4 نکته برای موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک

[ad_1]

توییتر

در سال 2010، توییتر 75 میلیون کاربر داشت، در حالی که لینکدین 50 میلیون عضو در سراسر جهان داشت. فیس بوک از نظر محبوبیت این سایت شبکه اجتماعی را به فیس بوک رسانده است که بیش از 350 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. با محبوبیت این وب سایت ها، بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک شروع به ایفای نقش مهمی در دستیابی به بازار جهانی و هدف قرار دادن مشتریان بالقوه کرده است. اگر می خواهید در بازاریابی آنلاین موفق باشید، مهم است که استراتژی های اساسی برای بهینه سازی رسانه های اجتماعی خود را بدانید.

چگونه در بازاریابی شبکه های اجتماعی برای مشاغل کوچک موفق شویم؟

بسیاری از کارآفرینان و تبلیغ‌کنندگان گاهی اوقات هنگام انتخاب بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکارهای کوچک، به نتایج مطلوب دست نمی‌یابند. در زیر چند نکته برای جلوگیری از خطرات شکست کسب و کار آورده شده است:

1. از قدرت پالایش استفاده نکنید. اگر شما آن را برای دستکاری نتایج موتورهای جستجو بهینه سازی کنید، بسیاری از موتورهای جستجو می توانند محتوای شما را مسدود کنند. با یک استراتژی خوب برای موتورهای جستجو، دیر یا زود رتبه شما در موتورهای جستجو بهبود می یابد.

2. شبکه اجتماعی خود را با پیوند دادن به صفحات وب سایت مرتبط افزایش دهید. وب سایت هایی را که محصولات و خدمات تکمیل کننده خدمات شما را ارائه می دهند، شناسایی کنید. مشارکت های استراتژیک ایجاد کنید، در وب سایت ها تبادل لینک کنید و کسب و کار یکدیگر را تبلیغ کنید.

3. هنگامی که نمایه خود را در یک سایت شبکه اجتماعی ایجاد می کنید، به جای صفحه اصلی خود پیوندی به صفحه «درباره ما» خود ارائه دهید. این اطلاعاتی را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از سایت شما می خواهند بدانند.

4. زمان بیشتری را صرف تبلیغات نکنید، بلکه برای کیفیت محتوایی که به سایت ارسال می کنید، وقت بگذارید. اگر محتوای موثر و غنی از کلمات کلیدی ارائه می کنید، لازم نیست برای تبلیغ کسب و کار خود سخت کار کنید، زیرا محتوا این کار را برای شما انجام می دهد.

بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک را کجا یاد بگیریم

تکنیک های بازاریابی رسانه های اجتماعی برای کسب و کارهای کوچک برای موفقیت نیاز به صبر و برنامه ریزی خوب دارد. نکات بازاریابی زیادی در بازار موجود است که می تواند به شما استراتژی هایی را برای ایجاد حضور تجاری خود در اینترنت بیاموزد. با ایجاد حضور آنلاین، یک کسب و کار کوچک می‌تواند سریع‌تر رشد کند و پایگاه مشتری بزرگ‌تری نسبت به تکنیک‌های تبلیغات مرسوم به دست آورد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا