دنیای وب

6 راهنما برای حمایت از جو ارتباطی سالم

من از یک شهر بزرگ آمدم و سپس 12 سال را در یک دهکده ماهیگیری بسیار دور افتادم. شما می توانید تصور کنید که چگونه مهارت های ارتباطی من پس از ارتقا به مدیر منطقه ای در MLM فعلی من بهبود یافته است.

برای تسلط بر سخنرانی ها ، تماس های تلفنی و مکالمات یک به یک ، مجبور شدم به سرعت پشت 8 توپ قرار بگیرم تا مهارت های ارتباطی خود را ارتقا دهم.

ایجاد روابط سالم با تیم من اکنون اولویت اول من است.

از دوره ارتباطات شخصی من ، در اینجا شش نکته وجود دارد که برای ایجاد یک فضای ارتباطی سالم بررسی کرده ام.

1) مسئولیت برقراری ارتباط از طریق روشهایی که باعث بهبود خلق و خوی رابطه می شوند را بر عهده بگیرید.

2) پذیرش و تأیید انتظارات یا دوستان خود ، و برقراری ارتباط با پذیرش آنها ، گرچه ممکن است همیشه با آنها موافق نباشیم یا احساس یکسانی نداشته باشیم.

3) خودمان را مانند دیگران بپذیریم و تأیید کنیم. بر افکار ، احساسات و نیازهای خود تأکید کنیم ، بنابراین ما خود را ارج می نهیم و در نتیجه ، شرکای تجاری بالقوه ما را بهتر درک می کنند.

4) در صورت لزوم خودافشایی به منظور افزایش امنیت در روابط و تبلیغ اطلاعاتی که قبلاً در مورد خودمان به اشتراک گذاشته ایم.

5) ما درک می کنیم که تنوع در روابط منبعی از رشد شخصی و شخصی است – ارائه بینش در مورد آرایه جذاب شیوه های شکل گیری انسان و حفظ مجموعه ای متنوع از روابط

6) رشد شخصی و روابط سالم از طریق رسیدگی سازنده به انتقاد پرورش می یابد. هنگام پاسخگویی به انتقادات ، قبل از اینکه واکنش نشان دهید ، تعداد آنها را 10 بشمارید ، صادقانه اطلاعات بیشتری را بخواهید ، و حداقل به آن فکر کنید.

آب و هوای حمایتی:

ارتباطات توصیفی: بدون قضاوت توصیف می کند. (با استفاده از زبان “من”)

موقت: گشودگی را به عقاید دیگران منتقل می کند.

مساوی: تماس چشمی ، حالت های صورت آرام و نشانه های غیرکلامی را حفظ کنید.

خود به خودی: احساس صداقت ، گشودگی ، عدم تأمل ، احساس اصالت و طبیعی بودن.

همدلی: تأیید ارزش دیگران و توجه به افکار و احساسات آنها است. این پذیرش دیگران و تشخیص دیدگاه های آنها است.

مسئله مدار: در یافتن پاسخهایی که همه را راضی کند تمرکز می کند. هدف یافتن راه حل از طریق همکاری و تأمین نیازهای همه است. این امر باعث کاهش تعارض و باز نگه داشتن خطوط ارتباطی می شود که اهمیت رابطه بین دو تماس گیرنده را تأکید می کند.

آب و هوای دفاعی:

ارزیابی: وقتی هدف قضاوت قرار می گیریم ، از نظر روانشناختی احساس ناامنی می کنیم.

یقین: مطلق و غالباً جزمی ، یک پاسخ ، نظر یا عمل صحیح.

برتری: نیاز به اول بودن ، بهتر بودن یا بالاتر بودن از دیگران است.

استراتژی ها: با استفاده از استراتژی هایی برای کنترل ما ، درمورد آنچه در ذهن آنها است ، غیرقابل دسترسی هستند. یک نفر چیزی را از دیگری حفظ می کند.

کنترل: تلاش بیش از حد برای دستکاری دیگران – شخصی که کنترل می کند معتقد است که قدرت ، حقوق یا هوش بیشتری نسبت به دیگران دارد.

بی طرفی: افراد وقتی دیگران به شیوه ای خنثی یا جدا از هم تعامل داشته باشند دفاعی می شوند. به نظر می رسد افراد بی طرف در امور شخصی منزوی هستند و احترام و نگرانی برای دیگران ندارند.

کلمات ساده مانند تأیید ، تأیید ، تأیید و تأیید به من کمک می کنند خودم را در ارتباط حرفه ای با مشتریان و شرکای تجاری بالقوه ببینم. موفق باشید و به یاد داشته باشید که مهارت های شخصی خود را در خارج از دنیای کامپیوتر با افراد واقعی ادامه دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا