6 ابزار عالی SEO رایگان را امتحان کنید

من از میزان ابزارهای SEO موجود در اینترنت ناراحت شدم که بسیاری از آنها کاملاً رایگان هستند! برای ایجاد بهترین گزینه ها ، در اینجا لیست مفصلی از بهترین ابزارهای جستجوگرها رایگان ارائه شده است. این نوع ابزارهای جستجوگرها برای تعدادی هدف در نظر گرفته شده اند ، اما با این وجود در کل فرآیند بهینه سازی مورد نیاز هستند.

1. کنسول Google Analytics / Google Webmaster

Google Analytics ، یکی از ابزارهای رایج رایگان SEO ، اطلاعات جامع و گزارش های مفصلی درباره سایت شما ارائه می دهد. این گزارش ها شامل رفتار ترافیک سایت ، داده های مسیر تبدیل ، بازدید از محتوا و موارد دیگر می شود.

Analytics را نیز می توان تنها یکی از این ابزارهای تبلیغاتی وب سایت در نظر گرفت. این امکان را به شما می دهد تا ببینید که کدام عناصر سایت شما منجر به کلیک و هدایت و همچنین قسمت هایی می شود که باعث بهبود تبلیغات وب سایت شما می شوند. ابزارهایی مانند کنسول Google Webmaster Google اطلاعات مشابهی از جمله سرعت خزیدن ، سرعت خزیدن ، “دید” Google از بک لینک های شما و موارد مشابه را ارائه می دهند.

2. AddMe.com

AddMe یک نرم افزار رایج برای موتورهای جستجو است و از جمله بسیاری از ابزارهای رایگان است که URL شما را به موتورهای جستجو ارسال می کند تا مطمئن شود کاربران اینترنت می توانند شما را به صورت آنلاین کشف کنند.

مطالب پربازدید کاربران

بسیار مناسب است که شما در لیست تنها موتورهای جستجوگر اصلی از جمله گوگل ، یاهو و بینگ گنجانید. اما اگر مخاطب آنلاین گسترده تری را ترجیح می دهید ، این ابزار تحویل موتور جستجوی آنلاین را انجام دهید.

جنبه دیگری از AddMe این واقعیت است که وب سایت ها را به بیست موتور جستجوی مختلف ارسال می کند. با استفاده از این ابزارهای رایگان ، لازم نیست برای بهبود حضور وب خود به هر انتهای هر موتور جستجو بروید.

بعد از اینکه ابزار ارسال موتور جستجو کلمات کلیدی ، توضیحات و URL وب سایت را ارسال می کند ، دریافت ترافیک وب سایت آغاز می شود. فقط به یاد داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد برای تمام آن دسته از موتورهای جستجو که وب سایت شما را در لیست آنها قرار می دهند.

3. Firefox با استفاده از پسوند توسعه دهنده وب

Firefox یک مرورگر وب بسیار انعطاف پذیر است. دارای پسوندهای روشنگری ، از جمله ابزارهای جستجوگرها رایگان. برنامه توسعه دهنده وب به شما این امکان را می دهد تا اجزای JavaScript مخصوص سایت و الگوهای آبشار را به راحتی حذف کنید. علاوه بر این ، می توانید به لینک های خارجی صفحه وب نگاهی بیندازید. شاید بهترین مزیت افزونه این باشد که می توانید ابزارهای تبلیغاتی شخصی وب سایت شخصی خود را به همراه سایر برنامه های SEO به لیست اضافه کنید.

4- کلمات کلیدی را کشف کنید

یکی دیگر از ابزارهای بسیاری از ابزارهای SEO رایگان که تحقیقات بازار و کلمات کلیدی را ساده می کند ، Keyword Discovery می تواند کلمات کلیدی برای بهترین بازیکنان ایجاد کند که می تواند به افزایش رتبه سایت شما کمک کند. شما فقط باید یک کلمه کلیدی اولیه را در ابزار پیشنهادی اصطلاح جستجو برای ابزار وارد کنید ، همچنین اطلاعات کلیدی کلمات کلیدی را از بیش از 180 موتور جستجو بدست آورید.

5. جستجوگرها برای Firefox

سایر ابزارهای رایگان موجود در بازار نمی توانند با اطلاعاتی که این ابزار Firefox در اختیار شما قرار می دهد مطابقت داشته باشند. این سیستم داده ها را از طریق یک صفحه خاص به همراه اطلاعات مربوط به موتور جستجو جمع آوری می کند.

برخلاف اکثر ابزارها ، SEO برای Firefox شما را قادر می سازد اطلاعات را مستقیماً از SERP ها به CSV صادر کنید. این ابزار همچنین اطلاعات مرتبط ، از جمله رتبه صفحه Google ، سن دامنه ، داده های ذخیره شده ، پیوندهای Yahoo! ، تعداد صفحات ذخیره شده و تعداد پیوندهای .edu را در بین دیگران ارائه می دهد.

6. صفحه جستجوگر رتبه صفحه Google

Checker Page Page Checker یکی از ابزارهای رایگان جستجوگرها است که ممکن است برای هرکسی که دارای وب سایت باشد مفید باشد. این وب سایت با توجه به محبوبیت گوگل در رتبه بندی قرار می دهد. بیشترین امتیاز 10 و پایین ترین نمره است. علاوه بر این ، رتبه بندی به ارزش اضافی پیوندهایی که به سایت خود کمک می کنید بستگی دارد. هرچه این لینک با ارزش تر باشد ، رتبه صفحه سایت شما مؤثرتر است.

ترکیب این ابزارهای رایگان جستجوگرها و بهینه سازی وب سایت ایده ای عالی است ، به خصوص اگر به کارهای کوچک و تلاشهای بهینه سازی موتور جستجو علاقه مند باشید. این ابزارهای قدرت رایگان هستند ، بنابراین آنها را امتحان کنید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا