طراحی و سئو وب سایت

5 نکته برای دستیابی به نتایج قابل اندازه گیری با کمپین های ایمیل مستقیم

بازاریابی مستقیم با ایمیل منجر به کسب و کار بیشتر می شود. بازخورد مثبت و بازگشت امکان پذیر است. اگرچه کمپین های اینترنتی توجهات را به خود جلب می کنند ، اما رشد فناوری های بازاریابی مستقیم از طریق ایمیل را متوقف نکرده اند. اکنون زیرساخت ها بهبود یافته است. در اینجا پنج روش برای ایجاد یک کمپین زنده موثر وجود دارد که منجر به تبلیغات می شود. پیوندی به وب سایت خود ارائه دهید می توانید از تبلیغات متنی سنتی (معمولاً و یا چاپ تجاری) استفاده کنید ، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید آنها را در کمپین های بازاریابی اینترنتی قرار دهید. شما نه تنها باید از طریق ایمیل مستقیم پیوندی به وب سایت خود ارائه دهید ، بلکه می توانید مشوق هایی را برای این کار فراهم کنید ، مانند بلیطی که در یک صفحه خاص قرار گرفته و به یک URL پیوند داده شده است. این صفحه همچنین ممکن است شامل هزینه های ثبت نام ، اطلاعات مربوط به مشاغل آینده ، بلیط ها و تخفیف ها باشد. به خاطر داشته باشید که مشتریان مدرن احتمالاً تجارت شما را در اینترنت پیدا می کنند. آنچه را که شما در یک آگهی چاپی قرار می دهید می تواند در اینترنت ارسال شود تا بینندگان دیگر را به خود جلب کند. بهبود اثربخشی بازاریابی از طریق ایمیل به یک کد در هر خط محدود می شود و هر چقدر عنوان شما قوی باشد ، می تواند اسپم تلقی شود و در نهایت از بین خواهد رفت. در یک آگهی چاپی ، می توانید یک آرم یا تصویر چشم نواز قرار دهید یا از رنگهای شرکت خود برای برجسته کردن کار استفاده کنید – آنها فقط با چشم غیر مسلح قابل مشاهده هستند. پیام ها و تصاویر هشدار دهنده این سو that ظن را دارند که تبلیغات شما در سطل زباله باقی نمی ماند. شما می توانید تبلیغات ما را در اندازه ها و اشکال مختلف متناسب با مناطق خاص تصویر ترکیب کرده و کپی کنید که می خواهید روی آن تأکید کنید ، آن را نمایش دهید. بسته به قطعه و بسته بندی ، ممکن است بتوانید از مواد تبلیغاتی کوچکی که ممکن است لازم باشد استفاده کنید – مانند برچسب ، خودکار ، درب بازکن کاغذ و هر چیز دیگری که گیرنده در مورد محصول شما فکر می کند. به مشتریان خود این محتوا را بدهید وقت بگذارید و درباره مشتریان هدف خود تحقیق کنید و اطلاعاتی کسب کنید و سپس پیام خود را مطابق با خدمات و اطلاعاتی که شخصاً می خواهند بپیچید. محتوای شما باید مستقیماً نیازها ، خواسته ها و مسائل آنها را برطرف کند. همچنین می توانید گیرندگان خود را جدا کرده و عناصر مختلف (با محتوای اصلاح شده) را بر اساس هر دامنه ارسال کنید. فراموش نکنید که یک فراخوان برای اقدام و همچنین یک راه آسان برای کسب اطلاعات بیشتر و / یا تماس با شما را در نظر بگیرید. 4. همکاری با شرکت های دیگر. تأمین کنندگان محصولات هزینه زمانی را که “با بازی” در برنامه های تلویزیونی می گذرانند پرداخت می کنند. این نه تنها باعث افزایش دید می شود ، بلکه دسترسی مستقیم بینندگان را نیز فراهم می کند – شنوندگانی که قبلاً از همان محصول استفاده می کنند و از قبل به نمایش اعتماد دارند. اطراف ما یک جعبه قهوه سیاه مخلوط است که دارای شربت شکلات از شرکت دیگری است که این جعبه را می فروشد.مشاغل کوچک نیز می توانند همین کار را انجام دهند. خرید یک محصول یا خدمات ممکن است منجر به تهیه بلیط یا تخفیف برای یک شرکت شریک شود که خدمات مشابه یا مشابهی را به مشاغل خانوادگی ارائه دهد. در پایان ، پس انداز دلار در هر دو طرف به ارتقا هر دو شرکت کمک می کند. تماشاگران. یک مثال خوب ایمیلی است که دریافت می کنید پر از بلیط است. بسیاری از این شرکت ها برای جلب علاقه در شبکه های اجتماعی و از طریق ایمیل تبلیغ می کنند. مشتریان آینده ممکن است بلیط کاغذی را وارد کنند که متوجه ایمیل شرکت شود و اقدامی انجام دهد (یا بالعکس). گزینه دیگر استفاده از URL سفارشی (PURL) در نامه مستقیم شماست. نشریه شما پیوندی به یک صفحه وب (و / یا کد QR) را ارائه می دهد که مختص آن شخص است (یا بخشی). وقتی گیرندگان از این صفحه بازدید می کنند ، سلام و اطلاعات شخصی و شخصی را مشاهده می کنند. برای اینکه در مبارزات انتخاباتی خود در رسانه ها بیشترین تأثیر را داشته باشید ، مطمئن شوید که پیام شما به همه کانال ها مربوط است. این بدان معنی است که خدمات و نیازهای شرکت شما همان “مکان” است. شکی نیست که تبلیغات از طریق ایمیل و بازاریابی اینترنتی هر دو مزایای خود را دارند ، اما بازاریابی مستقیم با ایمیل فقط یک چیز قدیمی نیست. هنوز هم یک استراتژی رضایت بخش برای دستیابی به طیف گسترده ای از مشتریان و جلب توجه به محصولات و / یا خدمات شما است. این نکات را به خاطر بسپارید تا در تلاش های ایمیل خود موثرتر باشید
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا