طراحی و سئو وب سایت

5 بهترین برنامه برای بازاریابی رسانه های اجتماعی

هر بازاریاب آنلاین قدرت رسانه های اجتماعی را تشخیص می دهد. این می تواند تجارت ایجاد کند. اما با وجود بسیاری از کانال های رسانه های اجتماعی ، چگونه از آنها استفاده می کنید؟ خواه از طرفداران اپل ، اندروید یا ویندوز باشید ، برنامه های زیادی با عملکردهای مختلف وجود دارد که می توانند به شما در مدیریت چندین حساب کمک کنند. علاوه بر این ، این برنامه ها به اندازه کافی هوشمند هستند که می توانند آخرین روندها ، روندها و نحوه واکنش افراد به پیام شما را به شما نشان دهند. برای بهبود استراتژی بازاریابی در شبکه های اجتماعی ما 5 مورد از بهترین برنامه های جمع آوری شبکه های اجتماعی را ذکر کرده ایم. HootSuite.Hootsuite یک سیستم مدیریت جامعه اجتماعی است که به 15 میلیون کاربر در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. این برنامه در پنج نسخه رایگان Pro ، Team ، Enterprise و Enterprise در دسترس است. HootSuite کاملاً با شبکه های اجتماعی یکپارچه است و به شما امکان می دهد حسابهای Facebook ، Twitter ، Instagram ، YouTube یا LinkedIn خود را در یک داشبورد ساده مدیریت کنید. این برنامه دارای یک داشبورد ساده و بصری همراه با فیلترهای پیشرفته گردش کار است. سایر ویژگی های Hootsuite شامل موارد زیر است: 1. میز راهنما برای درخواست ها.
2. راهنمایی خردمندانه. این به شما نشان می دهد که چگونه می توانید پست ها را سازماندهی کنید ، شبکه های اجتماعی اضافه کنید ، کلمات کلیدی / عبارات را مرور کنید ، مطالب را با استفاده از Hootlet و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
3. آموزش شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا اصول بازاریابی شبکه های اجتماعی را یاد بگیرید.
4- انجمن Hootsuite به شما امکان می دهد صفحه فیس بوک یا توییتر خود را به این انجمن پیوند دهید.
5- نسخه آزمایشی 30 روزه رایگان برای طراحی Hootsuite Pro
6. از وبلاگ وردپرس خود پشتیبانی کنید. Sprout Social یک سرویس SaaS است که سه کاربرد اصلی دارد: ارتباطات ، انتشارات و تجزیه و تحلیل. این ابزار به عنوان ابزاری برای رسانه های اجتماعی جهت ارتقا ارتباط بین مردم و مشاغل استفاده می شود. این مکالمات اجتماعی را کنترل می کند و به شما امکان ایجاد شغل و مدیریت نمونه کارها از یک بستر واحد را می دهد. توابع مانند: 1. صندوق ورودی هوشمند
2. همکاری
3. چاپ کنید
4. موبایل
5. تحقیق
6. کنترل
7. سیستم مدیریت حساب
8. چشم انداز
9. گزارش دهید
10. CRM اجتماعی این توابع را می توان در صفحه مشاهده کرد و به شش بخش تقسیم می شود: کانال ها ، فعالیت ها ، پیام رسانی ، گزارش ، قابلیت مشاهده ، انتشار و برنامه ریزی و یکپارچه سازی. این عناوین علاوه بر اینکه به شما امکان می دهد حضور خود را در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید ، به شما اطلاع می دهد که چشم انداز و مشتری شما کجاست. Buffer یک نرم افزار شبکه اجتماعی است که برای فهرست بندی مقالات ، پست ها ، تصاویر و عکس ها در فیس بوک ، حساب های توییتر و سایر شبکه های اجتماعی استفاده می شود. این برنامه در چهار نوع نرم افزار مختلف – افراد رایگان ، برنامه های شگفت انگیز ، کوچک ، متوسط ​​و بزرگ در دسترس است.این نرم افزار مبتنی بر اینترنت است و به شما امکان می دهد با یک کلیک تمام حساب های خود را ایجاد ، سازماندهی و به روز کنید. این نرم افزار پسوندهای ناوبری را می گیرد و به خوبی با Chrome ، RSS و WordPress ادغام می شود. این توابع اضافی بافر شامل موارد زیر است: 1. پشتیبانی از RSS
2. مشارکت
3. همکاری
4. تحقیقات و مشاهدات
5. مقایسه آمار
6. به اشتراک گذاری مشخصات اجتماعی
7. پشتیبانی از iOS و Android
8. تعداد زیادی پست و توییت
9. ورودی 2 مرحله ای
10. توزیع چندین قالب رسانه ای
11. تمهیدات ویژه
12. تحلیل اجتماعی اطلاعات
13. مدیریت مشخصات
14. بافر طبیعی
15. طرح آژانس / شرکت
16. مقایسه آمار
17. آزمون 14 روزه در هر برنامه 4. اگر توزیع و مدیریت محتوا یکی دیگر از ابزارهای اشتراک جامعه است ، Brandwatch ابزاری برای مشاهده است. گوش دادن ، نظارت و جمع آوری داده ها از اینترنت ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، بررسی محصولات ، وبلاگ ها ، اخبار درباره آنچه مردم درباره خدمات یا محصول شما می گویند ، اطلاعات زیادی را برای تجزیه و تحلیل و اقدام فراهم می کند. -po Brandwatch احساسات مرتبط با انتشار اسپاسم را بررسی می کند و پیام های ناخواسته همچنین می تواند با HootSuite و Spreadfast یکپارچه شود و به شما امکان دسترسی به داده های این برنامه ها را می دهد. Social Ohom SocialOomph به عنوان یک کامپایلر شبکه اجتماعی به شما امکان می دهد تمام حساب های خود را در یک سیستم عامل مدیریت کنید. همراه با نسخه های رایگان و پولی نسخه رایگان به شما امکان می دهد تا حداکثر پنج حساب توییتر را مدیریت کنید ، در حالی که نسخه پولی به شما امکان دسترسی به سیستم عامل های دیگر مانند FB ، LinkedIn ، Pinterest و Tumblr را می دهد. مدیریت آن آسان است ، کوتاه کردن URL را امکان پذیر می کند ، دارای ویژگی جستجوی کلمات کلیدی است و کلیکهایی را که در هر URL دریافت می کنید کنترل می کند. علاوه بر این ، نسخه پولی پیشنهادات تماس را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد به چندین حساب توییتر متصل شوید ، وبلاگ ها و RSS را مدیریت کنید ، رسانه های اجتماعی را از طریق ایمیل به روز کنید و پیام های غیر ضروری خود را فیلتر کنید.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا