5 نکته بهینه سازی تبدیل برای وب سایت شما

[ad_1]

مهم نیست که چه متخصصی را استخدام کرده اید و چه مقدار پول خرج کرده اید هیچ معیار دیگری به غیر از تعداد تبدیل و بازگشت سرمایه از کمپین جستجوی شما برای یک استراتژی موفق بازاریابی موتور جستجو وجود ندارد.

مهم نیست که چه خدمتی ارائه می شود – سئو ارگانیک یا جستجوی پولی (یا ترکیبی از هر دو) بازاریابان موتور جستجو وظیفه دارند نه تنها ترافیک واجد شرایط را به وب سایت شما هدایت کنند بلکه توصیه های بهینه سازی تبدیل وب سایت را برای کمک به رشد ارائه دهند. احتمال فروش یا نوع دیگری از تبدیل به سایتهای مشتریان آنها.

درک قابلیت تبدیل شدن سایت شما به عوامل زیادی از جمله جذابیت سایت محتوای سایت و سهولت پیمایش برای کاربران بازدید کننده از سایت بستگی دارد. در اینجا پنج نکته بهینه سازی تبدیل وجود دارد که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت ساده را به تبدیل تبدیل کنید.

رقابت خود را ارزیابی کنید

ابتدا مشخص کنید که قوی ترین رقیب شما در بازار کیست. سپس به یک مأموریت کوچک پیشاهنگی بروید و از هر آنچه در مورد این رقیب (ها) می توانید دریابید. آنها از چه استراتژی هایی برای ایجاد بازدید بیشتر و تبدیل فروش بیشتر در سایت (های) خود استفاده می کنند؟ آیا آنها معاملات یا تبلیغات ویژه ای ارائه می دهند؟ آیا آنها اطلاعات آسان تری برای یافتن محصول / خدمات دارند؟ آیا آنها از مشتریان پشتیبانی می کنند که محصولات / خدمات خود را تأیید می کنند؟

آنچه را که از تکالیف نظرسنجی خود آموخته اید بردارید و برنامه سفارشی خود را برای تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر به وب سایت خود ایجاد کنید.

مانند مشتریان خود فکر کنید

اگر مشتری وب سایت خود هستید آیا می دانید چگونه گشت بزنید و آنچه را که می خواهید پیدا کنید؟ برای اینکه وب سایت خود را به درستی برای تبدیل بهینه کنید باید مانند مشتریان خود فکر کنید. آنها هنگام تصمیم گیری برای خرید کالایی به دنبال چه اطلاعاتی هستند؟ آیا وب سایت شما به سرعت در حال بارگیری است (نمی خواهید آنها را از یک وب سایت کند دور نگه دارید؟) آیا دسترسی آسان به اطلاعات تماس وجود دارد؟ آیا پیشنهادات ویژه ای در وب سایت وجود دارد که بتواند از آنها استفاده کند (به یاد داشته باشید مردم عاشق معاملات خوب هستند!)؟

محتوای وب ارزشمندی تولید کنید

درست مانند یک کمپین موفق سئو تبدیل ها به کیفیت محتوای وب سایت شما بسیار وابسته هستند. محتوای وب سایت شما باید به طور موثر گزینه های نام تجاری و خدمات / محصول شما را به روشی روشن و مختصر منتقل کند. محتوای وب شما باید با توضیح زنجیره مزایایی که محصول / خدمات شما به همراه دارد بر روی تبدیلات متمرکز باشد و باید شامل یک دعوت به عمل قوی باشد که باعث ایجاد انگیزه در بازدید کنندگان شود.

گوگل با ارائه آن برای صاحبان وب سایت ها بهینه سازی پیشنهاد خود برای بهینه سازی تبدیل را آسان کرده است تجربیات محتوا به عنوان بخشی از برنامه Google Analytics. در آزمایشات محتوا دارندگان وب سایت می توانند با تجزیه و تحلیل و تعیین اینکه کدام صفحه وب در افزایش تبدیلات موثر است انواع مختلف صفحه فرود را با محتوای جداگانه تقسیم کنند.

تبلیغات ویژه را ارائه دهید

تخفیف دریافت یک ارسال رایگان کد کوپن و کتابهای الکترونیکی رایگان همه از روشهای موثر در جذب کاربران وب سایت برای تبدیل هستند. ارائه این نوع تبلیغات به بازدیدکنندگان شما مزیت روانی در خرید معامله هنگام خرید می دهد و احتمال انجام واقعی خرید را افزایش می دهد.

توجه به این نکته مهم است که اکثر پیشنهادات مزایای کوتاه مدت برای تبدیلات دارند و برای کمک به حفظ مشتری مستقر نیاز به بهبود مداوم دارند.

قابل اعتماد باشید

سایت نهایی بهینه سازی نرخ تبدیل استراتژی مورد بحث من این است که برای بازدیدکنندگان شما قابل اعتماد باشد. با بازدیدکنندگان وب سایت خود شفاف باشید. اطلاعات تماس را به روشنی مشخص کنید تا مشتریان بتوانند آن را پیدا کنند. پیوندهایی به صفحات شبکه های اجتماعی خود ارائه دهید تا کاربران بتوانند از مشتریان واقعی اسکراب شرکت شما را بدست آورند.

اگر وب سایت شما داده ها را جمع آوری می کند شما یک سیاست حفظ حریم خصوصی واضح دارید که هدف از استفاده از اطلاعات آنها را بیان می کند. شما سیاست حمل و نقل و بازگشت دارید. اگر وب سایت شما به آن نیاز دارد یک گواهینامه SSL نصب کنید تا بازدیدکنندگان وب سایت بدانند اتصال وب سایت شما رمزگذاری شده و ایمن است.

هر یک از این استراتژی های ساده می تواند نرخ تبدیل در وب سایت شما را تا حد زیادی بهبود بخشد تا از سرمایه گذاری در بازاریابی موتور جستجو بیشترین بهره را ببرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا