[ad_1]
کارشناسان بازاریابی دیجیتال از بسیاری از راهبردهای پیشرو برای ایجاد پیشرو و بهبود تجارت استفاده می کنند. در حالی که برخی از آنها پرداخت می شوند برخی دیگر نیستند.
بسیاری از کارشناسان صنعت ادعا می کنند که بازاریابی پولی نتایج بهتری را به همراه دارد و همچنین سریعتر است.
درسته؟
نه!
استراتژی های رایگان بازاریابی دیجیتال – اگر به طور صحیح دنبال شوند – می توانند نتایج بهتری کسب کرده و مشتری های بالاتری را تولید کنید.
به عنوان مثال بیایید یک مورد از بازاریابی محتوا بگیریم!
این سه برابر موثرتر از جستجوی پرداخت شده است. همچنین بسیار ارزان تر است. علاوه بر این شما نیازی به ارائه هدایای رایگان کدهای تخفیف از طریق ایمیل و سایر جزئیات مهم در مورد چشم اندازها و بازدید کنندگان خود ندارید. علاوه بر این آسان است برای شروع و بیشتر مورد علاقه مشتریان است.
جای تعجب نیست که 88٪ از بازاریابان B2B به یک ابزار بازاریابی محتوا اعتماد می کنند حتی در حالی که 96٪ بازدید کنندگان بار اول محصولات شما را خریداری نمی کنند یا بلافاصله از خدمات شما استفاده می کنند بدون اینکه در ابتدا مسابقه را بررسی کنند برندهایی را که بیشترین اهمیت را برای آنها دارد کشف کنند.
حال سوال مهم: بازاریابی محتوا دقیقاً چیست؟
این نوعی بازاریابی است که شما را می خواهد از طریق فیلم ها وبینارها وبلاگ ها پست های رسانه های اجتماعی و اینفوگرافیک ها محتوای آنلاین ارزشمند مرتبط و مداوم را ایجاد و به اشتراک بگذارید. اگرچه این تبلیغات باعث تبلیغ عمومی یک مارک نمی شوند اما در بسیاری از موارد باعث علاقه به محصولات و خدمات شما می شوند.
هدف بازاریابی محتوا جذب و حفظ خوانندگان مشخص و مشخص است – و درنهایت ایجاد انگیزه در تجارت سودآور برای مشتریان.
بازاریابی محتوا: چه راهکارهایی را باید برای تولید تبلیغات دنبال کرد؟
برای تمرین بسیار مؤثر در تولید سرب این پنج استراتژی ثابت را دنبال کنید:
1. ایجاد یک شهرت اجتماعی: مطالب طولانی و متفکرانه را ارسال کنید تا به عنوان یک رهبر صنعت ظاهر شوید و از شهرت خوبی در طاقچه خود برخوردار شوید. ارسال و به اشتراک گذاشتن مطالب بزرگتر شجاع تر و جسورانه به شما کمک می کند اعتماد به نفس خود را جلب کنید و مشتریان بالقوه و مخاطبان طاقچه را به سمت برند خود جذب کنید. برای ایجاد و توسعه شهرت اجتماعی خود از سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی محبوب از جمله LinkedIn و Facebook استفاده کنید. رسانه های اجتماعی به شما کمک می کنند تا جامعه خود را پیدا کنید روابط بهتری برقرار کنید و جامعه ای را که ممکن است به آن اعتماد کنید بسازید. رسانه های اجتماعی همچنین برند شما را شخصی تر و قدرتمند تر می کنند.
2. ارسال مطالب مناسب و صحیح: با داشتن صفحات مناسب که دارای مطالب مرتبط و مرتبط هستند می توانید مخاطبان و انتظارات بالقوه را هدف قرار داده و آنها را به اشتراک بگذارید تا اطلاعات شخصی خود از جمله ایمیل و شماره تلفن را به اشتراک بگذارید.
3. ارائه مطالب مفید برخلاف آمارهای حیاتی: محتوای عمیق و مرتبط را بارگذاری کنید اما اگر خوانندگان تمایل به ارائه شناسه نامه الکترونیکی یا شماره تلفن خود ندارند محتوای کامل را فاش نکنید. با این وجود باید مطالب بسیار جذاب و مؤثر ارسال کنید. اگر محتوای شما جالب و یا به اندازه کافی مفید نباشد خوانندگان دیگر آن را نخوانده و اطلاعاتی را که ممکن است به دنبال ایجاد یک نسل مورد انتظار باشید به اشتراک نمی گذارند.
4- با خوانندگان خود در سطح احساسی ارتباط برقرار کنید: از طریق درگیر کردن مطالب و زمان بندی مناسب احساسات خوانندگان و خوانندگان بالقوه را تحریک کنید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید آنها هر کاری را که می خواهید انجام دهند انجام می دهند و به CTA شما پاسخ می دهند.
5- از آنها بخواهید که صحبت کنند: از خوانندگان و انتظارات خود الهام بگیرید که صفحات خود را دوست دارند و به اشتراک بگذارند و همچنین نظرات خود را در مورد آنها ارسال کنید. وقتی گروه های هدف خود را به اشتراک می گذارید – از طریق پست ها پسندیدن ها و نظرات – نه تنها پیام های شما ویروسی می شوند بلکه می توانید اطلاعات مفیدی نیز بدست آورید. با گروه های سنی سوابق اجتماعی و اقتصادی هزینه ها و غیره آشنا می شوید.
خلاصه 5 مهمترین استراتژی بازاریابی محتوا را دنبال کنید و مسیرهای آنلاین بیشتری ایجاد کنید!
[ad_2]