دنیای وب

6 روند بازاریابی سودآور B2B برای سال 2021


ما در آغاز سال 2021 وارد دهه جدیدی شدیم. دهه گذشته با درک بسیاری از شرکت هایی که به دنبال گسترش دنیای دیجیتال هستند ، افکار خود را گسترش داده اند. گسترش این اپیدمی تا پایان بسیاری از شرکت ها را مجبور کرده است که به دنبال این مسیر بروند و در نتیجه ، بازاریابی دیجیتال B2B مسیرهای جدیدی پیدا کرده است. با افزایش تنوع و بی پایان بودن فرصت ها ، رقابت نیز افزایش می یابد. نوآوری به کلید زندگی در داروینیسم دیجیتال تبدیل شده است. استراتژی های بازاریابی محتوای دیجیتال ، بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و سایر استراتژی های فناوری اکنون از نظر درآمد بازاریابی به طور کلی بودجه خوبی دارند. بنابراین روند بازاریابی B2B مورد نیاز یک شرکت در سال 2021 برای پیروزی در این رقابت چیست؟ در اینجا برخی از روندهای اصلی وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت. 1) بازاریابی داخلی در مرکز هر کاربر باقی خواهد ماند: بازاریابی دیجیتال به سلطه خود ادامه خواهد داد. الگوریتم Google دائما در حال پیشرفت است. به خصوص پس از به روزرسانی BERT (نمایندگی های رمزگذار مجدد از ترانسفورمرها – مقاله ای که توسط محققان زبان AI Google منتشر شده است) ، محتوای “جهانی” آن بر اساس کاربر “عمدی” است. بنابراین ، محتوایی که توسط تحقیقات مناسب کلمات کلیدی ، داده های مخاطبان و داده های نظرسنجی و غیره پشتیبانی می شود ، دارای کلید خواهد بود. 2) بازاریابی تأثیرگذار سود خواهد برد: حضور متخصصان شبکه های اجتماعی معروف به تبلیغ محصولات و خدمات مختلفی که اکنون در بازاریابی B2C محبوب هستند. در سال 2021 ، مبارزات B2B از فرصت های بزرگ فروش استفاده می کنند. علاوه بر این باعث ایجاد اعتماد و اطمینان در برند می شود. محتوای آنفلوانزا ، مانند موارد ، وب سایت ها ، محتوای ویدیویی و محتوای وبلاگ ، در سیستم عامل هایی مانند Instagram ، YouTube و Facebook ادامه خواهد یافت. بازاریابی TopRank آمار جالبی در این باره دارد. 3) هوش مصنوعی (AI): هوش مصنوعی ابزاری عالی برای ردیابی دیجیتال است تا مشتریان بتوانند رفتارها و تنظیمات خود را بشناسند و به شرکت ها در فروش تبلیغات هدفمند کمک کنند. ردن همچنین ، ابزارهای هوش مصنوعی مانند Chatbots به بخش بزرگی از وب سایت ها تبدیل شده اند و طبق یک نظرسنجی ، 67٪ از مشتریان گزارش داده اند که از chatbots به عنوان پشتیبانی مشتری در سال 2017 استفاده می کنند. هیچ دلیلی برای اعتقاد وجود ندارد اما از آن زمان به بعد تعداد آنها افزایش نیافته است. تبلیغات برنامه ای ، جستجوی معنایی ، بازاریابی از طریق ایمیل و غیره ، همچنین هوش مصنوعی و غیره را تسهیل می کند. و بنابراین ابزاری مناسب برای هدایت های با کیفیت است .4) بازاریابی ویدیویی سهم خود را افزایش می دهد: طبق مطالعه ای که توسط Wyzowl انجام شده است ، 86٪ از مردم می خواهند تا سال 2020 فیلم های بیشتری از این مارک تماشا کنند. همچنین ، مردم به طور متوسط ​​16 تماشا می کنند ساعت پخش آنلاین فیلم در هفته – 52٪ افزایش طی 2 سال گذشته. آسان است تصور کنید که بازاریابی ویدئوی خانگی همچنان دارای رتبه بالایی باشد و به طور بالقوه ROI بالاتری ارائه دهد. 5) واقعیت مجازی (VR / AR) ارزش بیشتری به استراتژی های بازاریابی می دهد: طبق آمار پیش بینی هزینه جهانی AR / VR می تواند تا سال 2020 12 میلیارد دلار و تا سال 2024 72 باشد.8 میلیارد دلار رشد خواهد کرد. اگر برای تجربه شبیه ساز واقعیت مجازی مناسب باشد ، تجربه تعاملی یک محصول AR را به شما می دهد. به عنوان مثال ، برنامه آرایش لورآل به کاربران این امکان را می دهد تا آرایش های متنوعی را در اینترنت امتحان کنند. طبق یک مطالعه ، 5٪ افزایش برای مشتریان می تواند درآمد شرکت را تا 25-95٪ افزایش دهد. بنابراین ، سرمایه گذاری در زمینه ارتقا skills مهارت های ارتباطی ، آموزش مشتری و پردازش مشتری ، پشتیبانی از مشتری در کلاس و قدردانی از مشتری و غیره ، می تواند یک روش خوب برای بهبود ROI بازاریابی شما باشد.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا