5 دلیل برای پذیرش بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

شیوع همه گیری Covid-19 در همه جای ما ویرانی ایجاد می کند. تجارت و زندگی به طور کلی آسیب های زیادی دیده است و ما هنوز در داخل یک تونل هستیم که امیدواریم به زودی نور را ببینیم. بسیاری از شرکت ها به حد مجاز رسیده و مجبور به استراتژی مجدد و ابداع مجدد خود شده اند. نوآوری کلید بقای آنها شده است.

در حالی که مشاغل در دوره جدید از قبل دارای مزیت فعالیت دیجیتال هستند وابستگی آنها به بازاریابی دیجیتال حتی بیشتر شده است. از طرف دیگر شرکت هایی که بیشتر به اشکال سنتی بازاریابی مانند رویدادهای شخصی نمایشگاه ها نمایشگاه ها و غیره اعتماد کرده اند ناگهان خود را در آب های آشفته پیدا می کنند. از این رو نیاز مبرم شرکت ها به دیجیتال سازی برای ادامه رقابت و جلوگیری از انقراض وجود داشت.

در اینجا 5 دلیل وجود دارد که شرکتها هرچه سریعتر بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنند.

  1. چشم انداز و مزیت رقابتی: با افزایش محبوبیت اینترنت متصل شدن مردم به اینترنت برای شروع جستجوی محصولات و خدمات به طور فزاینده ای رایج می شود. آنها معمولاً محصولات و خدمات شما را از طریق ایمیل موتورهای جستجو کانال های رسانه های اجتماعی وب سایت ها و غیره کشف می کنند. هرچه بیشتر در اینترنت پیدا شوید فرصت های شغلی بیشتری می توانید ایجاد کنید. جای تعجب نیست که شرکتهای ماهر دیجیتالی کارهای بیشتری انجام می دهند. از این رو سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال می تواند این مزیت رقابتی را به شما بدهد.
  2. تجزیه و تحلیل عملکرد و ساخت استراتژی بر این اساس: پس از شروع اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال می توانید عملکرد کمپین های خود را با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics Facebook Analytics Instagram Insights و غیره کنترل کنید. به عنوان مثال Google Analytics می تواند به شما کمک کند معیارهای اصلی مانند تعداد بازدید کنندگان نرخ پرش و زمانی را که آنها در صفحات مختلف وب سایت خود می گذرانند ردیابی کنید. این به شما کمک می کند اطلاعاتی راجع به اینکه چه چیزی مفید است و چه چیزی مفید نیست جمع آوری کنید. علاوه بر این شما می توانید استراتژی های آینده خود را بر اساس این بینش توسعه دهید.

  3. بهینه سازی بودجه بازاریابی: سال گذشته کابوسی برای تجارت در جهانگردی مهمان نوازی رویدادها مسافرت و … بود. حتی سایر شرکت هایی که به شکل سنتی بازاریابی بسیار اعتماد کرده اند به دلیل محدودیت های قفل شدن آسیب زیادی دیده اند. با این حال داستانهای کافی درباره چگونگی دیجیتالی شدن به آنها در وضعیت عادی جدید کمک کرده است. اگرچه بودجه های بازاریابی بسیار مورد توجه قرار گرفته است اما برخی از شرکت ها به اندازه کافی عاقل بوده اند که آنچه در دسترس است را به سمت بازاریابی دیجیتال هدایت کنند. این روش برای بسیاری از آنها چشم باز شد زیرا آنها راه های جدیدی برای تولید سرنخ پیدا کردند. این چشم انداز را به شرکت ها داده است تا بودجه بازاریابی خود را به روشی بهینه کنند که از هر دو شکل سنتی بازاریابی و بازاریابی دیجیتال بهترین استفاده را ببرد.

  4. توانمند سازی کارکنان: با اتخاذ هرچه بیشتر شرکت ها از استراتژی بازاریابی یکپارچه کارمندان احساس قدرت می کنند زیرا ابزارهای دیجیتال آنها را قادر می سازد کار خود را سریعتر و با افزایش شفافیت انجام دهند. از آنجا که این یک زمینه در حال پیشرفت است یادگیری و توسعه یکی از جنبه های اساسی این شغل است. همه اینها به شیوه های نوآورانه تجاری کمک می کند که کارمندان را قادر می سازد سریعتر تصمیمات آگاهانه بگیرند.

  5. افزایش درآمد: با در اختیار داشتن چندین کانال بازاریابی دیجیتال و استفاده کارآمد می توانید درآمد سازمان خود را با سرعت بیشتری افزایش دهید. 81.7٪ از پاسخ دهندگان نظرسنجی گرین موافق بودند که بازاریابی دیجیتال عملکرد مالی آنها را افزایش می دهد. این صرفاً به دلیل مدل بازاریابی مبتنی بر داده با مفاهیم و استراتژیهای نوآورانه است که به سازمانها کمک می کند تا بازارهای جدیدی را حفظ کنند در حالی که بازارهای موجود را به همان اندازه علاقه مند می کنند.

در حالی که اتخاذ استراتژی های بازاریابی دیجیتال به نوعی قرص اضطراری در این دوره بیماری همه گیر تبدیل شده است اما دلایل زیادی وجود دارد که بتوانیم در شرایط عادی خود به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی های بازاریابی سازمانی باقی بمانیم. علاوه بر این آنها آمادگی بیشتری برای مقابله با چنین حوادثی در آینده خواهند داشت.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا