دنیای وب

5 اشتباهی که شما را از استفاده از شبکه های اجتماعی باز می دارد

آیا این افسانه های محبوب شما را از درو کردن پاداش های رسانه های اجتماعی برای شرکت یا برند خود باز می دارد؟ وقت آن است که رکورد خود را تنظیم کنید تا بتوانید ادعای خود را در مورد پتانسیل نامحدود اینترنت قرار دهید.

1. رسانه های اجتماعی برای نوجوانان در نظر گرفته شده است. اگرچه بیشتر رسانه های اجتماعی در ابتدا برای نوجوانان طراحی شده بودند، اما به سرعت به ابزاری برای مشاغل و کارآفرینان ماهر تبدیل شدند. برخی از اپلیکیشن ها مانند لینکدین از همان ابتدا برای کاربران تجاری ساخته شده اند. در حالی که استفاده از این برنامه ها برای تبلیغ و ایجاد برند به یک روش معمول تبدیل شده است، شما می خواهید به شدت از استفاده از برنامه های خاص در برنامه خود در ابزارهای غیر ضروری رسانه های اجتماعی خودداری کنید. این برنامه های کوچک برای جوانان و کاربران عادی طراحی شده است. به عنوان مثال، اگر از فیس بوک استفاده می کنید، نمی خواهید برای مشتریان کوکی بفرستید (مگر اینکه کوکی بفروشید!)

2. یک عمل است. در حالی که ممکن است محبوبیت برخی از برنامه ها بالا و پایین شود، مفهوم تعامل با مشتری و ایجاد برند شما در اینترنت اینجا باقی مانده است. مشتریان و مشتریان بالقوه شما را در اینترنت در پلتفرم های رسانه های اجتماعی پیدا می کنند. شنبه گذشته در بازار کشاورزان محلی بودم. اغلب، وقتی محصولی را پیدا می‌کنم که واقعاً دوستش دارم، اما آماده خرید نیستم، از فروشنده می‌پرسم که آیا یک وب‌سایت دارد یا خیر. اخیراً، من فکر می کنم که آیا آنها یک صفحه هواداران فیس بوک دارند یا خیر. و چند سال پیش از یک خرده فروش درخواست کارت ویزیت کردم.

3. زمان زیادی می برد. خود را به چند برنامه رسانه اجتماعی که متناسب با شخصیت و کسب و کار شما هستند محدود کنید. جایی که این برنامه‌ها می‌توانند باعث اتلاف وقت شوند، زمانی است که به دستگاه نزدیک می‌شوید و فهرست طولانی‌ای از مکان‌ها را برای پست کردن و دنبال کردن پیدا می‌کنید. وقتی چند سایتی را که از کار کردن با آنها لذت می برید محدود می کنید، زمان منظمی برای بازبینی و ارسال آنها برنامه ریزی کنید. ترکیب رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی و روابط عمومی شما به طور کلی، تضمین می کند که وقت خود را برای این برنامه ها تلف نمی کنید.

4. تاثیری روی نتیجه نخواهد داشت. اگر از رسانه های اجتماعی در اینترنت (به درستی) استفاده کنید، می توانید به طور غیرمستقیم خط خود را بهبود ببخشید، اگر انتظار دارید نتایج فوری را نشان دهید ناامید خواهید شد. حضور آنلاین شما مشابه نتیجه یک دلیل تبلیغاتی یا بازاریابی است – به ندرت سود مستقیمی در هر دو می بینید، اما آنها تلاش های بازاریابی دیگر شما را تقویت و پشتیبانی می کنند. پتانسیل دستیابی به هزاران “چشم” جدید برای برند یا خدمات شما می تواند در نهایت بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

5. هیچ کس در صنعت من هنوز این کار را انجام نمی دهد. کسی این کار را انجام خواهد داد. اگر شرکت شما قبلاً از آن استفاده نکرده است، مطمئناً در مورد آن سؤال خواهید کرد. این یکی از اولین سوالاتی است که از مشتریان جدید می شنوم، “آیا باید رسانه های اجتماعی را انجام دهم؟” بنابراین، چرا نباید رهبر باشید؟ برای هر نوع کسب و کار، کارآفرین یا خدمات یک برنامه رسانه اجتماعی مناسب وجود دارد. ارزش ارتباط با رشته خود و ایجاد دوستی با شرکت های شریک را فراموش نکنید. در نهایت، همه صنایع این ابزار را در تلاش های بازاریابی خود گنجانده و به زودی به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا