5 بهترین روش برای مدیریت KPI ها تا سال 2021

[ad_1]
KPI یا شاخص های کلیدی عملکرد باید توسط همه شرکت ها دنبال شود. شما باید KPI ها را مدیریت کنید نه تنها در تجارت آنلاین بلکه در بخش خارجی یا شرکت های دیگر. اگر در مدیریت KPI مشکلی دارید در جای مناسب قرار دارید. در اینجا پنج روش برتر مدیریت KPI آورده شده است. در اینجا ما شما را با نحوه مدیریت KPI ها آشنا می کنیم تا موفقیت در کسب و کار خود را مشاهده کنید. در بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی دیجیتال مدیریت KPI یکی از بهترین راه ها برای پیگیری موفقیت در تجارت آنلاین شماست. اگر مدیریت KPI را دشوار می دانید ما اینجا هستیم تا نظر شما را در مورد آن تغییر دهیم. زیرا در اینجا خواهید آموخت که چگونه KPI ها را به طرق مختلف به طور موثر مدیریت کنید. علاوه بر این شما همچنین اطلاعات اولیه در مورد KPI ها را خواهید گرفت. بنابراین اگر دیگر وقت تلف نمی کنیم بیایید با KPI ها و مدیران آنها شروع کنیم. KPI چیست؟
KPI مخفف Key Performance Indicators است و از این شاخص ها برای تعیین موفقیت یا شکست یک شرکت استفاده می شود. انواع مختلفی از شاخص ها برای موفقیت بزرگ وجود دارد. بسته به اهداف و اندازه تجارت شما ممکن است بتوانید از KPI در روند کار خود استفاده کنید. طبق تعریف KPI با بسیاری از جنبه های یک شرکت یا تجارت ارتباط دارد. این جنبه ها می تواند مالی محصول خدمات و مشتری باشد. هو اما وقتی نوبت به مشاغل آنلاین می رسد KPI به اشکال مختلفی ارائه می شود. در یک تجارت آنلاین KPI می تواند عناوین نرخ تبدیل ترافیک نرخ تبدیل بازدید از صفحه نظارت بر شبکه های اجتماعی تعامل مخاطبان و غیره باشد.
مدیریت KPI معیارهای اصلی عملکرد را برای تجارت شما مدیریت می کند. این به معنای ردیابی KPI های مختلف و سپس استفاده از آنها برای ایجاد گزارش های KPI است. این به شما کمک می کند تا دستاوردهای خود را بشناسید. همچنین اگر در شرکت شخص دیگری کار می کنید می تواند برای نشان دادن بازخورد به مشتریان استفاده شود. روشهای زیادی برای مدیریت شاخصهای موفقیت بزرگ وجود دارد. 5 نحوه مدیریت موثر KPI ها
روش های زیادی برای مدیریت موثر KPI ها در یک تجارت آنلاین وجود دارد. اینگونه می خواهید آن را انتخاب کنید. در اینجا 5 روش خوب برای مدیریت KPI شما آورده شده است. این بهترین روش ها می توانند روند شما را بهبود بخشیده و تقویت کنند. علاوه بر این این پنج تکنیک به شما کمک می کند KPI های خود را بهتر مدیریت کنید شماره 1. KPI ها را شناسایی و با اهداف خود هماهنگ کنید.
برای مدیریت KPI هر روشی را انتخاب کنید. اولین قدم تعریف مداوم معیارهای KPI است. KPI شما باید با اهداف شرکت مطابقت داشته باشد. ممکن است اهداف مختلف تجاری برای شرکت های مختلف وجود داشته باشد. بنابراین شما باید معیارهای مناسب KPI را تعریف کنید. اهداف خود را تعیین کنید
اولین کاری که باید انجام دهید این است که اهداف تجاری خود را به موقع تنظیم کنید. اگر اهداف خود را در ذهن نداشته باشید مدیریت KPI با مشکل روبرو خواهد شد. اندازه مناسب را انتخاب کنید
پس از تعیین اهداف برای کسب و کار خود باید معیارهای KPI مناسب را انتخاب کنید. انواع مختلفی از شاخص های عملکرد برای هر شرکت وجود دارد.شما فقط باید خودتان را داشته باشید. نه 2. برای مناطق مختلف یک لیست KPI جداگانه تهیه کنید
همانطور که گفتیم KPI انواع مختلفی دارد. و باید KPI هایی را انتخاب کنید که مطابق با اهداف شرکت باشد. اما شما باید لیست های مختلفی برای همه KPI ها ایجاد کنید. زیرا KPI های زیادی برای پیگیری وجود دارد. بنابراین سعی کنید برای همه این KPI ها یک لیست طبقه بندی شده ایجاد کنید. لیست اصلی مورد نیاز شما لیست زیر است A- Social Networks
سایت اینترنتی
الف- فروشگاه تاج
نه 3. گزارشی تهیه کنید که موفقیت زیادی نشان دهد
بعضی اوقات گزارش KPI بهترین روش برای دنبال کردن است. لازم نیست که مرتباً به آنها نگاه کنید. شما از دیدن KPI ها گیج شده اید و می توانید هر روز بدون برنامه نویسی به آن نگاه کنید. نباید در مورد KPI ها و لیست آنها اشتباه بگیرید. شما فقط باید یک گزارش KPI ایجاد کنید و آن را فراموش کنید. در اینجا چند گزارش متداول KPI وجود دارد که باید تنظیم کنید
الف- گزارش ماهانه
الف- گزارش سه ماهه
شکل 4. گزارش های KPI را با رقبای خود مقایسه کنید
شما یک شاخص مفید پیدا کرده اید که برای شما مناسب است و اکنون یک گزارش KPI ایجاد کرده اید. همه گزارش های KPI را در نوک انگشتان خود دارید و باید آنها را مرور کنید. اما بهترین روش برای تجزیه و تحلیل گزارشات KPI شما چیست؟ بسته به دانش و استانداردی که تعیین می کنید می توانید آنها را تحلیل کنید. علاوه بر این شما باید گزارش های KPI را با رقبای خود مقایسه کنید. ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند در انجام این کار بدون مشکل به شما کمک کند. مقایسه گزارش های KPI با دیگران به شما در بهبود عملکرد کمک می کند. شکل 5. از اندازه گیری عمق استفاده کنید
برای اندازه گیری عملکرد KPI شما به تعدادی ابزار نیاز دارید. این ابزارها چه تاثیری روی شما دارند؟ آنها چیزهای زیادی برای شما درست می کنند. به جای اینکه وقت زیادی را برای اندازه گیری با دست خود صرف کنید زمان بیشتری را با ابزار اندازه گیری صرف خواهید کرد. از ابزارهای زیادی در بازار استفاده می شود. در اینجا چند ابزار خوب مدیریت KPI آورده شده است
بسیاری از ابزارهای شخص ثالث وجود دارد که می توانید برای مدیریت KPI خود استفاده کنید. ابزار اندازه گیری KPI ابزار گزارش KPI و غیره در اینجا برخی از بهترین ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت موثر KPI آورده شده است. ابزار اشتراک تصویر
شما همچنین به معیارهای KPI سایر شرکت ها و همچنین رقبا نیاز دارید. ممکن است چندین ابزار اشتراک تصویر وجود داشته باشد. این ابزارها در مدیریت KPI کمک می کنند. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی
شما می توانید از ابزارهای پیشرفته هوش مصنوعی استفاده کنید تا در مدیریت KPI خود موثرتر باشید. امروزه مدیریت KPI به بخشی جدایی ناپذیر در هر تجارت تبدیل شده است. عوامل زیادی برای تعیین موفقیت یک شرکت در نظر گرفته می شود. به همین ترتیب با بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین مدیریت KPI نیز ضروری است. شما باید از یک مارک منحصر به فرد پیروی کنید. اگر کنتور با دقت انتخاب نشود نتایج مفیدی بدست نمی آید. معیارهای KPI را بر این اساس انتخاب کنید و آنها را تجزیه و تحلیل کنید تا نتایج بهتری کسب کنید و تجارت خود را بهبود ببخشید.[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا