5 دلیل اینکه دانش داده موج تبلیغات آینده است

[ad_1]

اخیراً هزینه های تبلیغاتی به عنوان بخشی از هزینه های کل بازاریابی شما افزایش یافته است. دلیل این امر صحت است. با پشتیبانی از داده های جدید و بهبود یافته و همچنین ابزارها و فناوری های مترقی بازاریابان می توانند در تبلیغات خود خاص تر باشند.

دقت بیشتر منجر به کمترین ضایعات می شود این تبلیغی است که به سمت افرادی که پاسخ نمی دهند هدایت می شود. بدون اتلاف زیاد می توانید بازده بهتری از سرمایه گذاری جمع آوری کنید و درآمد بیشتری برای صرف هزینه تبلیغات فراهم شود.

این افزایش دقت در درجه اول ناشی از رشد بازاریابی دیجیتال است. در چند سال گذشته نرخ رشد بیش از 20٪ در سطح جهان بوده است. انتظار می رود این رشد چشمگیر در آینده قابل پیش بینی با سرعت ثابت باقی بماند.

دیجیتال به یک روش عملی زندگی برای همه در این سیاره تبدیل شده است. فوران داده ها در تعامل و رویه هایی که به رفتارهای دقیق و با دقت زیاد اختصاص می یابد رخ می دهد. این امر منجر به افزایش چشمگیر علوم داده شده است.

علم داده برای بازاریابی بسیار مهم است زیرا به شرکتها کمک می کند تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند و با آنها برخورد دقیق تری داشته باشند. چشم انداز بازاریابی فعلی توسط علم داده شکل می گیرد که می توان در مورد آینده روابط مصرف کننده گفت.

علم داده یک الزام برای بازاریابان است

ظهور علم داده به عنوان حوزه تمرکز و کارآیی نشان می دهد که پیشنهادات آنها با اطمینان سازگاری و دقت بیشتری نشان داده می شود.

مجموعه جدیدی از الگوریتم ها از طریق علم داده به صنعت معرفی شده اند. تحقیقات تقسیم بندی بازار از تکنیک های جمع آوری استفاده می کند. یادگیری قوی ماشین به پیش بینی روند کمک می کند. روش های تطبیق الگو می توانند در مورد رفتارهای خرید دقیق بیاموزند.

علاوه بر داده های موجود امروز این الگوریتم ها می توانند با افزایش آمارهای مرتبط راه حل هایی برای مشکلات بازاریابی در مقیاس بزرگتر پیدا کنند. این امر به بازاریاب ها این امکان را می دهد تا پروفایل خود را برای مشتری ایجاد کنند و خریداران بالقوه را در هنگام مهم بودن این امر شناسایی کنند.

تلفن همراه همچنان وعده های بزرگی را نشان می دهد

تلفنهای همراه شخصی تر از رایانه های رومیزی هستند. تلفن های هوشمند وب سایت ها را ردیابی می کنند و این باعث می شود تا بازاریابان بتوانند رابطه بین تعداد افرادی که در معرض یک تبلیغ خاص قرار دارند و کسانی که از خرده فروشی بازدید می کنند را بهتر درک کنند. این یک ارتباط ارزشمند بین رفتار مشتری و بصورت آنلاین و آفلاین ایجاد می کند.

علاوه بر این برنامه های کاربردی تلفن همراه بینش خوبی در مورد رفتار و علایق مشتریان ارائه می دهند. بنابراین می توان پروفایل های دقیق تری ایجاد کرد تا بتوانند فعالیتهای بهتر برای بازاریابی هدفمند ارائه دهند.

بینش عملی لازم است

علم داده برای بهبود و شفاف سازی سفر مشتری بسیار حیاتی است. مشتریان بیشتر و بیشتری از انواع سیستم عامل ها و دستگاه های مختلف برای کمک به تصمیم گیری در مورد خرید خود استفاده می کنند.

با این حال بدون بینش عملی در مورد فروش این داده ها بی معنی است. تجزیه و تحلیل چندین الگوریتم از کوکی ها تا ترافیک با پای پیاده برای دستیابی به این بینش لازم است.

با فراوانی اطلاعات موجود ضربه زدن به داده ها می تواند دلهره آور باشد. برای استفاده بیشتر از استراتژی بازاریابی لازم است هنر پشت علم داده را به خاطر بسپارید. داده ها به همان اندازه مؤثر هستند که آماری برای افزایش نتایج استفاده می شود.

افزایش درآمد

داده های بهبود یافته ادغام پیچیده و استفاده بیشتر از ابرهای بازاریابی همچنان به افزایش درآمد کل برند و بودجه بازاریابی ادامه می دهد. به عنوان مثال اکنون ایجاد یک بانک اطلاعاتی منبع منفرد ضمن محافظت از حریم خصوصی آسان تر است و امکان مقایسه فعالیت خرید را برای کسانی که و کسانی که تبلیغی را ندیده اند فراهم می سازد.

قابلیت های ابر راه را برای تجزیه و تحلیل قوی هموار می کند

قابلیت های جدید cloud بازاریاب ها را قادر می سازد تا تجزیه و تحلیل پیچیده ای را در مورد انواع مختلفی از اطلاعات انجام دهند. این شامل اندازه گیری مستقل منابع و داده های شخص ثالث است.

به طور کلی این مجموعه داده های استاتیک نیستند. جریان داده ها دائماً به روز می شوند. از این نتایج برای بهبود دقت و بازده سرمایه گذاری در بازاریابی استفاده می شود.

تبلیغات مصرف کنندگان را از گزینه های تغییر و نوآوری پشتیبانی می کند. این برای رشد مارکها بسیار حیاتی است. دقت بیشتر به این معنی است که تلاش تبلیغاتی کمتر برای افرادی که نمی خواهند مشتری شوند هدر می رود. با توجه به علم داده این دقیقاً همان اتفاقی است که رخ می دهد و اهمیت آن ممکن است برای مدتی تبلیغ در آینده باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا