5 دلیل انتخاب شرکتها برای بازاریابی برنامه های تلفن همراه

[ad_1]

برنامه

با پیشرفت تکنولوژی موبایل ، بسیاری از شرکت ها در حال پیشبرد استفاده از یک بستر انقلابی موبایل هستند. با افزایش تعداد کاربران تلفن های هوشمند ، سازمان ها راه هایی برای تبلیغ محصولات و خدمات خود از نظر برنامه های موبایل و وب سایت ها پیدا می کنند.

برنامه تلفن همراه شغلی با عملکردهای بی عیب و نقص می تواند به عنوان ابزاری موثر در بازاریابی سازمانی ارائه شود. اما پس از آن ، بسیاری از شرکت ها با برنامه های موبایل روبرو شده اند ، محبوب شدن برنامه های جدید برای تازه واردان دشوارتر می شود.

فروشگاه های اپلیکیشن تحت الشعاع برنامه ها قرار دارند ، اما تعداد کمی از آنها می توانند برای جذب و جذب مشتری کار کنند. خدمات بازاریابی برنامه های کاربردی موبایل برای شرکت ها نقش اساسی دارند. در اینجا دلایلی که شرکت ها در نظر دارند از این خدمات کمک بگیرند ، آورده شده است:

  1. دید بهبود یافته برنامه: فن آوری های ASO مؤلفه های اساسی این خدمات هستند. با استفاده از فن آوری های ASO ، خدمات بازاریابی برنامه می توانند دید برنامه را در فروشگاه های معتبر برنامه مانند Google Play و App Store بهبود بخشد. علاوه بر این ، کارشناسان منطقه ای می توانند خدمات چند زبانه ای برای ترجمه برنامه ها ارائه دهند.
  2. بازاریابی تبلیغاتی و استراتژی های فروش: این خدمات شامل جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل داده ها در مورد نفوذ برنامه های تلفن همراه است. بر این اساس شرکتها می توانند در مورد بازاریابی تبلیغاتی از طریق برنامه های کاربردی تصمیمات بهتری بگیرند و می توانند استراتژی های فروش را بهبود بخشند.
  3. بارگیری برنامه ها: این خدمات از طریق بازاریابی رسانه های اجتماعی و بررسی های مثبت برنامه ها ، شرکت ها را قادر می سازند تا مخاطبان زیادی را به خود اختصاص دهند. با استفاده از این فناوری ها ، شرکت ها می توانند افزایش بارگیری برنامه ها را مشاهده کنند. برخی از شرکت های بازاریابی آنلاین نیز برای اطمینان از موفقیت کمپین بازاریابی برنامه کاربردی موبایل ، هزینه ای را برای هر تسهیلات در اختیار شما قرار می دهند.
  4. مخاطب خاص: شرکت ها می توانند بر اساس یک کمپین محلی برای بازاریابی برنامه های کاربردی موبایل ، گروه خاصی از افراد را هدف قرار دهند. خدمات بازاریابی کاربردی شامل تحقیقات بازار محلی یا منطقه ای است تا برنامه ها را در یک منطقه خاص محبوب کند. علاوه بر این ، مشاغل می توانند از یک برنامه محبوب در یک منطقه خاص درآمد کسب کنند.
  5. افزایش میزان احتباس: با بازاریابی محتوای مؤثر ، قرار گرفتن گسترده در معرض رسانه ها و سایر فن آوری ها ، شرکت ها می توانند میزان میزان حفظ کاربر در برنامه های خود را افزایش دهند. درنهایت ، افزایش نرخ نگهدارنده منجر به افزایش سرب و در نتیجه نرخ تبدیل می شود. به عبارت دیگر ، شرکت ها می توانند با افزایش نرخ نگهداری ، از افزایش در ارقام فروش لذت ببرند.

به طور خلاصه ، اگرچه یک برنامه ابتکاری دارید که تمام ویژگی های لازم را دارد ، اما نمی تواند موفقیت در فروشگاه های اپلیکیشن را تضمین کند. بنابراین ، سازمان ها به خدمات بازاریابی حرفه ای نیاز دارند که به آنها کمک می کند تا برنامه ها را محبوب تر کنند. آنها می توانند با پرداختن به مشتریان فعلی و بالقوه ، به رشد پایدار تجارت دست یابند.

به منظور به دست آوردن مزایای جدیدترین فناوری ، شرکت ها می توانند به راحتی با یک شرکت بازاریابی اینترنتی تماس بگیرند تا بتوانند بازاریابی کاربردی موبایل و سایر خدمات بازاریابی اینترنتی را به دست آورند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا