5 اشتباه در بازاریابی دیجیتال انجام می دهید و توبه می کنید

[ad_1]

همچنین لازم است مواردی را که نباید انجام شود در نظر گرفت. این لازم است تا شما خود را گول نزنید که در مسیر درستی هستید و بدون گرفتن ROI به هدر دادن پول ادامه می دهید.

وقتی می دانید که چیزی را نمی دانید می توانید. با این حال وقتی نمی دانید که نمی دانید چنین وضعیتی مملو از خطرات است. در اینجا لیستی در کنار من وجود دارد تا شما را از برخی اشتباهات غیرقابل کشف که ممکن است در انجام بازاریابی دیجیتال مرتکب شوید مطلع کنید.

1. ارتقا به جای حل مسئله:

ضرب و شتم طبل شخصی شما در بین افراد باهوش اینترنت که به دنبال هر محصول / خدماتی هستند خوب نیست. آنها بطور مداوم با اطلاعات تبلیغاتی بمباران می شوند شما نمی خواهید همین کار را انجام دهید و در میان جمعیت گم شوید.

در مورد خوب بودن محصول / خدمات خود مباهات نکنید به آنها بگویید چگونه می تواند به حل مشکلات آنها کمک کند. آنها به سایت یا تبلیغ شما می آیند به دنبال راه حل می گردند آنها را در اختیار شما قرار می دهند و هدف را خواهید گرفت.

در حالی که به نمایش گذاشتن دستاوردهای شما اشکالی ندارد زمینه را برای نشان دادن موقعیت بیشتر شما-مشتری فراهم کنید تا موقعیت من-من-خودم. چطور؟ مشاهده توصیفات مشتری! و بگذارید مخاطبان شما فکر کنند اگر می توانید مشکلی را برای مشتریان فعلی خود حل کنید پس شما هم می توانید. مشتری مدار باشید محصول / خدمات خود را به عنوان راه حل به تصویر بکشید و جادو را ببینید.

2. اعتماد زیاد به هر کانال بازاریابی:

انجام این اشتباه نه تنها بودجه بازاریابی دیجیتال شما را از تعادل خارج می کند بلکه می تواند درآمد شما را معکوس کند. شما ممکن است در طول تجربه خود استراتژی های زیادی را اجرا کرده باشید و یکی دو مورد احتمالاً بهترین است.

این شعار بازاریابی دیجیتال است که باید حداکثر تلاش خود را برای کارکرد بهتر انجام داد. اعتماد زیاد به این مانترا می تواند خطرناک باشد. اگر این کانال به طور ناگهانی بی اثر شود چه؟ اگر ترافیک ارگانیکی که به آن افتخار می کردید به لطف به روزرسانی های اعلام نشده در موتورهای جستجو یک شبه کاهش یابد چه می شود.

چنین عواملی می تواند آسیب بزرگی به خط اصلی شما وارد کند. بنابراین در برابر این وسوسه مقاومت کنید که تمام تلاش خود را در یک کانال بریزید و یک استراتژی بازاریابی چند کاناله کاملاً محکم و بنیادی ایجاد کنید.

3. برخی از کانال های بازاریابی را نادیده بگیرید:

این نکته مشابه نکته بالا است اما در نحوه پیشنهاد استفاده از هر کانال در زمان مناسب برای کسب و کار شما متفاوت است. قابل درک است که برخی کانالها مانند پرداخت به ازای هر کلیک ممکن است فوراً شما را به کانون توجهات سوق دهند اما نباید از کانالهایی که کندتر به نظر می رسند چشم پوشی کنید.

در حالی که استفاده از کانالهایی که در ابتدا بازگشت سرمایه بالایی دارند بسیار مهم است هدف استراتژی بازاریابی شما در مرحله بعد باید خروج به کانالهای دیگر باشد. تلاش خود را در SEO انجام دهید هرچند وقت گیر باشد. بعد از 6 ماه وقتی موتورهای جستجو شروع به پرداخت هزینه شما با ترافیک مربوطه می کنند از خودتان برای این کار تشکر می کنید.

اجتماعی کردن؛ نام خود را به آنجا برسانید. با این حال کانال های اجتماعی را با دقت انتخاب کنید. LinkedIn و Twitter با B2B بهتر کار می کنند و فیس بوک محبوب کانال اصلی برای B2C است. با پیشرفت بازاریابی ایمیلی را در مخلوط بازاریابی وارد کنید و از پتانسیل آن شگفت زده خواهید شد.

4. اختصاص ندادن اعداد به اهداف کمپین:

ممکن است فکر کنید آیا این ضروری نیست! خوب … ما معمولاً به چیزهای پیشرفته وارد می شویم و بیشتر اوقات اصول را فراموش می کنیم. بنابراین اهداف قابل اندازه گیری برای مبارزات خود تعیین کنید! بیایید بگوییم شما می خواهید تعداد بازده تولید شده برای یک شرکت B2B را افزایش دهید در یک ماه مشخص + 20٪ تعیین کنید و سپس در جهت آن تلاش کنید.

فقط نگویید من می خواهم منجر به افزایش کنم – این فقط آرزو است! اگر اهداف خود را از نظر تعداد مشخص کنید می توانید تلاش خود را گسترش دهید در غیر این صورت بدون حرکت یک اینچ به جلو به همه جهات ادامه می دهید.

علاوه بر این به یاد داشته باشید که شما در تلاش خود سرمایه گذاری می کنید. شخصی که این کارزارها را انجام می دهد رایگان نیست. علاوه بر این اگر پول خود را در بازاریابی پولی سرمایه گذاری می کنید تعیین نکردن اهداف قابل اندازه گیری یک دستورالعمل مطمئن برای فاجعه است.

5. تفسیر ضعیف داده ها:

اگر داشبورد تجزیه و تحلیل خود را قبلاً دیده باشید خواهید دید که چگونه کانال های مختلف ترافیکی مانند ارگانیک زنده پولی ارجاع و غیره را نشان می دهد. اکنون این ترافیک مستقیم را به افرادی که دستی URL وب سایت شما را تایپ می کنند و وارد می کنند ترجمه می کند.

با این حال شما باید اطمینان حاصل کنید که تعداد مراجعه مستقیم از کارمندان داخلی شما تشکیل نشده است. نادیده گرفتن این امر ممکن است منجر به رقیق شدن داده ها و برداشت نادرست از داده ها شود.

علاوه بر این انتخاب مقیاس اشتباه برای شناسایی داده های شما می تواند فاجعه بار باشد. به عنوان مثال اگر تعداد صفحات در هر بازدید یا متوسط ​​بازدید داشته باشید ممکن است احساس کنید مشتری شما زمان بیشتری را در سایت می گذراند در حالی که واقعیت این است که بازدید کنندگان شما آنچه را که می خواهند پیدا نمی کنند.

در خاتمه پنج نکته فوق مربوط به نکات یا ترفندهای بازاریابی دیجیتال نیست بلکه بیشتر در مورد ماهیت آن است. اگر از این کار اجتناب کنید می توانید هر نوع مبارزات انتخاباتی را ایجاد کنید در حالی که حداکثر تلاش خود را می کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا