5 استراتژی روابط عمومی برای 2021

[ad_1]
سال 2021 سرانجام فرا رسید. همانطور که اکثر خرده فروشان سال بهتری را برای سلامتی و تجارت پیش بینی می کنند در همه گیری جدید با چالش هایی روبرو خواهند شد. متخصصان روابط عمومی باید استقلال خود را حفظ کرده و بر این اساس تنظیم شوند تا به کاربران یا مشتریان خود در رسیدن به اهدافشان کمک کنند. در اینجا پنج استراتژی است که هنگام ایجاد برنامه روابط عمومی سال نو باید در نظر بگیرید. روابط قوی با نویسندگان و ویراستاران کلیدی ایجاد کنید. اکثر متخصصان روابط عمومی اهمیت حفظ روابط قوی با روزنامه نگاران تأثیرگذار را که صنعت مشتری خود را تعریف می کنند درک می کنند. این ارتباطات ارزشمندتر از چاپی است و تلویزیون و رادیو به دلیل کاهش هزینه های تبلیغات همچنان عملکرد خود را کاهش می دهند. روزنامه نگاران و سردبیران به سختی کار می کنند تا کارهای کمتری انجام دهند در حالی که هنوز نتایج خوبی را به موقع تولید می کنند. ایجاد روابط قوی با روزنامه نگاران می تواند شما را به یک منبع قدرتمند تبدیل کند و می تواند ایده ها و اطلاعات ارزشمندی را ایجاد کند که نویسندگان می توانند از آنها برای ویرایش یا بهبود داستانهای خود استفاده کنند. این سطح بالای اعتماد بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و می تواند مقالات و زمان بیشتری را برای مشتریان و خود در دراز مدت به ارمغان آورد. بر فشار و استخوان ها تمرکز کنید. رسانه ها از بینندگان دیجیتالی برای نشان دادن بخشی از کاهش هزینه های تبلیغات خود استفاده می کنند. روزنامه نگاران همچنین وظیفه دارند چیزی را ایجاد کنند که در اینترنت بهبود یابد و توسط هزاران نفر خوانده شود. هدف این است که نه تنها داستانهای منتشر شده در این سایتهای نشر را ارسال کنیم بلکه آنها را در رسانه های اجتماعی نیز ارسال کنیم تا خوانندگان کلی افزایش یابد. علاقه مندان به روابط عمومی باید داستانهایی بسازند که این هدف را منعکس کنند. تبدیل اخبار به اطلاعات ملموس تر و جالب تر نه تنها اخبار را پخش می کند بلکه آن را در شبکه های اجتماعی تقویت می کند تا نفوذ و نفوذ در بازار را افزایش دهد. در صورت تأثیر فوری بنویسید. متخصصان روابط عمومی باید داستان خود را در بالای صفحه با جالب ترین جنبه ها قرار دهند و در آیات 5 یا 6 دفن نشوند همانطور که قبلاً ذکر شد بسیار مشکل است. روزنامه نگاران گاهی اوقات و زمان کمی برای تلاش برای شناسایی اطلاعات مشکوک دارند به ویژه وقتی صدها نفر از آن جاسوسی می کنند. یک وکیل روابط عمومی باید ابتدا یک پاراگراف دشوار ارائه دهد و سپس کمک داخلی را در زیر ارائه دهد. اینها باید به راحتی خوانده شوند و حتی می توانند ضد گلوله باشند تا به راحتی هضم شوند. بیاموزید که چگونه به مخاطبان امروز دسترسی پیدا کنید. تحقیقات عالی مشتریان برای تولید نتایج با کیفیت بالا برای تلاشهای شما در روابط عمومی اولویت دارد. نیت خوب این خریداران می تواند کمپین شما را شکل دهد. این امر در همه سنین صادق است به ویژه در جهان بیماران مبتلا. آیا شرکت های مصرف کننده تجاری هنوز مجلات صنعتی را می خوانند به پادکست ها گوش می دهند و در وب سایت ها ظاهر می شوند؟ آیا می توان آنها را در رسانه های اجتماعی مشاهده کرد یا می توانند زمان خود را بر روی سیستم عامل های دیگر متمرکز کنند؟ تعیین بهترین راه برای دستیابی به آنها به شما در بهبود نتایج کمک می کند.5. بصری فکر کنید. از آنجا که امروزه بسیاری از رسانه ها به تصاویر و ویدئو تکیه می کنند متخصصان روابط عمومی باید در مورد عناصر بصری مرتبط با این استراتژی فکر کنند. یک فیلم کوتاه یا مجموعه ای از عکسهای جالب (در صورت امکان) باید با یک نسخه تازه چاپ شده یا ارسال شده همراه باشد. تصاویر برای رسانه های دیجیتال و اجتماعی عالی هستند و به ارتقای داستان شما در مقایسه با دیگران کمک می کنند. حتی می توان تصاویر کوچکی را در خبرنامه برای افزایش علاقه روزنامه نگاران و بهبود فرصت های پوشش قرار داد.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا