5 استراتژی برتر بازاریابی CPA

[ad_1]

هزینه بازاریابی رویه (CPA) فرصتی درآمدی برای بازاریابی اینترنتی است که بسیار شبیه به بازاریابی وابسته است. تفاوت بین بازاریابی کمیسیون و بازاریابی CPA در این واقعیت است که شبکه های CPA هر بار که کاربر روی پیوند شما کلیک می کند به شما پرداخت می کند – مانند پر کردن آدرس ایمیل وی ثبت نام در یک سایت فرود یا بارگیری و نصب برنامه ای روی تلفن وی.

مراحل مورد نیاز برای استفاده از برنامه های CPA به برنامه خاص بستگی دارد اما برخلاف بازاریابی وابسته برنامه های CPA نیاز به خرید واقعی ندارند. این بدان معناست که سودآوری از برنامه های CPA بسیار آسان تر است زیرا کاربران فقط باید یک اقدام خاص را انجام دهند و پس از آن شما دریافت می کنید. با بازاریابی کمیسیون کاربر باید قبل از پرداخت هزینه کالا را خریداری و هزینه یک محصول / خدمات را بپردازد.

این تنها یکی از مزایای بازاریابی CPA نسبت به بازاریابی وابسته است. همچنین تبدیل کاربران با نرم افزار CPA آسان است زیرا این برنامه ها معمولاً به علایق جهانی مربوط می شود – مانند برنده شدن با آیفون 6s با نام تجاری جدید یا برنده شدن کارت هدیه 100 دلاری آمازون. همچنین بارگیریهای مختلف CPA زیادی در شبکه های مختلف نیز وجود دارد – با این برنامه ها طرفداران شما نیاز دارند که یک برنامه یا بازی را بر روی تلفن خود به صورت رایگان بارگیری کنند و سپس برای هر نصبی که شما به آن مراجعه می کنید هزینه دریافت می کنید.

همه این پیشنهادات مخاطبان عمومی بیشتری نسبت به بازاریابی آنلاین و یا محصول کاهش وزن شما از طریق بازاریابی وابسته تبلیغ می کنند.

حال بیایید 5 استراتژی برتر برای افزایش ترافیک و تبدیل محصولات پیشنهادی CPA را بررسی کنیم.

شماره 1 – از صفحه فشرده سازی استفاده کنید

مهمترین بخش موفقیت در صنعت بازاریابی CPA اعمال نفوذ صفحه لابی است. با استفاده از یک صفحه کلیک شانس تبدیل خود را افزایش می دهید و در عین حال لیستی از مشترکین آماده برای گرفتن همزمان ایجاد می کنید.

یک صفحه کلیک صفحه فرود ساده است که بازدید کنندگان قبل از آنکه به یک دیدگاه CPA هدایت شوند فرود می آیند. صفحه فشار باید حاوی اطلاعات مربوط به پیشنهاد CPA است که شما تبلیغ می کنید – از کاربران بخواهید آدرس ایمیل خود را در فرم اشتراک ایمیل پیگیری وارد کنند. هنگامی که ایمیل خود را به فرم اشتراک ایمیل شما اضافه کردند آنها را به نمای CPA هدایت کنید. همچنین در صورت عدم استفاده از تغییر مسیر در مرورگر یا اینکه خیلی زود مرورگر را ببندید می توانید از مخاطب خودکار برای ارسال CPA یک ایمیل اضافی برای آنها ارسال کنید.

شماره 2 – از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی بخش مهمی از بازاریابی CPA است. میلیون ها کاربر روزانه به فیس بوک توییتر پینترست Google+ و دیگر شبکه های اجتماعی می روند تا آخرین اخبار را بدست آورند دوستان خود را دنبال کنند به جستجوی کوپن پیشنهادات و موارد دیگر بپردازند.

این بدان معنی است که این مکان ایده آل برای رها کردن پیوندها به کلیک روی صفحات / هزینه برای هر کسب (CPA) است. با تبلیغ پیشنهادات CPA خود در رسانه های اجتماعی از میلیون ها میلیون بازدیدکننده استفاده می کنید – و اگر خوب پیش رفت می توانید ترافیک زیادی را به لینک های خود هدایت کنید.

استراتژی استفاده در اینجا پیوستن به برخی از گروه های مرتبط با هدف CPA هدف است. اگر در حال تبلیغ نسخه جدیدی از قرص های جدید تغذیه ای هستید باید در گروه های اجتماعی / سلامت مرتبط با کاهش وزن / جوامع در رسانه های اجتماعی بپیوندید.

پس از پیوستن به دو گروه شروع به اشتراک گذاری مطالب مفید با گروه کنید. محتوای شما باید برخی از ارزش ها را ارائه دهد – به سادگی پیوندها را رها نکنید! بعد از چند پست اعضای گروه شروع به شناختن نام شما می کنند و شما در این گروه ها اقتدار بهتری خواهید داشت.

اکنون زمان رها کردن پیوند به پیشنهاد CPA شما است – توضیحات خوبی را اضافه کنید و به گروه بگویید که چرا باید روی پیوند کلیک کنید. همچنین یک تصویر خلاق مرتبط با هدف خود اضافه کنید.

هنگام رها کردن پیوند در این گروه ها حتماً بدون شروع به اشتراک گذاری پیوند لینک را تا حد امکان به قسمت بالا اضافه کنید. با یک عنوان شروع کنید پیوند را رها کنید و توضیحی را اضافه کنید. دلیل این امر – هنگام ایجاد یک پست طولانی در اکثر شبکه های اجتماعی (به جز توییتر جایی که پست های شما محدود است) پست با پیوند … کوتاه می شود که باعث گسترش پست می شود. شما می خواهید پیوند شما روی متن کلیپ شده ظاهر شود بنابراین افراد می توانند بر روی لینک کلیک کنند حتی اگر پست را گسترش ندهند.

شماره 3 – از سایت های اشتراک اسناد استفاده کنید

سایت های اشتراک اسناد به شما امکان می دهد اسناد PDF را با دیگران به اشتراک بگذارید – آنها اسناد شما را در سایت خود قرار می دهند و هر کسی که سایت خود را مرور می کند می تواند اسناد شما را ببیند و بخواند.

این یک راه عالی دیگر برای هدایت ترافیک به پیشنهادات CPA شما است! با به اشتراک گذاشتن دو سند مرتبط با CPA که شما تبلیغ می کنید می توانید صدها هزار بازدید کننده را به پیوند خود بپردازید و تبدیل و سود بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.

شاید تعجب کنید که کدام اسناد را می توانید در اینجا به اشتراک بگذارید … در واقع بسیار ساده است. در زمینه پیشنهاد CPA خود تحقیقاتی در مورد موضوعات مختلف انجام دهید. سعی کنید موضوعات مختلفی را پیدا کنید که می توانید هدف گذاری کنید. سپس یک سند جدید ساده در پردازنده word خود ایجاد کنید و شروع به نوشتن درباره موضوع خاص کنید. اگر از یک پردازنده کلمه مانند Microsoft Word استفاده می کنید می توانید یکی از قالب هایی را که در این برنامه وجود دارد را انتخاب کنید تا یک طرح زیبا برای سند خود ایجاد کنید. من معمولاً با الگوهای گزارش می روم.

اطلاعات مفید را در سند خود اضافه کنید – هر کاری که می توانید بیش از 5 صفحه انجام دهید. هرچه اطلاعاتی را که در مقایسه با CPA که تبلیغ می کنید به اشتراک بگذارید مفیدتر و مرتبط تر باشید شانس بیشتری برای تبدیل بیشتر با کلیک های خود خواهید داشت. حتماً در سند چندین پیوند برای ارائه CPA خود اضافه کنید!

اسناد خود را در بیشتر سایتهای اشتراک اسناد به اشتراک بگذارید. اطمینان حاصل کنید که توضیحات منحصر به فرد از سند خود را در هر سایت اضافه کنید و همچنین در هر توضیحی پیوندی به نمای CPA خود وارد کنید.

شماره 4 – از اینستاگرام استفاده کنید

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی با تمرکز چندرسانه ای است – عکس ها و فیلم ها. این شبکه متعلق به فیس بوک است و تقریباً به اندازه فیس بوک محبوب است. اینستاگرام روزانه میلیونها بازدید کننده بی نظیر را دریافت می کند و روزانه میلیون ها عکس و فیلم جدید منتشر می شود.

با استفاده از اینستاگرام می توانید عکس و فیلم ارسال کنید و می توانید برچسب گذاری کنید تا افراد بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند. همچنین می توانید پست های شخص دیگری را دوست داشته باشید و همچنین در مورد آنها اظهار نظر کنید. هرچه نظر شما و لایک بیشتری از پست شما دریافت شود احتمال گسترش ویروس بیشتر می شود.

اینستاگرام همچنین به شما امکان می دهد تا افراد دیگر را دنبال کنید و با آخرین ارسال های افرادی که دنبال می کنید برنامه ای را ارائه می دهد. هرچه تعداد دنبال کننده بیشتری کسب کنید در معرض دید شما قرار خواهد گرفت.

حال برای بازگشت ترافیک به نمای CPA خود با اینستاگرام می توان مدت زمان زیادی را شروع کرد اما با کلیک بر روی این بازار می توانید هر روز صدها دلار فقط برای اینستاگرام تبدیل کنید.

برای استفاده از این روش باید یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام خود ایجاد کنید. حساب خود را چیزی در رابطه با پیشنهادی که ارائه می دهید نامگذاری کنید. شما همچنین به صفحه فشرده سازی / صفحه فشرده سازی به میزبانی سفارشی نیاز دارید – نمی توانید مستقیماً به برنامه CPA پیوند دهید یا مسدود خواهید شد.

یک عکس نمایه مربوط به موقعیت خود اضافه کنید سپس یک CV از پیشنهاد خود اضافه کنید. سرانجام ضمن به روزرسانی نمایه خود در قسمت سایت سایت پیوندی به صفحه پستی اضافه کنید.

اکنون باید فقط یک عکس / ویدیوی جدید در روز به حساب اینستاگرام خود اضافه کنید. می توانید میلیون ها تصویر را بصورت آنلاین در محل خود پیدا کنید. عکس خود را با برچسب های معمولی برچسب بزنید – برنامه ها و وب سایت های مختلف زیادی وجود دارند که برچسب های محبوب و محبوب را به شما هدیه می دهند. سپس دکمه انتشار را فشار دهید.

هنگامی که عکس خود را اضافه کردید دو نفر را در جای خود دنبال کنید. همچنین مانند برخی از عکس های آنها و همچنین در مورد برخی از پست های خود نظر دهید. هرزنامه ارسال نکنید – متفکر و ملاحظه باشید و تعادل خوبی بین ارسال عکس / فیلم جدید پیروی از افراد دیگر پسندیدن پست های دیگران و اظهار نظر در مورد پست ها پیدا کنید.

این کار را ادامه دهید و به زودی شروع به ساختن پیروان و رانندگی در صفحه فشرده سازی خواهید کرد. فقط توجه داشته باشید که این باعث ایجاد ترافیک تلفن همراه می شود بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که هم صفحه فشرده سازی شما و هم CPA که تبلیغ می کنید برای موبایل بهینه شده اند.

شماره 5 – از تبلیغات PPV استفاده کنید

آخرین استراتژی برای سودآوری زیاد با CPA Marketing استفاده از تبلیغات PPV است. تبلیغات PPV ارتقاء به ازای هر بازدید است بدین معنی که مبلغی را براساس تعداد کل بازدیدهای تبلیغی دریافت می کنید.

این نوع تبلیغات کار می کند فقط شبکه مناسب را پیدا کنید. شبکه های PPV بسیار متفاوتی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید و قبل از اینکه در نهایت موفق شوید برخی از آزمایش و خطا را انجام می دهد – اما ادامه دهید و به زودی به 100 دلار اول خود خواهید رسید!

یک تبلیغ PPV می تواند برای هر بازدید کننده 0.01 دلار هزینه داشته باشد و واقعاً ارزان است. تصور کنید که می توانید برای هر بازدید کننده 0.01 دلار پیشنهاد دهید. این دیوانگی است!

تنها نکته منفی در استفاده از تبلیغات PPV این واقعیت است که بیشتر شبکه های PPV برای شروع به مقدار زیادی نیاز دارند. اکثر شبکه های PPV به شما امکان می دهند فقط با 50 دلار USD شروع کنید – به این معنی که اگر می خواهید از PPV استفاده کنید باید در هنگام راه اندازی کمی سرمایه داشته باشید.

اگر اکنون هزینه زیادی برای خرج کردن ندارید نگران نباشید. هنوز روند صعودی برای این وجود دارد!

من 4 استراتژی مختلف را با شما به اشتراک گذاشته ام که می توانید بدون هزینه زیاد هزینه برای هدایت ترافیک به پیشنهادات CPA خود استفاده کنید. بیشتر آنها کاملاً رایگان هستند. این بدان معناست که می توانید ترافیک هدفمند رایگان را به صفحات کلیک شده و پیوندهای CPA هدایت کنید. بنابراین اگر چهار استراتژی اول خود را دنبال کرده پیاده سازی و حفظ کنید می توانید درآمد CPA خود را تا جایی افزایش دهید که در سرمایه گذاری در تبلیغات PPV کافی داشته باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا