[ad_1]
عناصر منحصر به فرد لازم برای رتبه بندی صحیح در مشاغل مبتنی بر خدمات در موتورهای جستجو.
در حالی که چند ملیتی بزرگ از استراتژی های سئو برای جلب مشتری و مشتری از سراسر جهان استفاده می کنند یک شرکت کوچک که فقط در منطقه جغرافیایی خود با مشتری سرو کار دارد فقط مشتریان بالقوه محلی را می خواهد.
در این مقاله اگر یکی از این شرکت های کوچک باشید و سعی کنید بینش خود را با مشتریان محلی انجام دهید در مورد استراتژی سئو باید مورد استفاده قرار گیرد.
1. وب سایت شما
به وب سایت خود نگاه کنید و ببینید که می توانید شغل خود را در کجا قرار دهید و چه کسی خدمات خود را ارائه می دهد.
منطقه هدف باید در کپی صفحه اصلی و صفحه تماس شما و همچنین در پیوست ذکر شود. حتی می توانید آن را در نام کسب و کار یا آدرس اینترنتی شخصی خود گنجانید.
ایده البته این است که اطمینان حاصل کنید که وقتی شخصی به وب سایت شما می آید و به دنبال آنچه شما پیشنهاد می کنید او همچنین تأیید می کند که شما در حال خدمت به منطقه خود هستید.
این شرایط را در داده های META خود نیز قرار دهید. این امر در دستیابی به مشتریان محلی که مخصوص منطقه یا سرویس خدمات تجاری شما هستند جستجو می کند. علاوه بر این هنگام ایجاد صفحات جداگانه برای هر خدمتی که ارائه می دهید سایتهای ارائه شده در آدرس ها را اجرا و کپی کنید.
2. Google برای کسب و کار من
اگر قبلاً این کار را نکرده اید باید خودتان یک حساب Gmail ایجاد کنید تا به راحتی در همه برنامه ها و محصولات Google وارد شوید.
Google My Business یکی از این ابزارهای رایگان است که تجارت شما را در Google Maps نصب می کند و اگر Google سیگنال های مناسب را ببیند در نتایج رتبه بندی محلی نیز ظاهر می شود. نتایج رتبه بندی محلی همان نتایجی است که وقتی Google جستجوی جستجو را به عنوان یک سایت خاص درک می کند مشاهده خواهید کرد.
نمادهای نزدیک من را در Google تایپ کنید و احتمالاً قبل از مشاهده نتایج جستجوی ارگانیک برخی از تبلیغات و برخی از لیست های ترجمه شده را مشاهده خواهید کرد. این بسته به میزان رقابتی بودن بازار می تواند از 1 تا 3 تبلیغات یا 3 یا 4 لیست محلی باشد.
این لیست های محلی برای تجارت شما با ارزش است و با ایجاد و تأیید شغل خود با Google حداقل اقدامی را که برای گنجاندن این لیست های محلی انجام داده اید شروع کرده اید.
پس از گرفتن حساب همه چیز ممکن را پر کنید. تصاویر را تهیه کنید و از کلمات کلیدی سرویس و مکان خود در توضیحات و هر کجا که فرصتی صمیمانه مشاهده کنید استفاده کنید.
3. نقل قول های محلی
استنادهای محلی وقتی کسب و کار شما در فهرستهای محلی ذکر شده است. احتمالاً فقط یک بار این کار را انجام خواهید داد که بسیار آسان است.
کافیست سایت خود را با کلمه راهنمای بعدی جستجو کنید. شواهد و مدارکی آشکار مانند Yelp وجود دارد اما ممکن است علاوه بر خدمات خود برخی راهنماهای تخصصی برای منطقه خود نیز پیدا کنید.
هرگز هزینه این هزینه را پرداخت نکنید زیرا این شواهد پرداخت شده توسط Google هنگام بررسی سایت آن توسط Google گزارش شده است. پرداخت لینک یا نقل قول همیشه به تلاشهای رتبه بندی شما آسیب می رساند.
4. بررسی
وقتی صحبت از مشتریان محلی است بررسی ها طلایی است. این گواهینامه هایی هستند که سایر مشتریان بالقوه می توانند به آنها اعتماد کنند. سفارش آن از مشتریان سابق بسیار مناسب است؛ با این حال جعل جعلی نیست.
اجازه ندهید که از رایانه خود وارد حساب Gmail خود شوند تا یک نظر را ترک کنند وگرنه Google متوجه خواهد شد که تمام نظرات شما از همان آدرس IP آمده اند و این بررسی ها به رتبه شما کمک نمی کند.
بسیاری از کارهای دیگر نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید اما این چهار نکته عناصر اساسی هر استراتژی سئو محلی است و اگر در شغل خدمات هستید به منظور دستیابی به ترافیک مناسب به آن احتیاج دارید.
البته اگر شما به دنبال این هستید که بتوانید نتایج رتبه بندی خود را به دست بگیرید و اطمینان حاصل کنید که یک استراتژی محکم دارید باید به شخصی که بهینه سازی موتور جستجوی حرفه ای را ارائه می دهد استخدام کنید. آنها می توانند حرکت کنند و همچنین به طور فعال تلاش کنند تا به Google اطلاع دهند که شما چه کاری را انجام می دهید و کجای این کار را انجام می دهید در حالی که شما قبلاً وقت خود را برای ارائه خدمات سپری می کنید!
[ad_2]