5 ابزار بازاریابی مؤثر برای بازاریابی موتور جستجو که باید بدانید

این روزها همه چیز آنلاین است و به همین دلیل است که هر شرکتی وب سایتی دارد که با آن ارتباط برقرار کند. با این حال ، اگر واقعاً می خواهید از طریق این سایت بازاریابی کنید ، مهم است که همیشه از رقبای خود که در همان زمینه حضور دارند ، جلوتر باشید. بازاریابی موتورهای جستجو هرگز در گذشته از گذشته اهمیت بیشتری نداشته است.

این ابزارهای بازاریابی با ارتقاء دید آن در موتورهای جستجوگر مختلف ، به ارتقاء وب سایت کمک می کنند. این مقاله به 5 ابزار برتر در زمینه بازاریابی موتور جستجو می پردازد که باید هنگام ارتقاء وب سایت آنها مورد بررسی قرار گیرند.

1. ابزارهای جستجوی کلید واژه

کلمات کلیدی روح جستجو در هر موتور جستجو است. برای اینکه آگهی شما در بالای صفحه جستجو قرار بگیرد ، لازم است برای کلمات کلیدی مناسب که بیشتر کاربران در اینترنت جستجو می کنند ، پیشنهاد دهید. همچنین ایده خوبی است که هنگام انتخاب کلمات کلیدی ، تصمیم گیری عجولانه ای اتخاذ نکنید. متداول ترین ابزارهای جستجوی کلمات کلیدی عبارتند از Google Traffic Estimator ، ابزار جستجوگر کلیدی کتاب SEO ، Microsoft Ad Intelligence و ابزار AdWords Google AdWords.

2. ابزار تجزیه و تحلیل جستجو

این یک ابزار مهم به عنوان یک ابزار بازاریابی است. آنها نمایشگر گرافیکی یا دیجیتالی مقدار وب سایت / وبلاگ را بین کاربران بیان می کنند. در صورت استفاده کارآمد ، به شما می گوید که تلاشهای بازاریابی شما چقدر موفق است. این می تواند به عنوان راهنمایی برای تصمیم گیری های صحیح مربوط به تبلیغات آنلاین در آینده خدمت کند. برخی از ابزارهای تحلیلی عبارتند از: Clicky ، Google Analytics و نعناع.

3. ابزار بررسی رتبه موتور جستجو

سئو موفق سه پارامتر اساسی برای وب سایت مورد نظر خود نگه می دارد. آنها – سود ، روند ترافیک و تبدیل هستند. این ابزار همچنین به تجزیه و تحلیل میزان محبوبیت مجموعه خاصی از کلمات کلیدی در موتور جستجو کمک می کند و همچنین چند مرتبه باید از آن برای افزایش رتبه وب سایت / وبلاگ خود استفاده کنید. همچنین کمک می کند تا از این واقعیت مطلع شویم که محبوبیت یک کلمه کلیدی خاص با گذشت زمان افزایش یافته است. این یک ویژگی خاص در نمودار دارد که رتبه بندی شما را نسبت به زمان نشان می دهد. ابزارهای مختلف چک کردن رتبه عبارتند از: Advanced Web Ranking and SEO Book Checker.

4- یک ابزار جستجوی رقابتی

سرویس های مختلف داده ای مانند Hitwise پاسخگوی نیازهای ارائه داده به مشتریان خود در طی مدت زمانی طولانی هستند. نکته تأسف آور این است که خرید داده از این تأمین کنندگان در بازار بسیار گران است. این نقص سرانجام منجر به ظهور یک ابزار جستجوی رقابتی شد. این ابزار مهمترین کلمات کلیدی را برای دسته های مختلف داده فراهم می کند ، همچنین درصد ترافیک ایجاد شده توسط یک کلمه کلیدی خاص را در وب به ارمغان می آورد. یکی از ویژگی های شگفت انگیز این ابزار این است که به تمایز بین ترافیک پرداخت شده توسط تبلیغات جستجوی پرداخت شده یا جستجوی ارگانیک کمک می کند. انواع مختلفی از ابزارهای جستجوی رقابتی عبارتند از: SEO Digger ، Microsoft Ad Intelligence و KeyCompete.

5- ابزار تجزیه و تحلیل را وصل کنید

ابزار تجزیه و تحلیل پیوند نیز بخشی اساسی از ابزارهای بازاریابی است. این نمونه های عمیق بخش اعظم داده های پیوند ورودی را ارائه می دهد و همچنین پیوند جدیدی را در وبلاگ پیدا می کند. این ابزار همچنین به کاربران کمک می کند تا تمام لینک های مربوط به یک سایت / وبلاگ خاص را بارگیری کنند. ابزارهای مختلف تحلیل لینک عبارتند از: Google Webmaster Central ، تجزیه و تحلیل لینک لینک SEO ، Xenu Link Sleuth و Advanced Link Manager.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا