6 مدل مختلف بازاریابی آنلاین

در سه مقاله آخر من در مورد نوسانات من در بازاریابی کمیسیون ، جنبه های این مدل کسب و کار و اینکه چرا ارزش دادن به مردم مهمتر از هر چیز دیگری است – از جمله اعتماد به نفس در موفقیت کسب و کار شما صحبت کردم. در اینجا ، 6 مدل مختلف از بازاریابی آنلاین را توضیح خواهم داد که با تعریف آنها کاملاً عمومی هستند.

1. بازاریابی وابسته

اولین نمونه اولیه تقریباً ابتدایی ترین و لازم برای همه مبتدیان است. این امر با تبلیغ محصولات و خدمات دیگران – اعم از دیجیتال یا فیزیکی – و بدست آوردن پول در عوض. روش های زیادی وجود دارد که می توانید این کار را انجام دهید ، اما این موضوع دیگری است که امروز به آن می پردازم.

2. تجارت الکترونیکی

مدل دوم تجارت الکترونیکی است.

اگرچه ممکن است در نگاه اول به ارتقاء محصولات فیزیکی به عنوان یک شرکت وابسته به نظر برسد ، اما اینگونه نیست.

این بدان معناست که اساساً این است که به جای داشتن یک فروشگاه فیزیکی می تواند ده ها هزار رانت و هزینه کارمندان و موجودی شما را بپردازد ، می توانید به جای آن یک فروشگاه مجازی را در قالب سایت تجارت الکترونیکی تهیه کنید.

بر خلاف مدل سنتی ، شما نیازی به سهام عظیم در خانه ندارید.

شما فقط نیاز دارید که ارتباطات خوبی از تأمین کنندگان قابل اعتماد که مایل به ارائه محصولات به شما هستند به مشتریان خود داشته باشید ضمن اینکه اطمینان حاصل کنید که آنها دقیقاً در شرایط مناسب قرار دارند و آنچه مشتریان شما هنگام سفارش سفارش می طلبند.

تنها ترفند این است که ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی یک چالش بزرگ است. مخصوصاً برای مبتدیانی که چیزی در مورد طراحی وب نمی دانند.

حتی اگر یک کارمند آزاد استخدام کنید ، ممکن است مجبور شوید صدها یا حتی هزاران دلار به دلیل ارزش درک شده در فروشگاه خود بپردازید که می تواند درآمد شما را بیش از آنچه که در ابتدا سرمایه گذاری می کنید در دراز مدت حتی اگر حتی نمی توانید همین پول را بدست آورید ، کسب کنید.

3. مشاوره در مورد مشاغل محلی

اگر در ساخت وب سایت ها و رتبه بندی آنها در بالای گوگل واقعاً خوب هستید ، می توانید یک مشاور تجاری محلی باشید تا صاحبان مشاغل را به صورت آفلاین اعم از شرکت ها ، کافه ها یا فروشگاه ها بصورت آفلاین انجام دهید.

اگر شما قادر به جذب مشتری با سایر استراتژی های آنلاین نیز هستید ، پس از آن بهتر خواهد بود.

با این حال ، من این کار را برای مبتدیان توصیه نمی کنم زیرا بیشتر کارفرمایان بسیار گزینشی هستند که باید به همان روشی که باید در مصاحبه شغلی استخدام شوند ، استخدام شوند.

4. مستقل

اگر در ساختن وب سایت ها و نوشتن مطالب مانند مقاله ، پست های وبلاگ ، کتاب های الکترونیکی ، گزارش های کوتاه ، طراحی علائم ، جلد های الکترونیکی و گرافیک خوب هستید ، می توانید برای بازاریابان اینترنتی نیز کار آزاد انجام دهید.

اما انتظار نداشته باشید که دستمزد بالایی دریافت کنید ، مگر اینکه شما یک برنامه نویس و توسعه دهنده نرم افزار با تجربه باشید.

برای ارائه خدمات خود می توانید به سایت هایی مانند Elance ، Fiverr و Guru بروید.

5. برنامه موبایل

اگر می خواهید از طراحی برنامه های موبایل برای افراد یاد بگیرید و کسب درآمد کنید این شغل دیگری است که ممکن است به آن فکر کنید.

با توجه به اینکه این روزها آیفون ها بسیار پرطرفدار هستند و مردم تمایل دارند از طریق آنهایی که در لپ تاپ ها و رایانه های رومیزی جستجو می کنند ، وب را مرور کنند ، این مدل دیگری است که باید در نظر بگیرید.

6. محصولات اطلاعاتی خود را ایجاد و بفروشید

من به طور خلاصه این مقاله را در مقاله خود از دو طرف سکه بازاریابی وابسته وی پوشش دادم.

این بدان معناست که شما کتابهای الکترونیکی خود را می نویسید و درسهای ویدئویی خود را طراحی می کنید تا به مردم یاد دهید که چگونه می توانند بر اساس تجربه و تخصص خود کارهای خاصی را انجام دهند.

لازم نیست فقط بازاریابی اینترنتی باشد.

موارد دیگر می تواند مانند سرمایه گذاری در مشاغل هوشمند ، مدیریت محتاطانه مالی ، توسعه شخصی و موضوعات مرتبط با سلامتی باشد.

یا حتی سرگرمی های مبتنی بر اشتیاق شخصی شما و همچنین سرگرمی های افراد دیگر.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا