5 روشی که هر کسب و کار آنلاین می تواند از بازاریابی محلی سود ببرد

حتی اگر یک تجارت بین المللی دارید، راه های زیادی وجود دارد که می توانید از بازاریابی محلی سود ببرید. اگر بدانید چه کاری انجام می دهید و چرا آن را انجام می دهید، بازاریابی محلی می تواند کلید هدایت شما به بازار جهانی باشد.

1. به طور چشمگیری رتبه بندی موتورهای جستجوی خود را بهبود بخشید

بازاریابی مبتنی بر مکان به شما کمک می کند تا رتبه های جستجوی بالاتری کسب کنید زیرا هر بار که شخصی شما را در آن سایت جستجو می کند، در صفحه اول جستجو ظاهر می شوید. حتی اگر افراد مکان خود را یادداشت نکنند، شرکت محلی در ابتدا در هر جستجو ظاهر می شود. این به شما فرصتی عالی برای جذب مخاطبان خود با استفاده از بازاریابی محلی می دهد.

2. ارزان است و ROI بالایی دارد

بسیاری از جنبه های تجارت محلی رایگان است. به عنوان مثال، قرار دادن محتوا با کلمات کلیدی مبتنی بر مکان، افزودن اطلاعات در زمینه های مختلف که در آن کلمات کلیدی مناسب برای سایت شما موجود است، نتایج جستجوی شما را بدون صرف هزینه بهبود می بخشد. معرفی اخبار مبتنی بر مکان در تبلیغات، بازده بیشتری ایجاد می کند.

3. با مشتریان بیشتر ارتباط برقرار کنید

وقتی بیشتر روی موقعیت مشتری تمرکز می کنید، می توانید از اعتماد خودکاری که با تمرکز بر یک مکان در سئو و تبلیغات به دست می آورید، بهره ببرید. حتی اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان بین‌المللی یا ملی باشد، می‌توانید از موقعیت مکانی خود برای شروع استفاده کنید. با این حال، شما مجبور نیستید. اگر می‌دانید که در آنجا مخاطب دارید، می‌توانید روی جایی که هر کسی در آن است تمرکز کنید.

4. مشتریان بیشتری را جذب کنید

بازاریابی محلی می تواند با قرار دادن تمرکز خود در یک مکان در یک زمان (به هر حال می توانید آن را با هم انجام دهید) از طریق روش های تبلیغاتی و بازاریابی به شما کمک می کند تا مشتریان جدیدی جذب کنید. به عنوان مثال، اگر می دانید تعداد زیادی مشتری در منطقه جورجیا در ایالات متحده دارید، تبلیغات و فروش خود را در آنجا متمرکز کنید.

5. یک متخصص محلی شناخته شده باشید

یکی از راه های سرگرم کننده و موثر برای استفاده از بازاریابی محلی به نفع خود، تبدیل شدن به یک متخصص محلی است. از منطقه خود یا یک شهر بزرگ نزدیک به محل زندگی خود شروع کنید. اعلامیه های مطبوعاتی را ارسال کنید، با رسانه های محلی مصاحبه کنید، و مقالاتی را در مورد نشریات محلی ارسال کنید. سپس تمام فعالیت های خود را پست کنید تا به زودی به عنوان یک متخصص محلی شناخته شوید.

کسب و کارهای محلی می توانند از این نوع کسب و کار آنلاین بهره مند شوند. مهم نیست که شرکت شما محلی است یا نه. البته اگر کسب و کار شما محلی باشد، سود بیشتری از بازاریابی محلی خواهید داشت. اطمینان از اینکه کسب و کار شما در جستجوهای محلی ظاهر می‌شود، مشتریان بیشتری را جذب می‌کند، اطمینان می‌دهد که برای خود جذاب‌تر می‌شوید و شما را به یک متخصص محلی تبدیل می‌کند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا