[ad_1]
ذکرهای اجتماعی از سال 2010 هنگامی که دنی سالیوان از موتور جستجوی لند اولین بار در وبلاگ خود نوشت مورد توجه قرار گرفته است. اندکی پس از آن استیو کاتس در ویدئویی تأیید کرد که گوگل در حال بررسی این سیگنال ها است.
این نباید باعث شگفتی شود. نشانک های اجتماعی مانند بک لینک ها رأی موثق و مطمئن برای یک صفحه یا منبع خاص ارائه می دهند. بعید است که نشانک های اجتماعی از اهمیت بک گراند فراتر رفته باشند اما یک چیز واضح است: نادیده گرفتن آنها دیگر امن نیست.
برخی از ذکرهای اجتماعی به ویژه وجود دارد که باید مراقب آنها باشید: فیس بوک صفحات و گروه های شما را دوست دارد دنبال کنندگان توییتر مرتبط با مارک شما توییت هایی که به مارک شما حلقه های Google+ و 1+ ها اشاره می کنند.
با ظهور شبکه های اجتماعی اینها به مرور زمان تغییر می کنند اما به طور معمول شما در همه سایت های مهم اجتماعی حضور قدرتمند می خواهید.
درباره این واقعیت گفته شده است که رسانه های اجتماعی از ویژگی nofollow استفاده می کنند اما گوگل هنوز هم هنگام پیگیری وضعیت اجتماعی آن را محاسبه می کند. به عبارت دیگر سهم اجتماعی حتی اگر مستقیم بر سئو تأثیر نگذارد همچنان تأیید می شود.
به این روش فکر کنید: یک برند با بسیاری از پست های رسانه های اجتماعی احتمالاً وفاداری شدید به برند را بدست می آورد. این چیزی است از یک سناریوی مرغ و تخم مرغ که در آن هنوز یک برند با SEO می تواند با یک دنباله اجتماعی قوی در رتبه بندی قرار گیرد.
دلیل این امر این است که یک مارک با تعداد زیادی دنبال کننده نرخ تبدیل خوبی فرکانس مشتری بررسی های مثبت و ارجاع را خواهد داشت. این عوامل نشان می دهد که نام تجاری SEO با گذشت زمان بهبود می یابد بنابراین گوگل ممکن است برای مدتی مشکوک به آنها باشد.
کارهایی وجود دارد که می توانید اکنون برای رشد نشانه های اجتماعی انجام دهید.
وبلاگ شرکت را راه اندازی کنید
وبلاگ شرکت برای موفقیت شما ضروری است. این وبلاگ یک دلیل عالی برای ایجاد محتوای منظم و منحصر به فرد به شما می دهد و به شما امکان می دهد تا روزانه با طرفداران خود ارتباط برقرار کنید.
علاوه بر این وبلاگ این شرکت فضا را برای شما فراهم می کند تا داستان خود را بگویید. در صورت تجربه یک کارزار جستجوگرها یا یک اسمیر منفی این کار ضروری است. البته برای خود SEO نیز عالی است.
می توانید برای پیوند مستقیم وبلاگ خود از API Comments Facebook استفاده کنید تا نظرات در وبلاگ شما در شبکه اجتماعی نیز ظاهر شود. اگر از WordPress استفاده می کنید این راه حل برای تنظیم آن است.
صفحات رسانه اجتماعی ایجاد کنید
همانطور که گفته شد شما باید در تمام سایت های اصلی صفحات رسانه های اجتماعی داشته باشید اما باید صفحات در سایت های تخصصی مانند LinkedIn Pinterest و YouTube ایجاد کنید.
این سایتهای طاقچه به اصطلاح به افزایش سطح وب کمک می کنند و اعتبار برند را تقویت می کنند. اگر بودجه شما این اجازه را می دهد ممکن است بخواهید یک مدیر رسانه های اجتماعی را استخدام کنید تا این حساب ها را برای شما مدیریت کند.
ادغام
شما باید تلاش کنید تا داده ها را از یک شبکه به شبکه دیگر به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال فقط عکس ها را در Pinterest به اشتراک نگذارید. آن را در فیس بوک نیز به اشتراک بگذارید. توییتر برای به اشتراک گذاری اطلاعات عالی است اما در گروه های LinkedIn خود نیز عقب نمانید.
تعامل با تأثیرگذار
سرانجام یکی از مهمترین کارهایی که اکنون می توانید انجام دهید این است که بدانید چه کسی در زمینه شما تأثیر می گذارد. با آنها در توییتر تماس بگیرید و رابطه برقرار کنید.
مقاله های خود را آشکارا به آنها بازاریابی نکنید. خود را معرفی کنید و به او بگویید که چرا محتوای شما بی نظیر و با ارزش است اما آن را در آنجا بگذارید. از اشتراک محتوای آنها نترسید. آنها ممکن است نعمت را برگردانند.
به روز ماندن در منظر بازاریابی رسانه های اجتماعی برای موفقیت شما بسیار مهم است. اگر می خواهید به نکات مؤثر در بازاریابی و همچنین راهی برای ایجاد چشم انداز آماده بازاریابی آنلاین هر ماه دسترسی داشته باشید اینجا کلیک کنید با سیستم من که برای شما آماده شده است آشنا شوید.
[ad_2]