دنیای وب

5 روش بهتر برای استفاده از کوپن های بازاریابی آنلاین

مطالعات اخیر نشان می دهد که مردم از کارت تلفن همراه خود 10 برابر بیشتر از منابع چاپی استفاده می کنند.

بنابراین اگر شما صاحب مشاغل کوچکی هستید که به دنبال یک روش جدید و موثر برای بازاریابی تجارت خود هستید ، به نظر می رسد کوپن های تلفن همراه می توانند جواب دهند. با این حال ، به یاد داشته باشید که وقتی تبلیغ کوپن موبایل را شروع می کنید ، همان بازاریابی در یک رسانه چاپی نخواهد بود.

برای شروع ، کوپن های تلفن همراه به وضوح از طریق تلفن هوشمند قابل دسترسی هستند. این روزها نزدیک به 30 درصد از کل تلفن های همراه تلفن های هوشمند هستند و این درصد فقط می تواند افزایش یابد. تخمین زده می شود که استفاده از تلفن های هوشمند حداقل هر سال حداقل 20٪ افزایش یابد. بنابراین برای صاحب مشاغل کوچک هوشمند ، این یک پدیده فناوری است که نمی توان آن را نادیده گرفت. اگر هنوز وب سایت موبایلی ندارید ، قطعاً باید یک وب سایت تهیه کنید. این روزها بسیار ارزان است ، من حتی وب سایت های رایگان تلفن همراه را ارائه می دهم ، بنابراین هیچ بهانه ای وجود ندارد!

هنگامی که تصمیم گرفتید بازاریابی کوپن موبایل را امتحان کنید ، باید کوپن خود را در یک آگهی تبلیغاتی بزرگ در وب سایت تلفن همراه خود قرار دهید. این هدرهای علامت گذاری تلفن همراه دارای گرافیک رنگی و جلب توجه زیادی هستند و اگر تلفن هوشمند دارید باید به دیدن آنها عادت کنید. شما فقط باید از حداقل متن استفاده کنید ، صفحه موبایل S بسیار کوچک است و در نتیجه متن شما نیز بسیار کوچک و تقریباً غیرقابل خواندن خواهد بود. در واقع ، شما می توانید فقط با یک کلمه فرار کنید – به صورت رایگان!

همچنین باید کد QR را در بنر تبلیغاتی خود قرار دهید. اینها بارکدهای مربعی هستند که این روزها در همه جا ظاهر می شوند. اکثر تلفن های همراه دارای اسکنر داخلی هستند که کاربر را قادر می سازد کد QR را اسکن کرده و مستقیماً به وب سایت حاوی کوپن های شما مراجعه کند.

همچنین باید از تکنیک های بازاریابی آفلاین مانند نمایش بنر در پیشخوان فروشگاه یا شاید در ویترین فروشگاه خود استفاده کنید. مطمئناً وب سایت شما حاوی فرم انتخابی نیز خواهد بود که در آن افراد می توانند نحوه دریافت کوپن های شما و نحوه دریافت لیست پستی شما را برای اطلاع از هرگونه کوپن جدید بیاموزند و پس از دریافت آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه ، امکان تماس با آنها را خواهید داشت. هر زمان که از طریق ایمیل یا پیامک دوست دارید – به عنوان مثال اگر روزانه یا حتی ساعتی کار می کنید.

همچنین باید احتمال وجود سیستم ارجاع را در نظر داشته باشید ، جایی که مشتریان فعلی با ارجاع دوستان و آشنایان خود و ثبت نام در خبرنامه شما پاداش کمی می گیرند.

بنابراین روند جدید بازاریابی را که درست در یادداشت های شما اتفاق می افتد ، نادیده نگیرید. اگر از بازاریابی موبایلی بهره ای ندارید ، مطمئن باشید که رقبای شما مطمئناً این کار را خواهند کرد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا