6 بهترین شیوه بازاریابی ویدیویی سال 2018

آیا می دانید 51.9٪ از کارشناسان بازاریابی می گویند محتوای ویدیویی بهترین بازده سرمایه گذاری را ایجاد می کند؟ تصور کنید ویدیوی خود را به میلیون ها نفر تبلیغ کنید … بازدیدها ، لایک ها و مشترکان بیشتری کسب کنید.

بازاریابی ویدیویی روشی مؤثر برای ایجاد روابط تجاری و آگاهی با مشتریان بالقوه است. اگر هنوز از فیلم در بازاریابی خود استفاده نکرده اید ، زمان شروع آن است.

برای کمک به شروع کار ، در اینجا بهترین شیوه های بازاریابی ویدیویی که می خواهید در سال 2018 مشاهده کرده و به مرحله اجرا در بیاورید آمده است:

1) برنامه ریزی قبل از ثبت نام

فقط “آن را حرکت ندهید” و هنگام گل زدن ، شروع به بازی کنید. مهم است که یک پیام واضح داشته باشید که می خواهید به اشتراک بگذارید. نقاط گلوله ای را که می خواهید دور بزنید ایجاد کنید. شما حتی می توانید آن را به دیوار چسب بزنید تا در مسیر باشد.

سپس آن را آموزش دهید. نخوانید. هرچه بیشتر صحبت کنید ، مخاطب شما بیشتر در تماس خواهد بود.

2) قلاب سریع

درست مانند عناوین مقالات و بازاریابی ایمیل ، باز کردن قلاب ، کلید جلب توجه بینندگان است.

10 ثانیه فرصت دارید که توجه مخاطبان خود را جلب کنید. چه سؤالی می توانید از او بپرسید؟ چگونه می توانید برای یادگیری بیشتر آنها را کنجکاو یا مجذوب خود کنید؟

3) اول بدهید

اگر ویدیوی خود را با این احساس ایجاد کنید “من می خواهم آنها را بخرم” بازخورد بدی برای شما ارسال می شود. ابتدا در مورد چگونگی اشتراک ارزش فکر کنید.

چه چیزی می توانید به آنها آموزش دهید؟ چگونه می توانید آنها را سرگرم کنید؟ چه الهامی می توانید ارائه کنید؟

4) واقعیت ها را بگویید ، داستان ها را بفروشید

هیچ کس نمی تواند در برابر یک داستان خوب مقاومت کند. سعی کنید به داستانی فکر کنید که نکته ای را که می خواهید بیان کنید ، توضیح می دهد. این کمک می کند تا بینندگان با شما ارتباط برقرار کنند و آنها را در سطح احساسی درگیر کنند.

5) فراخواندن به عمل

از بینندگان بخواهید که در انتهای ویدیو اقدام کنند. آیا می خواهید آنها را مانند خرید ، مشترک شدن یا اعتصاب به اشتراک بگذارید و آن را به اشتراک بگذارید؟

6) بهبود سئو

از کلمات کلیدی در عنوان ویدیو ، توضیحات و برچسب ها استفاده کنید که به شما در رتبه بندی بهتر در YouTube و Google کمک می کند. عنوان جذاب ایجاد کنید که از کلمات کلیدی و صداها به طور طبیعی استفاده می کند.

اگر این ویدئو را به وب سایت خود ارسال کنید ، ایجاد یک نقشه سایت به روبات های موتور جستجو می گوید که شما یک ویدئو در وب سایت خود میزبانی کرده اید و منجر به ترافیک رایگان تر می شود.

بازاریابی سریع ویدیویی آینده بازاریابی محتوا است. امیدوارم که امسال به این شیرجه بزنید تا بازاریابی ویدیویی علاوه بر مهم مجموعه تبلیغاتی خود باشد. این کار را با دقت و به طور منظم انجام دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا