5 راه برای بهبود بازاریابی فنی با استفاده از توان رسانه های اجتماعی

[ad_1]

رسانه های اجتماعی تغییر اساسی در نحوه ارتباط همه ما است. این یک غم و اندوه نیست اما هنوز هم بسیاری از هنرمندان و گالری ها از ایده پیوستن به انقلاب در رسانه های اجتماعی می ترسند و حیرت می کنند. در مورد این 5 راه برای مهار قدرت رسانه های اجتماعی و بهبود بازاریابی هنری خود بیاموزید.

1. مارک خود را بسازید:

یک مارک چیست؟ انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) یک برند را به این شرح تعریف می کند: یک نام اصطلاح علامت نماد طرح یا گروهی از آنها در نظر گرفته شده است تا کالاها و خدمات یک فروشنده را به گروه فروشندگان معرفی کرده و آنها را از فروشندگان دیگر متمایز سازد.

  • رسانه های اجتماعی سریعترین راه برای ایجاد هویت برند برای شما و آثار هنری شماست.
  • یک هویت برند قوی شما را از بسته بندی جدا می کند.
  • نام تجاری قوی ارزشمند است و اعتبار خود را به مشتریان و جمع کننده های احتمالی سکه می بخشد.
  • با ارسال عکس های هنری آموزش ها و پست های اخیر وبلاگ از توییتر فیس بوک و یوتیوب برای ساخت برند خود استفاده کنید.

2. ارتباطات:

  • تو تنها نیستی! هنرمند بودن یک عمل انفرادی است اما با رسانه های اجتماعی.
  • می توانید فراتر از بازار هنری خود باشید و مشتری های جدیدی را به خود جلب کنید.
  • نظرات و انتقادات فوری را در آخرین صفحه یا پست وبلاگ دریافت کنید.
  • از دیگر هنرمندان و رهبران مشاغل یاد بگیرید.
  • از دیگران الهام بگیرید.
  • باهوش تر شوید.
  • فیس بوک راهی عالی برای برقراری اتصالات واقعی در بازار هنرهای من است. توییتر به سرعت و به راحتی فراتر از هنر می رسد. من هنر خودم را با استفاده از توییتر فروختم.

3. انگشت خود را روی نبض نگه دارید:

  • هنرمندان حرکت و شیکر جهان هستند و باید آگاه باشند.
  • هنرمندان باید از روندهای جدید در طراحی دکوراسیون مد فناوری و چگونگی تأثیرگذاری بر هنر و فروش شما پیروی کنند.
  • در این اقتصاد دشوار داشتن یک هنرمند موفق نه تنها هنر خارق العاده ای ایجاد می کند بلکه باعث ایجاد کار قوی نیز می شود.

4. بازاریابی:

  • اگر وب سایت ندارید قابل مشاهده نیست. وب سایت یک وبلاگ ضروری و بهتر است.
  • وقت آن رسیده که هنرمندان فکر کردن بیرون درباره بازاریابی هنری!
  • SM در حال تغییر قوانین بازار است.
  • از YouTube برای به اشتراک گذاشتن فیلم هایی از آخرین درس های هنری یا کارهای هنری خود استفاده کنید. این باعث می شود تا شناخت مارک ایجاد شود و ترافیک وب سایت یا وبلاگ شما را افزایش دهد. YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان پس از گوگل است!

5- دایناسور نباشید:

  • هنرمندان و گالری ها باید بمانند تا رقابتی باقی بمانند و مشخص است که این هنرمندان و گالری هایی که به آنها نمی پیوندند به احتمال زیاد به رسانه های چاپی می روند.
  • اکنون زمان انتخاب طبیعی و بقا برای صالحین است.
  • پرش کنید حتی اگر هنوز آن را درک نکنید!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا