[ad_1]
بازاریابی موبایل تعریف جدیدی از بازاریابی اینترنتی است. موبایل به بخشی اساسی در زندگی ما تبدیل شده است و مردم این روزها بسیار راحت خرید آنلاین با دستگاه های تلفن همراه خود انجام می دهند.
Google اخیراً فهرست اول موبایل خود را اول کرده است. به گفته گوگل برای مفیدتر شدن نتایج ما ابتدا آزمایشاتی را انجام دادیم تا ابتدا نمایه موبایل خود را تهیه کنیم. اگرچه شاخص جستجو برای وب سایت ها و برنامه ها یک فهرست واحد باقی خواهد ماند اما الگوریتم های ما در نهایت از نسخه موبایل محتوای سایت برای رتبه بندی صفحات از آن سایت برای درک داده های ساختاری استفاده می کنند و برای نمایش گزیده هایی از آن صفحات در نتایج ما.
بازاریابی تلفن همراه عموماً به بازاریابی در دستگاه های تلفن همراه یا همراه اشاره دارد.
این می تواند شامل هرگونه فعالیت بازاریابی موبایل باشد خواه خرید آنلاین باشد یا اعلان پیام کوتاه برای تبلیغات محصول.
در اینجا 5 دلیل اصلی اهمیت بازاریابی موبایل ذکر شده است:
1- کمک می کند تا به راحتی به مخاطب هدف برسید
به گفته کاساندرا وس بنیانگذار تجارت برتر آژانس دیجیتال میامی بازاریابی موبایل نیاز به بهبود وب سایت شما برای مخاطبان موبایل و بهینه سازی موتور جستجوی محلی دارد.
بازاریابی تلفن همراه به بازاریاب این امکان را می دهد تا به روشی بسیار آسان جایی که میزان پاسخگویی مشتری توسط بازاریابی مبتنی بر برنامه یا بازاریابی پیامکی در مقایسه با بازاریابی ایمیل سنتی هدایت می شود به بازاریاب کمک کند و با مشتری آشنا و دسترسی داشته باشد.
2- تجارت تلفن همراه به واقعیت تبدیل شده است
در حالی که تجارت الکترونیکی یک فعالیت میز بود اما فعلاً مردم برای خرید اقلام به تلفن های همراه خود مراجعه می کنند. طبق گفته HubSpot تجارت موبایل 24.4 درصد کل درآمد تجارت الکترونیکی را در سال 2017 تشکیل می دهد.
اکنون این مارک ها بر عهده دارند که از جریان درآمد موبایل استفاده کنند از تبلیغات موبایل بازاریابی موتور جستجو و یک صفحه وب دوستانه برای تحمل خریداران استفاده کنند.
3- تکامل بازاریابی پیامکی
بازاریابی پیام کوتاه روشی قدرتمند برای درج پیام شما به دست مردم است. صندوق ورودی یا سایر کانالهای بازاریابی را کاهش می دهد.
پیام های متنی حداقل نود درصد از افراد را باز می کنند در حالی که افراد در مدت سه دقیقه پیامک های پیام کوتاه را از آن بوق کوچک باز می کنند. بنابراین اگر از قدرت پیام کوتاه بهره نمی برید زمان شروع آن است.
4- تلفن همراه نحوه مصرف محتوای افراد را تغییر داده است
از آنجا که مردم از تلفن های همراه خود برای مصرف محتوای بیشتر استفاده می کنند مارک ها درک خود از نحوه استفاده از تلفن همراه را برای گفتن داستان های خود و تعامل با مشتری تسریع می کنند. این فقط به نظر نمی رسد که محتوا خوب یا کوچک به نظر برسد. همه چیز در مورد محتوای مناسب و ساختار تجربه.
5- زمان دستگاه های تلفن همراه افزایش می یابد
در سال 2016 آمریکایی ها به طور متوسط 5 ساعت در روز را صرف دستگاه های تلفن همراه می کردند. طبق گفته TechCrunch کاربران آمریکایی بیش از نیمی از وقت خود را (51٪) در رسانه های اجتماعی پیام رسانی رسانه ها و برنامه های سرگرمی می گذرانند – از جمله برنامه هایی مانند اسنپ چت که اکنون 2٪ از وقت روزانه کاربران را صرف برنامه ها می کند.
اگر بازاریابی موبایل انجام شود اگر به درستی انجام شود می تواند بالاترین بازده سرمایه گذاری را ایجاد کند. فعالیتهای بازاریابی با محوریت رومیزی چیزی از گذشته است. تمرکز تلاش های خود در بازاریابی موبایل به شما در دستیابی به فروش بیشتر کمک می کند.
[ad_2]