5 لینک برتر برای ایجاد محتوای ویروسی

معیار مهم “ایجاد پیوند” است. البته بسیاری از روش ها برای ایجاد پیوندها در مورد استفاده از محتوای ویروسی صحبت می کنند. محتوای ویروسی مطالب جالبی است که مردم دوست دارند و از آن عبور می کنند ، یعنی لینک ها را به سایت شما منتقل کنید.

5 بهترین نوع از موثرترین محتوای ویروسی برای ایجاد لینک:

1. انجام نظرسنجی ها و مطالعاتی که باعث اهمیت افراد می شود. اگر بتوانید دیگران را مهم بدانید ، آنها پیوندهایی را به صورت رایگان برای شما ایجاد می کنند. بیایید چند مثال برای درک بهتر این مطلب ببینید

الف اگر یک پورتال تجاری هستید ، بهترین نظرسنجی رویایابی پروفایل کار رویایی است. یک نظرسنجی جالب اطمینان حاصل خواهد کرد که مانند رعد و برق در سایت های شبکه های اجتماعی گسترش یابد. یکی دیگر از مزیت های این بررسی این است که کاربر احساس اهمیت می کند ، و این تضمین می کند که او شما را به خاطر می آورد. بنابراین هر وقت می خواهد شغل خود را تغییر دهد ، مطمئناً از سایت شما بازدید می کند.

2. آزمایش های انتشار می توانید برای دیدن نتایج جالب توجه به سرعت انجام دهید. نوع تست هایی که می توانید بارگیری کنید بستگی به نوع سایت شما دارد. بیایید نگاهی به چند نمونه در اینجا بیاندازیم:

الف اگر متعلق به صنعت آموزش و پرورش هستید ، می توانید آزمون های ضریب هوشی را پشت سر بگذارید. این تستها در ساختن پیوندها بسیار کمک می کند.

ب اگر در اتومبیل کار می کنید ، در صنعت خودرو پرسشنامه خود را بر اساس چیزهای بی اهمیت بسازید. علاقه مندان به اتومبیل فقط احساس خوبی می کنند که ببینند حوزه مورد علاقه خود را چگونه می شناسند. آنها آن را برای مقایسه نتایج آزمون به دوستان خود منتقل می کنند. در چنین آزمون ، مهم است که پاسخهای صحیح را در انتهای آن نشان دهید و به راحتی منتقل می شود و به هدف شما در ایجاد پیوند محقق می شود.

3. هدایای رایگان بدهید. کلمه “آزاد” همواره توانسته است خواننده را به خود جلب کند. برخی از ابزارهای رایگان را در سایت خود قرار دهید. برای کاربر ، نه تنها از سایت شما برای استفاده از این ابزارها بازدید می کند ، بلکه آن را به دوستان و همکاران خود منتقل می کند ، در نتیجه به هدف شما از ایجاد لینک پی می برید. اینجا مثل بدبخت رفتار نکنید. اگر آن را به صورت رایگان ندادید ، ممکن است شخص دیگری باشد که تمام مخاطبان مورد نیاز شما را جذب کند. نکته اصلی در این است که تصمیم می گیریم چه چیزی را به صورت رایگان ارائه دهیم؟ در اینجا چند مثال آورده شده است:

الف اگر یک شرکت SEO هستید ، برخی از ابزارهای SEO رایگان مانند ابزار PageRank Checker ، ابزار پیشنهادی برای کلمات کلیدی و غیره را ارائه دهید.

ب اگر یک سایت طالع بینی هستید ، ارائه یک ابزار تأیید سازگاری رایگان با نیاز به کاربر برای وارد کردن جزئیات مورد نیاز ، یک فرمول اثبات شده موفقیت آمیز است. گذشته از کمک به شما در ایجاد لینک ، این همچنین به عنوان یک کاتالیزور کوچک برای فروش گزارش تجزیه و تحلیل سازگاری عمیق شما ، که به هرحال محصول اصلی شماست ، عمل می کند.

4- محتوای اعتیاد آور ایجاد کنید. این به معنای تهیه برخی مطالب است که کاربر نه تنها به آن اعتیاد پیدا می کند بلکه به همه دیگران که آنها را به اشتراک می گذارند معتاد می شود. بنابراین دستیابی به چیزهای بیشتر از ایجاد پیوندها. چند مثال برای شما:

الف اگر یک رسانه اجتماعی هستید ، می توانید بازی کنید. به عنوان مثال Farmville در فیس بوک افراد زیادی را به آن معتاد می کند.

5- برخی از فیلم های تبلیغاتی خنده دار و هوشمند را برای سایت خود منتشر کنید. در صورت اجرای خوب ، این ایده ایجاد یک لینک عالی است. نمونه هایی که از قبل می شناسید عبارتند از:

الف فیلم های باغ وحش وودافون.

ب فیلم های تجاری برای لاستیک های Bridgestone. ببینید که چگونه این کار به خوبی انجام می شود من اینجا نیستم که بتوانم لاستیک های Bridgestone را تبلیغ کنم اما نمی توانم در مقابل خودم در برابر اشتراک آنها با شما مقاومت کنم.

خوب ، این نکات بازاریابی ویروسی مطمئناً به شما در ایجاد ترافیک خوب خوب کمک می کند.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا