4 مزیت بزرگ برای شبکه های اجتماعی و تجارت آنلاین شما

[ad_1]

در صورت استفاده صحیح از رسانه های اجتماعی می تواند مزایای بسیاری برای ایجاد مشاغل برای شبکه بازاریابی اینترنتی (یا هر تجارت آنلاین) فراهم کند. و اگر وب سایت دارید و در این شبکه ها شرکت نمی کنید ، پول و مشتری بالقوه زیادی را روی میز می گذارید. در اینجا 4 مزیت برای استفاده از این پدیده اینترنتی آورده شده است:

تبلیغات رایگان

اینترنت بسیار گسترده است و صدها میلیون نفر در یک زمان آنلاین هستند. سایت های شبکه های اجتماعی مانند MySpace و Facebook فقط دارای بیست میلیون کاربر هستند. بنابراین شما تأثیر زیادی از زمان خود دارید و به میلیون ها نفر در سراسر جهان می رسید.

برخلاف تبلیغات تلویزیونی ، که می تواند هزاران دلار به مدت سی ثانیه هزینه کند ، هیچ هزینه ای برای استفاده از MySpace یا FaceBook وجود ندارد. علاوه بر این ، مزایای شبکه های اجتماعی را می توان به سرعت آنلاین مشاهده کرد ، که آنها را به یک سرمایه گذاری خوب در وقت و تلاش تبدیل می کند.

یک پایه مشتری بسازید

یکی از اشکالات بسیاری از افراد آنلاین اینست که غرق شدن در ناشناس بودن آسان است. چگونه می توانید این میلیون ها نفر را به خود جلب کنند؟ چگونه افرادی را که هدفشان قرار گرفته اید می شناسید؟ در هر صورت شبکه های اجتماعی می توانند کمک کنند. لیست دوستان خود را بسازید ، به گروه های توسعه شخصی بپیوندید ، مشاغل ایجاد کنید و در این حلقه ها دوست شوید. سپس می توانید با دوستان خود به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید تا به افراد بیشتری با علایق مشابه برسید. ناگهان ، شما یک گروه هدف از مشتریان بالقوه دارید.

علائم تجاری

بیشتر افراد ترجیح می دهند به جای کاملاً غریبه با کسی که می شناسند و به آن اعتماد دارند ، برخورد کنند. تعامل با مشتریان بالقوه آنلاین این امکان را به شما می دهد که یک رابطه شخصی برقرار کنید. از این روابط ، می توانید از مشتریان بالقوه درباره لایک و دوست نداشتن آنها ، چالش هایی که با آنها روبرو هستید و پیشنهادات آنها برای بهبود شغل خود استفاده کنید. با پاسخ به این نظرات ، می توانید یک شهرت آنلاین را به عنوان یک نام پویا ایجاد کنید که برای مشتریان آن ارزش قائل باشد و خدمات بسیار خوبی را ارائه دهد. به خاطر داشته باشید که اشتراک در شبکه های اجتماعی برای ارائه اطلاعات و خدمات ارزشمند به مشتریان بالقوه شماست ، نه اینکه مجوز فروش را به وب سایت شرکت خود و سایر اشکال بازاریابی تکمیل کنید. در این حلقه ، همه چیز بر این است که خود را به عنوان یک متخصص در زمینه خود معرفی کنید و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار دیگران قرار دهید که به آنها در موفقیت کمک خواهد کرد.

اتصالات صنعت

سرانجام ، از سایتهای شبکه های اجتماعی می توان برای دستیابی به بیش از مشتریان بالقوه استفاده کرد. شما می توانید با دیگر افراد در زمینه خود دوست باشید و روابط برقرار کنید. شما می توانید از آن به عنوان منبعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صنعت و پایگاه مشتری خود استفاده کنید ، با تامین کنندگان و توزیع کنندگان قابل اعتماد ارتباط برقرار کنید و در جریان آخرین روندهای این صنعت به روز باشید.

به غیر از دو مورد ذکر شده در اینجا سایتهای مختلف شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می توانند کارهای بیشتری انجام دهند! برای مثال از ZENZUU استفاده کنید: آنها نحوه توزیع ثروت در سراسر جهان را تغییر می دهند ، و حتی آنچه را آنها می نامند “صفحات سبز” برای تبلیغات آنلاین و همچنین مزایای اضافی زیادی برای اعضای فعال خود که به صورت رایگان می پیوندند ارائه می دهند.

شبکه خود را در بین سایتهای مختلف اجتماعی پخش کنید ، به آنجا بروید و با هم دوست شوید ، سطح مشارکت را با شرکت فعالانه در گروه ها و انجمن ها بالا ببرید و خود را به عنوان رهبر در زمینه خود شروع خواهید کرد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا