرد. بنابراین می توان گفت که تغییرات بزرگی در آینده رخ خواهد داد. امروزه از هر 10 کاربر اینترنت 6 نفر با چت ربات های هوش مصنوعی در تعامل هستند تا پاسخ سوالات خود را در بسیاری از اپلیکیشن ها و وب سایت ها دریافت کنند.

در واقع بیشتر محتوای پلتفرم های رسانه های اجتماعی بر اساس هوش مصنوعی دسته بندی می شوند تا اطمینان حاصل شود که کاربران همچنان کاربر باقی می مانند. بنابراین ایده خوبی است که هوش مصنوعی را بخشی از تجهیزات خود کنید.

به طور خلاصه در اینجا برخی از آخرین روندهای دیجیتال وجود دارد که اگر این غرفه ها را نمی شناسید یا ممکن است نتوانید با رقبای خود رقابت کنید باید از آنها آگاه باشید. بنابراین به شما توصیه می کنیم این مقاله را مطالعه کنید و مهارت های خود را بر اساس آن به روز کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا