5 حوزه اصلی در سال 2014 بر عرصه بازاریابی اینترنتی تسلط خواهند یافت

پیش بینی ها از طرف بسیاری از بازاریاب های برتر اینترنت انجام می شود. تاکتیک های بازاریابی اینترنتی به دلیل توسعه بازاریابی محتوا ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، تصاویر به علاوه محتوای کوتاه شده ، بازاریابی برنامه های مناسب تر برای تلفن همراه ، کوکی های مرورگر و کلمات کلیدی مرتبط با SEO (بهینه سازی موتور جستجو) به طرز چشمگیری تغییر می کنند. برخی از جاده های اصلی که انتظار می رود طی سال آینده تسلط داشته باشند به شرح زیر است ، بدون ترتیب مرتبه خاصی.

روش های بازاریابی اینترنتی

1) بازاریابی محتوا همچنان یک داستان بزرگ بازاریابی و موفقیت در رسانه ها است. بازاریابی محتوا به معنای ایجاد رسانه سرمقاله با کیفیت بالا است که می تواند در چندین سیستم عامل برای برقراری روابط جذاب ، شناخت برند و خرید مشتری مستقر شود. بازاریابی محتوا شامل به اشتراک گذاری ، ایجاد و انتشار محتوا برای به دست آوردن و حفظ مشتری است. با مشتریان و چشم اندازهای خود ارتباط برقرار کنید ، باعث ایجاد تجارت و وفاداری شوید. اطمینان حاصل کنید که مطالب همیشه مرتبط ، به موقع و حاوی اطلاعات ارزشمندی هستند.

2) سیستم عامل های جدید شبکه های اجتماعی تقریباً هر هفته در حال توسعه هستند. برای اینکه بدانید وقت و منابع خود را برای بازاریابی کجا باید صرف کنید ، تحقیق لازم است. سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی برای بهبود سیگنال های اجتماعی ، به دست آوردن مارک تجاری و آگاهی از شرکت ، تبلیغ دهان به دهان و افزایش وفاداری مشتری یک ضرورت است. با استفاده از رسانه های اجتماعی می توانید تأثیر مخاطبان خود را بهبود بخشیده و به آن برسید. شرکت های پیشگام و معاصر بیشتری در حال توسعه بخش های رسانه های اجتماعی خود هستند. خوشحال نیستم که از ارسال پست در رسانه های اجتماعی با کارمندان تصادفی استقبال می کنم ، روند به سمت تمام بخشهای بازاریابی است که به رسانه های اجتماعی هدایت می شوند.

3) آینده بازاریابی اینترنتی در تصاویر. Pinterest ، Instagram و Tumblr ثابت کردند که تجارت الکترونیکی بصری موج سال 2014 است. محتوای خوب ضروری است ، اما مصرف کنندگان بیشتر در تعامل با یک سایت و یک مصرف کننده دیگر از طریق تصاویر هستند. پیش بروید و از مقالات ویدئویی و همچنین مقالات استفاده کنید ، اما از استفاده از تصاویر تجاری به عنوان بخشی از استراتژی های بازاریابی اینترنتی خود غافل نشوید.

4) به هر کجا که نگاه کنید افراد در تلفن های همراه خود در حال مصرف محتوای آنلاین هستند. چالش را بپذیرید و وب سایتهای سازگار با موبایل را که برای بازاریابی ضروری هستند ، طراحی کنید. بررسی کنید کدام ارائه دهندگان خدمات ایمیل می توانند به شما الگوهای طراحی ایمیل پاسخگو و سازگار در تلفن همراه ، رایانه لوحی و رایانه بدهند. امروزه بیشتر مصرف کنندگان فن آوری های جدید را دوست دارند و برنامه های جدیدی را که از شرکت های مورد علاقه آنها می آید با علاقه به کار می گیرند. بیش از 82٪ از مصرف کنندگان از تلفن های هوشمند خود برای ارسال ایمیل استفاده می کنند. روند سال 2014 استفاده از این بازار ایمیل است. از بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات ایمیل استفاده کنید. تبلیغ خود را طراحی کنید ، آن را ارسال کنید و مشتریان را به خود جلب کنید.

5) SEO برای بازاریابی تکرار کلمات کلیدی نیست. به این فکر کنید که می خواهید محتوای شما به کجا برسد و یک استراتژی برای تعیین دقیق آنچه که مشتریان شما می خواهند ، نیاز و نگرانی دارند ، تدوین کنید. بیشتر اوقات ، زبانی که مشتریان از آن استفاده می کنند منعکس کننده کلمات بازاریابی شما نیست. برای دیدن روند تحقیق ، یک کلمه کلیدی تحقیق کنید. خاص تر از یک عبارت کلمه کلیدی باشید. مثلاً بگویید “پوست شفاف”. مصرف کنندگان به دنبال “از بین بردن پوست مشکل دار” یا احتمالاً “از بین بردن آکنه” هستند. گرایش در بازاریابی SEO تفکر انتقادی است. از خواسته مشتری دور شوید و به مشتری خود رجوع کنید.

کمپین های بازاریابی خود را ساده کنید. مصرف کننده امروز عجله دارد و اطلاعات و محتوای سریع و دقیق می خواهد. به آنچه مشتری می خواهد و از کجا اطلاعات خود را بدست آورید ، فکر کنید. کالاها و خدمات خود را برای اهداف مصرفی تبلیغ کنید. اگر نیازهای آنها را به بازار عرضه کنید ، آنها می خوانند ، می خرند و برمی گردند.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا