طراحی و سئو وب سایت

5 استراتژی برتر بازاریابی ویدیویی برای بهبود تبدیل های شما

آنها می گویند که یک عکس ارزش هزار واژه را دارد.

خوب ، یک فیلم هزار تصویر ارزش دارد. همین امر نیز به همین دلیل است که بازاریابی ویدئویی اکنون بخشی مهم از هر استراتژی بازاریابی اینترنتی است.

دلیل خوبی برای این وجود دارد. هدف اصلی هر پروژه بازاریابی اینترنتی تحریک مردم است. برای اینکه آنها به اندازه کافی علاقه مند به ثبت نام شوند ، فرم تماس خود را پر کنید یا از خود خرید کنید.

فکر می کنم با این کار موافقت خواهید کرد. چرا اینقدر وقت خود را صرف تولید محتوا می کنید تا به افرادی که به سختی می شناسید برسید؟

بازاریابی ویدئویی به دلیل سهولت مصرف در حال شتاب گرفتن است. به همین دلیل است که یک ویدئو ، به شرط اینکه خوب ساخته شده باشد ، جمعیت بیشتری نسبت به یک آموزش را به خود جلب می کند.

شواهد موجود در آمار است. مطالعات اخیر نشان می دهد که 75٪ از ترافیک تلفن همراه از طریق ویدئو انجام می شود.

در این پست ، ما در مورد پنج استراتژی بازاریابی ویدیویی بحث خواهیم کرد که می توانند به شما در افزایش تبدیل کمک کنند.

1- مخاطبان خود را با فیلم تعاملی جذب کنید

تنظیمات مشتری با هر سکه تغییر می کند. روندها می آیند و می روند. و حتی محتوای ویروسی با گذشت زمان محو می شود. برای اینکه هواداران ثابت بمانند ، باید چیزی به آنها بدهید که مورد علاقه آنها باشد.

بازاریابان اخیراً برای رسیدن به این هدف از فیلم تعاملی استفاده می کنند. این ویدیوها هستند که به بینندگان شما امکان می دهند شرکت کنند و امتیازات خود را تغییر دهند. کمی شبیه نحوه عملکرد بازی های چند گزینه ای است. شما داستانی متغیر ایجاد می کنید که در آن بینندگان برای نتایج مختلف تصمیمات متفاوتی می گیرند.

به نوعی ، فیلم های تعاملی تجربیاتی را در اختیار ما قرار می دهند که محتوای ثابت فقط نمی تواند. مجری به جای تجربه منفی ، شخصی را که تماشا می کند تشویق می کند تا اقدامی انجام دهد. این منجر به مشارکت می شود.

به عنوان مثال ، Mended Little Hearts را یک موسسه خیریه برای کودکان مبتلا به بیماری مادرزادی قلب در نظر بگیرید که با استفاده از یک فیلم تعاملی نشان می دهد چگونه کمک مالی می تواند زندگی کودکان مبتلا به این بیماری را روشن کند.

2- کوتاه اما سرگرم کننده باشد

متوسط ​​دامنه توجه کاربران اینترنت از متوسط ​​دامنه توجه کاربران اینترنت کمتر است. به همین دلیل است که ما ترجیح می دهیم به جای خواندن کلمات موجود در آن ، به مرور مطالب بپردازیم. جلب توجه موضوعی است که فوراً ارزش را نشان می دهد. فکر کنید این یک تبلیغ پنج دقیقه ای است که باید به سرمایه گذاران بدهید تا ایده شما را به آنها بفروشند.

بازاریابی ویدئویی به همین روش کار می کند. نمی توانید ویدیوهای طولانی ارسال کنید و انتظار داشته باشید بازدید کنندگان تا آخر آنها را تماشا کنند. اگر به انجام تبدیل امید دارید ، محتوای ویدیوی شما باید کوتاه باشد. و باید شیرین باشد.

برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی انجام این کار را برای شرکت ها آسان کرده اند. ویژگی پخش خودکار ویدیوی فیس بوک را به عنوان مثال در نظر بگیرید. همزمان با پیمایش کاربران در خبرخوان ، فیلم ها به طور خودکار پخش می شوند. اگر ویدیوی شما برای جلب توجه آنها جالب نباشد ، بینندگان برای چند ثانیه تماشا می کنند و سپس حرکت می کنند. طبق آمار ، متوسط ​​میزان ماندگاری برای 90s فیلم 53٪ است در حالی که فیلم های بیش از 30 دقیقه فقط 10٪ را حفظ می کنند.

3- جلوی تبلیغات را نگیرید

با بیرون آمدن تبلیغات معمولاً چه کار می کنیم؟ کانال ها را عوض می کنیم. تبلیغات تبلیغاتی ممکن است قبلاً کار کرده باشد. اما اکنون صفحه های کوچکی در جیب خود داریم. تلفن های هوشمندی که تعداد زیادی از محتوای ارزشمند دیگری را که ترجیح می دهیم تماشا کنیم به ما می دهد.

نکته این است که افراد بیشتر از هر زمان دیگری دلیل “تغییر کانال” ویدیوی شما را دارند. آیا در حال ارسال ویدیو در کانال رسانه های اجتماعی خود هستید؟ اگر همه تلاششان این است که بفروشند ، مردم احتمالاً می توانند از طریق آن پیمایش کنند.

هیچ کس به طور داوطلبانه یک آگهی را مشاهده نمی کند ، مگر اینکه آگهی چیزی به ارزش وقت خود ارائه دهد. اگر چیزی از این تجربه به دست بیاورند ، بینندگان با محتوای شما درگیر می شوند. این “چیز” می تواند یک تیزر تبلیغاتی یا شاید یک پیشنهاد ارزش باشد. چیزی منحصر به فرد می تواند آنها را به سمت تبدیل سوق دهد.

برای تصویر سازی ، یک تبلیغ محبوب کریسمس را در فرودگاه هیترو در نظر بگیرید که در آن دو پدربزرگ و مادربزرگ (به عنوان خرس دیده می شوند) سوار پرواز خسته کننده ای به لندن می شوند. در طول پرواز ، کارکنان فرودگاه برای کمک به آنها در سفر راحت هستند تا اینکه سرانجام این زوج با خانواده خود دیدار کنند.

این یک تبلیغ بسیار تأثیرگذار است. این نوعی کشیدن رشته های قلب شما است و به شما یادآوری می کند که وقتی خانواده ها سرانجام در تعطیلات دور هم جمع می شوند چقدر هیجان انگیز است و در آخر سفر چقدر ارزش دارد. بیشتر از همه ، این باعث می شود که از هر آنچه هیترو به مسافران ارائه می دهد ، قدردانی کنید.

4- از فرم های گرفتن گلوله به طور مستقیم در فیلم استفاده کنید

ترفند برای گرفتن سرنخ معرفی فوری اقدامات ضبط سرب است. به عنوان مثال ، توسعه دهندگان برنامه ها اغلب فرم های جذب سرب را مستقیماً در صفحه اول وب سایت یا صفحات فرود خود قرار می دهند.

بنابراین ، چگونه این کار را در فیلم انجام می دهید؟ چگونه می توانید مردم را وادار کنید تا نه بعد از تماشای یک فیلم ، بلکه در وسط آن تغییر شکل دهند؟

این با یک تورنسیل امکان پذیر است. برخی از سیستم عامل های ویدئویی آنلاین این ویژگی را ارائه می دهند. با استفاده از آن می توانید فرم ضبط سرب را در هر کجای ویدیوی خود وارد کنید. این یک روش عالی برای دستیابی به سرنخ های با کیفیت بالا مانند ایمیل های اول و آخر یا نام هایی است که می تواند به شما در سفارشی سازی پیام های پیگیری ایمیل خود کمک کند.

5- از محصولات خود برای آموزش مخاطبان هدف خود استفاده کنید

اگر افراد بتوانند موضوع را تجسم کنند ، بهتر یاد می گیرند. به همین دلیل است که محتوای بصری ، مانند اینفوگرافیک یا فیلم ، دانشجویان را بیش از سخنرانی های خسته کننده درگیر می کند.

اگر می خواهید فیلم های شما نه تنها دیده شوند ، بلکه می توانید مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید ، می توانید همین روش را اعمال کنید.

برخی مارک ها این کار را به خوبی انجام می دهند. برای شفافیت ، Home Depot را در نظر بگیرید که فیلم های آموزشی پخش می کند که به مشتریان نحوه استفاده یا بسته بندی محصولات خود را آموزش می دهند. این برند هزاران مشترک و نزدیک به 45 میلیون بازدید در فضای نمایشی دارد. هوم دپو با نمایش محصولاتشان و آموزش نحوه استفاده از آنها ، دلایل بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری پولی به آنها می دهد.

بسته بندی

بازاریابی ویدئویی فرصت های بی نظیری را برای کسانی که می دانند چگونه از آن استفاده کنند فراهم می کند. به طور خلاصه ، می توانید با جذب مخاطبان به اقدام با ویدئوی تعاملی ، از استراتژی های بازاریابی ویدئویی تبدیل بیشتری دریافت کنید. تمرکز خود را بر کوتاه نگه داشتن محتوا و ارزش آن برای وقت بیننده بگذارید. از فرم های ضبط سرب در ویدئو استفاده کنید و آموزش های ویدئویی خود را دست کم نگیرید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا