5 وظیفه دستیار مجازی: یک کسب و کار در حال رشد می تواند در فیلیپین برون سپاری کند

[ad_1]

گرافیک

دستیاران مجازی پاسخی برای معضلات شرکتهای در حال رشد در کشورهای جهان اول امروز هستند. امروزه شرکت ها به موازات افزایش تقاضا برای وظایف مورد نیاز در فعالیت های شرکت ، با افزایش تقاضا برای محصولات خود روبرو می شوند. اما با تشکر از متخصصان مجازی که می توانند وظایفی را برای شرکت هایی انجام دهند که به منظور کارایی بیشتر در پاسخگویی به این خواسته ها به گسترش فعالیت خود کمک می کنند.

اینها راه حلهایی هستند و تقریباً به یک تجارت در ایالات متحده و سایر نقاط جهان تبدیل می شوند ، با بودجه کم یا هزینه بیشتری برای استخدام دستیاران مجازی از مکانهای دور در فیلیپین. اینها عواملی است که باعث می شود این شرکتها به این راه حلها متوسل شوند:

– افزایش غیر قابل پیش بینی بودن و نوسانات در موقعیت های تجاری جهانی ؛

تقاضای زیاد برای خدمات برون سپاری برای کنترل هزینه های شرکت

بیشتر این شرکت ها می پرسند کدام کارها می توانند با هزینه کم برون سپاری کنند؟ اینها وظایف زیر است:

1. مدیریت / فیلتر کردن ایمیل

ایمیل یکی از مهمترین روشهای ارتباط تجاری است که سریع ، ارزان ، قابل دسترسی و قابل تکرار است. استفاده از ایمیل می تواند برای کسب و کارها بسیار مفید باشد زیرا روش های مثبتی برای انتقال انواع داده های الکترونیکی فراهم می کند. مدیر ایمیل می تواند به ویژه در پیشنهادات تجاری ، تولید فروش ، بسته شدن معاملات فروش ، رضایت مشتری ، سفارش های تکراری (فروش) و غیره بسیار مهم باشد.

2. قرار ملاقات با مشتری را رزرو کنید

قرار ملاقات ها در صنعت خدمات امروزه ضروری است ، اما فرایند انتصاب معمولاً افراد ارائه دهنده این خدمات را خسته می کند. نیاز به کارکنان مجازی برای مدیریت برنامه های رزرو از جمله رفت و برگشت با مشتری ، قطعاً به تجارت شما کمک می کند. معمولاً به حرفه ای های مجازی که این کار را می کنند ، ضرب الاجل گفته می شود.

3. خالق محتوای بصری

اگر شرکتی درک کاملی از نحوه کار هر کانال رسانه های اجتماعی برای افزایش فعالیت شرکتی مخاطبان ، ایجاد تعامل مشتری برتر به تدریج و گسترش پیام برند خود از طریق این کانال های اجتماعی داشته باشد ، قطعاً به کارمندان مجازی نیاز دارد که ایجاد محتوای بصری را می دانند. این شخص می داند که چگونه ایده های خلاقانه را تجسم ، ایجاد و هدایت کند تا پیام ها و داستان های بصری یکپارچه را در سراسر سیستم عامل رسانه های اجتماعی ایجاد کند ، تا یک داستان تجاری جذاب و جذاب را بیان کند.

4. مدیریت محتوای وبلاگ های تجاری

داشتن وبلاگ های تجاری برای سازمان ها بسیار مهم است ، اما مدیریت این وبلاگ ها برای این کار به زمان و تلاش زیادی نیاز دارد. یک مدیر محتوا برای انجام این کار لازم است. این شخص برای وبلاگ شرکت محتوای سرگرم کننده و جذاب ایجاد و ارسال می کند. وی همچنین ویرایش ، تصحیح پست های کتاب ، هماهنگی با نویسندگان محتوا برای اطمینان از ثبات برند ، بهینه سازی محتوا مطابق با استاندارد SEO ، استفاده از سیستم های مدیریت محتوا برای تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت و معیارهای تعامل کاربر ، و مدیریت ارسال مطالب در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر اینترنت برای افزایش بازدید وب.

5. تنظیم و مدیریت حساب های رسانه های اجتماعی (Facebook ، Twitter ، LinkedIn و YouTube)

امروزه رسانه های اجتماعی به استراتژی بازاریابی پویا و مقرون به صرفه برای کاربران مختلف تبدیل شده است

کسب و کار. متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها انجام همه وظایفی را که برای مدیریت چندین پیام در چندین حساب رسانه های اجتماعی انجام می شود ، بسیار دشوار و طاقت فرسا می دانند ، بنابراین مدیران رسانه های اجتماعی را برای مراقبت از آنها استخدام می کنند. این فرد می تواند بسته به تجربه و نیازهای مشتری خود خدمات مختلفی از جمله ایجاد حساب رسانه های اجتماعی ، تدوین استراتژی های بازاریابی بر اساس اهداف مشتری را ارائه دهد. همچنین از طرف مشتری کمپین های گرافیکی و متنی ایجاد و منتشر می کند ، از روند و اخبار مربوط به تجارت مشتری مطلع است ، تعداد دنبال کنندگان را افزایش می دهد ، بازار هدف مشتری را تولید می کند ، بازاریابی را تجزیه و تحلیل می کند و خدمات مشتری را به مشتری ارائه می دهد.

این وظایف عملکردهای استراتژیک یک شرکت در حال رشد است که برای کاهش حجم کار با هزینه مناسب به دستیار مجازی نیاز دارد. اما اطمینان حاصل کنید که هنگام استخدام متخصصان مجازی ، آنها باید افراد قابل اعتماد و موثری باشند که به پایداری رشد شرکت شما کمک می کنند و نه به عنوان تعهدات اضافی.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا