[ad_1]
آیا از Pinterest برای تبلیغ برند خود استفاده می کنید؟ اگر چنین است شما بیش از 250 میلیون کاربر فعال در ماه استخدام می کنید. اما آیا مطمئن هستید که این تصویر مبتنی بر رسانه های اجتماعی به افزایش ترافیک و سود کمک می کند؟
آیا به دنبال راه هایی برای افزایش ترافیک وب سایت خود و کمک به کسب درآمد بیشتر هستید؟ این پنج نکته به شما کمک می کند تا از این وب سایت محبوب بیشتر بهره ببرید.
1: اهداف SMART را تعیین کنید
اهداف مشخص قابل اندازه گیری قابل دستیابی معنادار و با زمان محدود را تعیین کنید. با تعریف آنچه می خواهید به دست آورید و زمانی که می خواهید به آن دست یابید شروع کنید.
به عنوان مثال آیا می خواهید فالوورهای خود را تا پایان سه ماهه به 200 افزایش دهید؟ یا می خواهید تبلیغ پینترست شما تا پایان ماه حداقل 100 بار دانلود کند؟ شخصیت شما اهدافی را برای دستیابی به آنها فراهم می کند و به شما کمک می کند تا روی استفاده از ابزارهای بازاریابی Pinterest تمرکز کنید. همچنین نظارت بر عملکرد شما را آسان تر می کند.
2: توافق
به یاد داشته باشید که اگر خیلی کوچک باشید مردم علاقه خود را نسبت به شما از دست خواهند داد. و اگر بیش از حد پست کنید ممکن است مخاطبان شما گیج شوند و شما را دنبال نکنند. حداقل 10-12 خط در روز را برای نمایش مکرر در نتایج جستجو و فیدها بگنجانید.
همچنین به زمانی که در حال سوزن زدن هستید فکر کنید. حداکثر زمان تعطیلات آخر هفته بین ساعت 8 تا 11 شب است. زمان خوبی است که بسته به دیدگاه خود در مورد ابزارهای بازاریابی Pinterest تعظیم خود را انداخته و بعداً تنظیم کنید.
3: برخیز
تبلیغات خود را در پینترست متوقف نکنید. فالوورها را در سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی تشویق کنید تا ترافیک ایجاد کنند و فالوور را افزایش دهند.
4: سنجاق مجدد
برای جذب مخاطب و کسب درآمد بیشتر پین های دیگران را تکرار کنید. پینترست یک پلتفرم اجتماعی است بنابراین یکی از بهترین راه ها برای واداشتن مردم به پست مجدد پین شما از طریق اقدام است. پین های دیگران به ویژه آن هایی که مخاطبان هدف شما یکسانی دارند را درج کنید. آنها متوجه شما می شوند و حتی نمودار شما را دنبال می کنند.
5: رقابت ایجاد کنید و محصولات خود را بفروشید
آیا می خواهید محصولات خود را در پینترست بفروشید؟ سپس یک رقابت ایجاد کنید. اینها محبوب هستند و به شما در کسب درآمد کمک می کنند.
اکثر شرکت ها از رقابت برای ترغیب مردم به تعامل با برندشان استفاده می کنند. بنابراین اگر آنها را به درستی انجام دهید مردم را به فکر کردن و صحبت در مورد برند خود سوق خواهید داد. اما توجه داشته باشید که رقابت می تواند افراد را به سمت تراشه ای سوق دهد که علاقه ای به آن ندارند. گاهی اوقات پین های مسابقه در صورت اشتباه می توانند بی اهمیت و بی اهمیت به نظر برسند.
[ad_2]