6 چیز اساسی که هر خواننده از وبلاگ شما می خواهد

معرفی

وبلاگ ها در حال حاضر ابزار اصلی و ضروری بازاریابی هستند که امروزه برای مشاغل کوچک مورد نیاز است. وبلاگ شما می تواند راهی قدرتمند برای خوانندگان، مشتریان، مخاطبان و بازار شما باشد تا به صورت عملی و احساسی، 24 ساعته با شما ارتباط برقرار کنند.

اگر تمام اطلاعات اولیه خوانندگان خود را هنگام بازدید از وبلاگ شما درج نکنید، سایت شما را ناامید ترک خواهند کرد و هیچ ارتباط عاطفی با شما، محصولات یا خدمات شما وجود نخواهد داشت. و به همین دلیل، بسیاری به وبلاگ شما باز نمی گردند، یا محصولات یا خدمات شما را نمی خرند.

در اینجا خلاصه ای سریع از اطلاعات ضروری که باید در وبلاگ خود قرار دهید آمده است:

1. محتوای با کیفیت

محتوا، محتوا، محتوا. محتوای آن پادشاه است. همه ما این را شنیده ایم. مشکل اینجاست که هنوز وبلاگ های زیادی وجود دارند که محتوای خوبی ارائه نمی دهند. محتوای کاربردی، مفید، هوشمند، دقیق و مفید که اطلاعاتی را که مخاطب شما به دنبال آن است را ارائه می دهد، بهترین راه برای ایجاد مخاطب است. محتوای با کیفیت این است که چگونه به مخاطبان خود ثابت کنید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید.

سپس مخاطبان شما شروع به اعتماد به شما، نمایه و وبلاگ شما خواهند کرد. محتوای با کیفیت باعث بازگشت بیشتر آنها می شود. فقط این افراد محصولات و خدمات شما را نسبت به رقبای شما انتخاب می کنند. همیشه به یاد داشته باشید: کیفیت محتوای شما مهمتر از تعداد محتوای.

2. بیوگرافی / اطلاعات شخصی

اینجا مکانی است که می توانید مشخصات خود را به شیوه ای مثبت نشان دهید. نشان دهید که تجربه، تحصیلات، کار، کار، دستاوردها، جوایز و غیره شما دلیلی بر این است که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید. مراقب باشید گسترش نیابد. هنگامی که خوانندگان شما یک کلمه کوچک دریافت کنند که شما در حال اغراق، لاف زدن یا دروغگویی هستید، احترام و اعتماد خود را برای همیشه از دست خواهند داد. آنها دیگر هرگز حرف شما را باور نخواهند کرد، و هرگز به وبلاگ شما باز نمی گردند، و هرگز محصولات و خدمات شما را نمی خرند.

3. ارتباطات

باید تا حد امکان برای خوانندگان خود تماس با شما را آسان کنید. برای برخی از شرکت ها، یک آدرس ایمیل کافی است. برای دیگران، ایمیل و شماره تلفن مورد نیاز است. شما باید در این مورد تصمیم بگیرید. در هر صورت، پروفایل خود را به راحتی قابل مشاهده کنید. و مطمئن شوید که در اسرع وقت پاسخ می دهید. هرچه بیشتر به ایمیل ها به تماس های تلفنی پاسخ دهید، بیشتر به شما احترام می گذارند و به شما اعتماد می کنند.

4. تصویرسازی

تصاویر نقش مهمی در کمک به مخاطبان شما در ارتباط عاطفی با شما دارند. عکس شما در محل کار؛ نشستن پشت میز شما؛ ایستادن روی سکو؛ نتایج خود را نشان دهید؛ همراه خانواده ات؛ با افراد مشهور و غیره شما ایده را دریافت می کنید. اینترنت یک ابزار قابل مشاهده است. از آن به نفع خود استفاده کنید. اگر به دنبال عکس های خوب نیستید، یک عکاس حرفه ای استخدام کنید که بداند چگونه شما را زیبا جلوه دهد. مهم است که حرفه ای به نظر برسید تا احترام و اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید.

5. پیوند به شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی موج آینده است. در نهایت، هر فرد و شرکتی از رسانه های اجتماعی برای شبکه سازی با شرکا و مشتریان خود استفاده خواهد کرد. با استفاده از رسانه های اجتماعی، می توانید کسب و کار خود را در یک اتاق خواب کوچک و در مقیاس جهانی انجام دهید. شما به راحتی می توانید از خانه خود روی زمین ارتباط خود را با مشتریان و تامین کنندگان در مقیاس جهانی آغاز کنید. فراموش نکنید که ابتدا لینکدین، فیسبوک و پینترست را بررسی کنید.

6. دانلود رایگان

مطمئن شوید که وبلاگ شما اسنادی را ارائه می دهد که بازدیدکنندگان می توانند دانلود کنند. چیزهایی مانند بروشورهای مربوط به محصولات و خدمات شما، کاغذهای سفید، و کتاب های الکترونیکی رایگان. آنها را مجبور نکنید که اطلاعاتی مانند آدرس ایمیل به شما بدهند تا اسناد شما را رایگان دانلود کنند.

این باعث ترس بسیاری از بازدیدکنندگان می شود. بیشتر این آدرس‌های ایمیل برای مقاصد تجاری مورد نیاز نیستند. درعوض، راهی آسان و واضح به آنها بدهید تا در صورت داشتن سؤال یا نیاز به اطلاعات بیشتر، با شما تماس بگیرند.

نتیجه

با اطمینان از داشتن وبلاگی با حداقل این شش عنصر، به خوانندگان خود کمک می کنید تا ارتباط عاطفی مثبتی با شما و شرکت شما ایجاد کنند. و فراموش نکنید که وبلاگ شما فقط چند دقیقه طول می کشد. اگر این شش مورد را به خوبی انجام دهید، ممکن است چند دقیقه بیشتر در وبلاگ خود بمانید. اگر فقط بتوانید علاقه آنها را جلب کنید، ممکن است برگردند.

نمایش بیشتر

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا