5 فعالیت اصلی بازاریابی مورد نیاز هر آژانس بیمه ، کارگزار و عمده فروش

[ad_1]

امروزه بازاریابی بیمه تبدیل به یک هنجار می شود زیرا آژانس ها کارگزاران و عمده فروشان در تلاش هستند تا یک مزیت رقابتی را بدست آورند و اقتصاد مقیاس را بهبود بخشند. نادر است که یک صاحب نمایندگی بگوید که به وب سایت خود اهمیتی نمی دهد یا از فرصت های بازاریابی دیجیتال مانند بازاریابی ایمیل برای بیمه یا بازاریابی رسانه های اجتماعی برای بیمه بی خبر است. وقتی تولید کنندگان مطرح می شوند پنج فعالیت اصلی بازاریابی وجود دارد که باید برای گسترش دسترسی و ساخت خطوط لوله استفاده شود.

بازاریابی محتوا بازاریابی محتوا می تواند روشی قدرتمند و مؤثر برای رشد مخاطب و نمایندگی باشد. برای کار با بازاریابی محتوا کارگزاران و کارگزاران باید سرمایه گذاری اولویت بندی و پیاده سازی کنند. برای دستیابی به نتایج چشمگیر بازاریابی محتوا باید جدی و مداوم به کار گرفته شود.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی پنجاه و پنج درصد از مصرف کنندگان بیمه می گویند که از یک یا چند سرویس بیمه ارائه شده از طریق رسانه های اجتماعی استفاده خواهند کرد. بررسی های اینترنتی و رسانه های اجتماعی نقش اساسی در قابلیت اطمینان دارند. مشتریان بالقوه به ویژه Millennials به توصیه ای که در رسانه های اجتماعی در مورد بهترین محصولات بیمه آژانس ها و واسطه ها می کنند اعتماد دارند. حداقل کارگزاران و آژانس ها باید در تمام سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی دارای صفحه شرکت حرفه ای و پروفایل های اجرایی باشند.

بازاریابی ایمیلی برای بسیاری از نمایندگان کارگزاران و عمده فروشان ایجاد یک طرح موفقیت آمیز در زمینه بازاریابی از طریق پست الکترونیکی ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد. اما بازاریابی ایمیل بیمه باید یکی از مؤلفه های اصلی برنامه های بازاریابی جامع آنها باشد. برای فکر کردن در مورد بازاریابی ایمیلی از بیمه از پنج W استفاده کنید:

  • سازمان بهداشت جهانی: چشم انداز هدفمند – یک لیست ایمیل ایجاد کنید
  • چی: محتوای آموزشی مناسب
  • چه زمانی: زمان و فراوانی کمپین
  • جایی که: فراخوانی برای اقدام – از کجا باید چشم اندازها پیش برود
  • چرا: تبدیل سرب – بسته شدن حلقه بازگشت سرمایه شما

قرار گذاشتن – تماس با افق های نمایشی یک رویکرد سنتی برای پر کردن خط لوله است و در برخی از رسانه های بیمه وی هنوز در ابتکار بیمه پیشرو برای ایجاد نسل جایی دارد. با این حال توصیه می شود تولیدکنندگانی که دارای اهداف فروش قوی هستند این تماسها را بصورت حضوری انجام ندهند و تماسها را باید به قرارهای داخلی یا خارجی واگذار کنید. تولیدکنندگان باید وقت خود را صرف صحبت کردن با مشتریان بالقوه کنند نه اینکه آنها را شناسایی کنند. تولیدکنندگان باید اسکریپت تماس مؤثر شناسایی تمایزگرهای کلیدی سازندگان قرار ملاقات قطار یا برون سپاری این تلاش را بسازند.

تجزیه و تحلیل حلقه بسته بازاریابی حلقه بسته یک مفهوم ساده است اما معدود کارگزاران نمایندگان یا عمده فروشان این کار را انجام می دهند. تجزیه و تحلیل بازاریابی حلقه بسته می تواند بر اساس مبارزات انتخاباتی یا رویکرد جامع ماهانه یا سه ماهه انجام شود. این هدف بسیار ساده است زیرا فعالیتهای انتخاباتی بهترین نتایج را هم برای فعالیت و هم برای نتایج تجاری جدید به دست می آورند. بستن حلقه به تعیین بازده سرمایه گذاری برای بودجه بازاریابی آژانس کمک می کند.

کارگزاران بیمه نمایندگان و عمده فروشان می توانند سرمایه گذاری کنند و باید در این پنج ابتکار اصلی بازاریابی بیمه ای سرمایه گذاری کنند تا به گسترش و افزایش فعالیت فروش بپردازند. احتمالاً صدر مسیر فروش مناسب باعث افزایش درآمد و افزایش موفقیت محصول خواهد شد. تولیدکنندگان باید زمان بیشتری را برای فروش و زمان کمتری در شناسایی مشتریان بالقوه بگذرانند. نمایندگان کارگزاران و عمده فروشان که کارکنان و تجربه کافی برای انجام پنج فعالیت بازاریابی را که در بالا مورد بررسی قرار گرفته اند ندارند می توانند در صدد اجازه این ابتکار عمل به آژانس بازاریابی بیمه مربوطه باشند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا