5 استراتژی جدید بازاریابی محتوا برای کمک به شما در افزایش فروش در کمپین های بازاریابی دیجیتال

استراتژی بازاریابی محتوای شما تأثیر زیادی بر نتایج کمپین های بازاریابی دیجیتال شما دارد. این می تواند منجر به منجر شود واجد شرایط تر. این می تواند زمان پرورش شما را تسریع کرده و منجر به مشتری شود. این می تواند به شما در افزایش حفظ مشتری کمک کند.

با این حال ، بیش از 40٪ شرکت ها طبق گزارش 2020 موسسه بازاریابی محتوا ، استراتژی بازاریابی محتوا ندارند. این گزارش نشان می دهد که آن دسته از شرکت هایی که استراتژی بازاریابی محتوای قابل قبولی دارند ، 4 برابر موفق تر از آنهایی هستند که این کار را نمی کنند.

نوشته های مشابه

با این حال ، پنج استراتژی جدید بازاریابی محتوا وجود دارد که می توانید از امروز برای کمک به شما در بهبود نتایج بازاریابی انجام دهید.

استراتژی شماره 1: ابتدا بر روی نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود تمرکز کنید

اولین غریزه در بین بسیاری از شرکت ها تبلیغ محصول یا خدمات شما است. اما این یک اشتباه بزرگ است. این به این دلیل است که ممکن است مخاطبان شما آمادگی یادگیری محصولات و خدمات شما را نداشته باشند.

بیشتر لیدها بیشتر به محتوای متمرکز بر نیازهای آنها پاسخ می دهند. شما می توانید با تهیه محتوایی که به آنها کمک می کند ابتدا مشکل ، چالش ها و راه حل های جایگزین احتمالی خود را درک کنند ، بر نیازهای اطلاعاتی مخاطبان خود تمرکز کنید. هرچه آگاهی مخاطبان شما از یک مسئله بیشتر باشد ، احتمال اینکه راه حلی که ممکن است محصول یا خدمات شما ارائه دهد ، بیشتر است.

استراتژی شماره 2: اختصاص محتوا به مخاطبان در مراحل خاص سفر آنها

سفر ارتباطی از سرب به مشتری سه مرحله اصلی را طی می کند. اولین مرحله این است که شما در ازای مخاطبی که آدرس ایمیل و / یا شماره پیام کوتاه خود را با اجازه ارسال اطلاعات به او می دهد ، چیزی با ارزش ارائه می کنید.

مرحله بعدی جایی است که شما با اطلاعات آنها را تغذیه می کنید تا اعتبار و اطمینان خود را ثابت کنید. در این مرحله ، می توانید به مخاطبان خود کمک کنید تا مشکل و چالش ها را بهتر درک کنند. علاوه بر این ، به آنها کمک کنید راه حل های جایگزین احتمالی را ببینند.

مرحله سوم جایی است که شما فروش محصولات و خدمات خود را به عنوان یک راه حل تبلیغ می کنید.

با سفارشی کردن محتوا برای مطابقت با هر مرحله از مخاطبین در سفر ، می توانید تعامل را افزایش دهید. نام کوچک را در هر پیام وارد کنید. موارد خاصی را که مخاطب در تعاملات قبلی در آنها اطلاعات با شما به اشتراک گذاشته است ، برجسته کنید. با بهترین راه حل برای تماس مطابقت دارد.

استراتژی شماره 3: متنوع سازی متنوع در انواع مختلف رسانه ها

مردم به روش های مختلف یاد می گیرند. هر نوع رسانه ای ممکن است مزایا و معایبی را برای شما و مخاطبان فراهم کند. وقتی آنها را با هم در یک کمپین بازاریابی دیجیتال ترکیب کنید ، می توانید نتایج تبدیل فروش خود را بهبود ببخشید.

کمپین بازاریابی دیجیتال شما باید شامل سه نوع رسانه اصلی برای برقراری ارتباط با مخاطبان شما باشد. بعلاوه ، حداقل پنج نوع محتوا. سه نوع رسانه پیام های ایمیل ، پیام کوتاه و رسانه های اجتماعی هستند. بدون این موارد ، شما می توانید به شدت شانس تبدیل فروش را کاهش دهید. دلیل آن این است که ایمیل ها ، پیامک ها و پست های رسانه های اجتماعی راهی هستند که می توانید به سرعت با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید – خواه مشتری بالقوه باشد یا مشتری بالقوه واجد شرایط.

با این حال ، محتوای موجود در ایمیل ها ، پیام های پیامکی و پست های شبکه های اجتماعی برای تبدیل فروش کافی نیست. شما همچنین به محتوای بیشتری نسبت به ایمیل ، پیام کوتاه و پست شبکه های اجتماعی نیاز دارید که می تواند به محتوایی برای بارگیری مخاطب شما پیوند دهد.

این نوع محتوا می تواند شامل صفحات فرود ، گزارش ها یا کتاب های الکترونیکی ، مقالات سفید ، داستان های موفقیت ، فیلم ها ، وبینارهای خودکار ، پست های وبلاگ ، پادکست ها ، لیست های چک ، آزمونها و نمودارها باشد.

استراتژی شماره 4: محتوای خود را در تمام مراحل سفر مشتری توزیع کنید

نظارت برای موفقیت شما در بازاریابی دیجیتال مهم است. برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال ، باید محتوا را برای هر مرحله از سفر مشتری ایجاد و توزیع کنید.

اگر بیشتر پول بازاریابی محتوای خود را در کمپین های اشتراکی – یا بالاتر از قیف سرمایه گذاری کنید ، محتوای کافی برای تبدیل یا حفظ فروش نخواهید داشت.

از نظر موسسه بازاریابی محتوا ، موفق ترین شرکت ها آنهایی هستند که در همه مراحل سرمایه گذاری می کنند. آنها دریافتند که پست های وبلاگ / عکس های برجسته بالاترین عملکرد را برای ایجاد آگاهی از برند دارند ، در حالی که خبرنامه های ایمیل برای پرورش مشتریان بالقوه بهترین عملکرد را دارند.

استراتژی شماره 5: محتوای مربوطه را در هر زمان و هر مکان که مخاطبان شما آن را مشاهده می کنند ، ارائه دهید

یکی از بزرگترین چالش ها توسعه کمپین های بازاریابی دیجیتال است که تعامل با مخاطبان را افزایش می دهد. بخش عمده ای از این چالش برقراری ارتباط با مخاطبان شما در هر مکان و هر زمان است. بلکه در همان لحظه به آنها تحویل بدهد.

به همین دلیل بهتر است که برای انواع دستگاه ها ، به ویژه دستگاه های تلفن همراه ، محتوا ایجاد کنید. به علاوه ، هنگام برقراری ارتباط ، یافتن و تعامل با محتوایی که با او به اشتراک می گذارید را برای مخاطبان خود آسان کنید. این نه تنها باعث افزایش تبدیل فروش شما می شود. همچنین ممکن است به شما در بهبود حفظ مشتری کمک کند.

چگونه می توان در تبلیغات بازاریابی دیجیتال بعدی ایجاد انگیزه کرد

توسعه استراتژی مبارزات بازاریابی محتوای مناسب تنها بخشی از این هدف است. ایجاد محتوای با کیفیت مرتبط با مخاطبان بزرگترین قسمت است. به همین دلیل سرمایه گذاری در یک نویسنده تبلیغاتی جذاب برای افزایش بازده سرمایه خود ضروری است. یک نویسنده متن خوب می تواند به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا