5 مزیت ادغام اتوماسیون بازاریابی با CRM

[ad_1]

آموزش | ماشین

راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از مدت ها قبل وجود داشته است. از زمان ایجاد پایگاه های داده و دیجیتال Rolodexes در دهه های 1980 و 1990 تا نرم افزارهای امروزی به عنوان نیروهای خدماتی ، فناوری CRM همیشه نشانه هایی از تغییر نحوه فروش و خدمات به مشتریان را نشان داده است. با این حال ، اگرچه بسیاری از راه حل های CRM شامل ابزارها و عملکردهای بازاریابی است ، اما هیچ یک از آنها اکثر ابزارهایی را که امروز بازاریاب برای حمایت از اهداف فروش و درآمد کسب و کار خود نیاز دارد ، فراهم نمی کند.

تردیدی نیست که ادغام CRM و اتوماسیون بازاریابی یک گام اساسی برای موفقیت هر تجارت ، صرف نظر از اندازه آن است. در اینجا پنج مزایایی وجود دارد که مشاغل می توانند با ترکیب CRM و راه حل مناسب اتوماسیون بازاریابی کسب کنند.

لیدهای آماده فروش بیشتری ارائه دهید

هنگامی که آنها را وادار به کار مداوم می کنید ، اتوماسیون بازاریابی و مدیریت ارتباط با مشتری می توانند به شما کمک کنند تا تأیید کنید که منجر به فروش تیم شما گرم شده و آماده خرید است. یک راه حل اتوماسیون بازاریابی خوب با استفاده از پایگاه داده CRM شما با حمل مکاتبات شخصی و متعادل – پیام هایی که با اطلاعات جمع آوری شده از طریق راهنمای هوشمند ، بازدیدکنندگان و ردیابی خرده فروشی بهینه شده و به آنها اطلاع داده می شود.

با کسب دید در عملکرد ، ارزش هر کمپین را پیگیری کنید

از طریق یکپارچه سازی ، بستر بازاریابی و CRM می توانند به شما کمک کنند تا تأثیرات مبارزات بازاریابی خود را از اولین تماس تا آخرین فروش ردیابی کنید. با آگاهی از اینکه چه تعداد مشتری بالقوه با تماس شما برای این فعالیت ارتباط برقرار کرده اند ، می توانید اطلاعاتی در مورد تبدیل به دست آورید. علاوه بر این ، آنچه واقعاً مفید است این است که می توانید نحوه درآمدزایی خود را از طریق همه این کمپین ها ردیابی کنید. با یک هدف خاص برای بهبود نتایج تلاش های بازاریابی و فروش ، این نوع دید بسیار مفید است.

با کمک به فروش در اولویت قرار دادن مشتریان بالقوه ، بهره وری را بهبود ببخشید

یک چارچوب اتوماسیون بازاریابی که به طور خاص در CRM ادغام شده است دریچه ای را به ارتباطات آنلاین مشتری های بالقوه با یک سازمان فراهم می کند ، به عنوان مثال بازدیدها و بارگیری های خود را در وب ثبت می کند ، در یک وبینار شرکت می کنید ، باز می کنید و کلیک می کنید ، پیام می فرستید و … آسان است که براساس فعالیت های خاص ، نمایه ها و رویدادهای خاص امتیازدهی کنیم ، بر اساس فاکتورهای شناخته شده – امتیازات واقعی ، گواهینامه و فروش آماده امتیاز بگیریم.

با کوتاه کردن چرخه فروش ، سرعت کار را افزایش دهید

طبق مطالعه IDC ، بیش از 50٪ از بازده در پایگاه اطلاعات تماس B2b متوسط ​​منسوخ شده است. اتوماسیون بازاریابی می تواند به انتقال سریع فرصت های زنده از طریق خط لوله کمک کند. یک پلت فرم اتوماسیون خوب به بازاریابان این امکان را می دهد تا با استفاده از استراتژی هایی مانند بازاریابی محتوا ، کمپین های فعال سازی ایمیل ، ردیابی بازدیدکنندگان وب سایت و ارتباطات هماهنگ از طریق رسانه های اجتماعی ، مشتریان بالقوه را در خط تولید پرورش دهند. آنها همچنین می توانند با هدایت کمپین های ایمیل ، سرنخ ها را دوباره فعال کنند.

درآمد و میانگین معامله را با استفاده از آگهی های حامی مالی افزایش دهید

خریدار اسپانسر بهترین آموزش – و انگیزه بیشتر برای خرید بیشتر است. با اتوماسیون بازاریابی ، بازاریابان می توانند محتوایی را ارائه دهند که مستقیماً به مشکلاتی که در هر مرحله از فرایند تصمیم گیری با آن روبرو می شوند ، پرداخته است. این که یک سری مقاله سفید ، ماشین حساب ROI ، تجزیه و تحلیل مقایسه محصول ، فیلم ها و مطالعات موردی باشد ، این محتوا به آنها کمک می کند تا با پیشرفت در چرخه خرید ، بینش لازم را کسب کنند. نه تنها آنها را برای خرید آماده می کند … آنها مایل به خرید بیشتر هستند!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا