مجموعه شبکه های اجتماعی به طور مداوم در حال پیشرفت است. اکنون شبیه بلیتزکریگ است و غارنورد دیگر نمیخواهد متوقف شود. از این گذشته، با این نوع نظارت، رسانه های اجتماعی به خوبی و واقعاً به داروی انتخابی ما تبدیل شده اند. هنگام انتخاب ارتباط با کسانی که کسب و کار شما را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند، باید چند نکته را در نظر داشته باشید. بیایید به 5 نکته اصلی نگاه کنیم.
1. پشتیبانی از توییت ها، به روز رسانی های فیس بوک و پست های پینترست با محتوای پویا و قانع کننده بسیار مهم است. در پایان روز، محتوای صریح انگیزه شما را کاهش می دهد. مردم نظرات متفاوتی دارند. تنها راه برای جلب رضایت آنها داشتن محتوایی هوشمند و خواننده محور است که اطلاعات عمومی و تخصصی را ارائه می دهد. به این ترتیب، محتوا به پیوندهای اجتماعی اجازه رشد می دهد. برای درک رویدادها، مثال پیوندهای اجتماعی را در ریچ توییت ها در نظر بگیرید.
2. به دقت به آنچه جمعیت شناسی شما به دنبال آن است گوش دهید. چه انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده باشد یا یک نظرسنجی خمیردندان، گوش دادن به افکار عمومی مهم است. به این ترتیب، این شرکت می تواند بهترین ایده ها را در قایق داشته باشد و می تواند بهترین اقدام را طراحی کند. یک نظرسنجی کوتاه مرتبط با معیارهای موتورهای جستجو راهی عالی برای اتصال دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی به تجارت شما است.
3. افرادی که رسانههای اجتماعی را برای برقراری ارتباط با شرکتها و سازمانها دنبال میکنند، باید در هنگام خروج یا براکتهای غیرشخصی نیز مورد احترام قرار گیرند. این به این دلیل است که اشتراک گذاری اجتماعی برای ارتقاء پیوند توسط ربات های گوگل حتی در این شرایط مورد قضاوت قرار می گیرد. البته باید به ایجاد یک کمپین تبلیغاتی قوی لینک داد که در جستجوی عمومی یا در دسته بندی های زیر یا nofollow قرار می گیرد. به این ترتیب، دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی به طور مرتب مورد استقبال قرار می گیرند
4. مطالب را به طور منظم تکرار کنید. محتوای منتشر شده از بیش از یک منبع به ایده شبکه های اجتماعی معنی زیادی می دهد. چنین اشتراکگذاری اجتماعی افق محتوایی را که میخواهید به اشتراک بگذارید گسترش میدهد و در عین حال به معیار اشتراکگذاری اجازه میدهد تا از طریق “لایک” به طور قابل توجهی رشد کند. همچنین، چنین عشقی کاملاً ممکن خواهد بود.
5. تغییرات منظم را ایجاد کنید. در حوزه رسانه های اجتماعی، هیچ چیز مانند به روز رسانی های مداوم کار نمی کند. ایده این است که مطمئن شوید فالوورهای شما وقتی آخرین ایده شما کافی است چیز جدیدی دریافت می کنند. در حالی که هیچ راه قطعی برای تأیید این موضوع وجود ندارد، اگر هر از گاهی چیز جدیدی برای ارائه ندارید، کاهش بعدی را مشاهده خواهید کرد. ایجاد یک مقاله انکر جدید و ارسال آن برای جستجوهای عمومی یا عمومی با کلمات کلیدی منحصر به فرد در این زمینه می تواند ایده خوبی باشد.
اجرای یک کمپین شخصی و به دست آوردن فالوور در رسانه های اجتماعی کار سختی نیست. این هنر در یک تور در سمت راست کلاه سفید قرار دارد و هر از چند گاهی نگاه دقیقی به استراتژی های سئو ارائه می دهد.