6 افسانه رایج در مورد SEO که هر مدیر وب سایت باید آنها را بداند

[ad_1]

Google | گوگل

سئو یکی از حوزه های بازاریابی است که هرگز تغییر نمی کند و دائما در حال تغییر است. در روند یادگیری برخی و از رده خارج کردن برخی از استراتژی ها ، ما تمایل داریم برخی افسانه ها را نیز بشناسیم. صحبت از افسانه ها ، بیشتر آنها به لطف آخرین به روزرسانی هایی که Google در الگوریتم های خود ارائه داده است ، دیگر معتبر نیستند ، اما چند نفر از این موضوع آگاه هستند؟ زیاد نیست ، بنابراین در اینجا لیستی از برخی از موارد ذکر شده وجود دارد افسانه های معروف SEO که دانستن آنها برای سئو کاران مهم است و فراموش کن:

مقام اول مهمترین است – رسیدن به مقام اول در SERP “همه چیز باش و همه را تمام کن” از همه شرکت های سئو است. زمان بررسی واقعیت و درک این نکته است که پر کردن شکاف اول برای کلمات کلیدی کاملاً رقابتی غیرممکن است. درک این نکته نیز مهم است که گرفتن مقام اول دیگر اهمیتی ندارد.

اهمیت کلمه کلیدی ناپدید شد – این افسانه به ویژه در میان آژانس های جدید بازاریابی اینترنتی بسیار محبوب شده است.

این افسانه از آنجا ناشی شد که تراکم کلمات کلیدی “غیرقانونی” تلقی می شود. الگوریتم های گوگل. بنابراین بیایید اکنون این افسانه را بشکنیم و بفهمیم که الگوریتم گوگل هر چقدر پیچیده باشد ، امروزه اهمیت زیادی به کلمات کلیدی می دهد و اهمیت کلمات کلیدی در محتوا همچنان مورد توجه قرار می گیرد.

برای جمع بندی این نکته ، از افسانه جدا شوید و درک کنید که مرتبط بودن کلمات کلیدی هنوز مهم است ، به این معنی که انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی یک امر ضروری است. متن و کلمات کلیدی حتی امروزه نیز در هدایت کاربران از طریق نتایج موتور جستجو برای به دست آوردن مطمئن ترین نتایج نقش پررنگی دارند.

کلمات کلیدی باید مطابقت دقیق داشته باشند – افسانه SEO مشترک دیگری نیز وجود دارد. بیایید نگاهی دقیق به آنچه در اینجا واقعی است ، بیندازیم.

کلمات کلیدی بهتر است به عنوان مجموعه ای از مفاهیم مرتبط در برابر کلمات کلیدی جداگانه مشاهده شوند. مطابقت دقیق کلمات کلیدی عملاً غیرممکن است و در تلاش برای انجام این کار ، وب مملو از مقالات تکان دهنده سئو است که حاوی هیچ ماده ای نیستند و هیچ ارزشی به کاربران نمی دهند. از این رو ، نوشتن مقالاتی که مبتنی بر کلمات کلیدی هستند اما “کلمات کلیدی مرتبط” هستند و نه مطابقت دقیق دارند ، مهم است.

متا تگ ها مهم هستند – با توسعه ناگهانی الگوریتم های گوگل ، به نظر می رسد که وابستگی کمتری به سرنخ هایی که مدیران وب ارائه می دهند ، دارد. با این حال وقت آن رسیده است که از شر متا تگ ها خلاص شوید زیرا Google دیگر به آنها وابسته نیست و وقت آن است که بیش از حد روی آنها تمرکز نکنید و تمام توجه خود را به نوشتن محتوای عالی بخوانید.

پیوندهای بیشتر ، محتوای کمتر – زمانی بود که افراد مسئول سئو اهمیت زیادی روی پیوندها می دادند حتی اگر محتوا کاملاً حذف شده باشد. اما با هوشمندتر شدن گوگل در به روزرسانی خود ، اوضاع تغییر کرده است.

بنابراین بله ، حتی اگر یک لینک خوب وجود داشته باشد اما محتوای آن بسیار ارزشمند است ، به نظر می رسد اکنون معجزه می کند. Google بلافاصله شما را به سمت بالای SERP ها شلیک می کند. بنابراین همانطور که بیل گیتس می گوید ، “محتوا سلطان است” بنابراین آن را دنبال کنید. اما آیا این بدان معناست که پیوند سازی دیگر مهم نیست؟ واضح است که هنوز یک مفهوم اصلی SEO است ، اما به قیمت نادیده گرفتن محتوای خوب. بنابراین مهم نیست که فقط یک لینک در مقاله خود داشته باشید به شرطی که مقاله شما عالی باشد.

سئو و رسانه های اجتماعی مهم نیستند – از بین تمام افسانه های مربوط به سئو ، این یکی باید بلافاصله شکسته شود ، زیرا اگر این افسانه ادامه پیدا کند ، ما از نظر تبلیغ وب سایت و آگاهی دادن به مردم در مورد ما ، چیزهای زیادی را از دست می دهیم. گوگل سرانجام به قدرتی که در شبکه های اجتماعی مورد سو استفاده قرار می گیرد پی برد و از آن زمان حتی گوگل در تلاش است تا بستری را که رسانه های اجتماعی برای همه ما ایجاد کرده است ارتقا دهد. امروزه رسانه های اجتماعی یکی از بزرگترین زمینه هایی است که در زمینه SEO بسیار کمک می کند.

پویایی سئو به طور مداوم در حال تغییر است و بهترین راه برای درک پویایی ، ادامه مطالعه است ، هرچه زودتر افسانه ها را پاک کنید ، بهتر برای شما. کمبود دانش در مورد وب در مورد SEO وجود ندارد ، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که شما فراخوانی کنید تا بفهمید چه چیزی درست است و چه افسانه ای باید در داخل یک کابینت بسته شود. زمان انتخاب ، آن را به حساب!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا