[ad_1]
بازاریابی رسانه های اجتماعی در همه جا. از ستاره های پاپ گرفته تا ستاره های تلویزیون واقعیت از نام های تجاری بزرگ گرفته تا مشاغل کوچک از بازاریاب های آنلاین تا حق رای دادن آنها را نمی توان به آسانی گرفت مگر اینکه در شبکه اجتماعی حضور داشته باشید به نظر می رسد هرچه طرفداران و پیروان بیشتری جمع می کنید محبوب تر خواهید شد.
کسی پول در می آورد؟
هنوز مشخص نیست که آیا از نظر بازده سرمایه گذاری ارزش واقعی برای رسانه های اجتماعی وجود دارد یا خیر. این دیوانگی رسانه آنلاین چگونه می تواند به نفع تجارت شما باشد یا شکافی در وقت آزاد برون سپاری یا بودجه تبلیغاتی شما ایجاد کند؟
تحقیقات eMarketer * نشان می دهد که تقریبا نیمی از مارک های تجاری بر این باور نیستند که بازاریابی اجتماعی ارزش واقعی را به عنوان یک سرمایه گذاری تبلیغاتی اعم از زمان یا پول ارائه می دهد و نبود اندازه گیری های واضح از تأثیر و بازده سرمایه گذاری از بازاریابی رسانه های اجتماعی نشان داده است که اجتماعی ترین دلیل همچنان تلاش است. کم.
با کمال تعجب نتیجه گیری این است که در حالی که نسبتاً معدودی از بازاریابان گزارش داده اند که رسانه های اجتماعی برای مقابله با آنها بی فایده بیش از حد یا بسیار پیچیده هستند اما اکثر آنها هنوز درآمد و سود آنها را افزایش نمی دهند.
در حقیقت در نیمه ای که شاهد نوعی کمپین رسانه های اجتماعی بودیم فقط حدود یک سوم احساس می کردند که برای آنها پول در می آورد!
می توانید اندازه گیری کنید؟
در تلاش برای از بین بردن پیچیدگی سیسکو چارچوبی برای اندازه گیری رسانه های اجتماعی به عنوان راهنما و منبع برای تیم های داخلی خود تهیه کرده است تا به تعیین آنچه و چگونگی اندازه گیری آن برای برنامه ها و ابتکارات رسانه های اجتماعی کمک می کند کمک کند.
اندازه گیری جریان متداول ترین اهداف را جمع آوری کرده و آنها را به KPI ها و معیارهای ممکن برای پیگیری آنها پیوند می دهد. تعیین کمیت اقدامات تأثیر کمی برای نوع دشوار ROI برای بازاریابی رسانه های اجتماعی قطعاً دشوار است. محیط کاملاً متفاوت از علت و نتیجه مستقیم اکثر استراتژی های تبلیغاتی در هر کلیک است.
با بازاریابی رسانه های اجتماعی ابتدا باید آنچه را که اتفاق می افتد به وسیع ترین مفهوم انجام شود برون یابی کنید و بنابراین برخی از مزایای نرم را که می تواند در آینده تأثیر مالی داشته باشد ارزیابی کنید.
6 روش برای ارزیابی بازده سرمایه گذاری شما
در اینجا شش روش وجود دارد که می توانید ارزیابی کنید که آیا بازاریابی رسانه های اجتماعی به خوبی کار می کند و کسب و کار شما در واقع کسب درآمد اینترنتی است:
1. یک استراتژی روشن داشته باشید برای بازاریابی رسانه های اجتماعی خود. تصمیم بگیرید که آیا برای آگاهی از مارک تجاری ایجاد شهرت شبکه و نسل پیشرو استفاده کنید. اهداف را برای پیروان یا طرفداران خود و تعداد سیر و نرخ ها مطابق فعالیت روزانه هفتگی و ماهانه در طول زمان تعیین کنید.
2. کدهای ردیابی را اضافه کنید برای هر جنبه ای از بازاریابی رسانه های اجتماعی خود به گونه ای که بتوانید نسل بالقوه مشتری خود را به طور خاص به بخش های مختلف استراتژی خود نسبت دهید و در مسیر فروش خود دنبال کنید.
3. هزینه های خود را تجزیه و تحلیل کنید هر سرب هزینه تبدیل هزینه در مقابل درآمد و غیره برای هر جنبه ای که در کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند توییت پست های فیس بوک PPC های شبکه های اجتماعی فیلم ها و غیره ردیابی می شود به طور مستقیم به نسخه خاص آگهی هر پست یا صفحه خاص مراجعه کنید.
4- ویژگی های جمعیتی خود را تحلیل کنید با استفاده از ردیابی خود گزارشات فیس بوک نمایه های مختلف توییتر یا Google Analytics. مجدداً کل قیف فروش را ردیابی کنید از برداشت تا کلیک تا منجر به فروش انتهایی تا کمیسیون های برگشتی تا ببینید که آیا الگوی هایی از افراد (جنسیت موقعیت مکانی علایق و غیره) وجود دارد که بالاتر تبدیل می شوند و بنابراین آنها بیشتر چشم اندازهای داغ هدفمند برای تمرکز بر حرکت به جلو.
5- فعالیتهای بازخورد را درگیر کنید در بازاریابی شما مانند پرسشنامه ها (مانند پرسشنامه میمون) مبتنی بر سؤالاتی از نوع گروه تمرکز آزاد است که بطور خاص می پرسد افراد چگونه شما را پیدا کرده اند و آنچه را که دوست دارید / از آنچه شما انجام می دهند دوست ندارند / دوست ندارند.
6. شما باید ادامه دهید درباره راه هایی که افراد به شبکه های بازاریابی رسانه های اجتماعی شما دسترسی پیدا کرده و بازاریابی شما را از آنجا می سازند. به عنوان مثال می توانید از ابزارهای الکسا استفاده کنید تا بدانید افراد هنگام مراجعه به سایت شما از کجا می آیند و بعد از آن به کجا می روند!
این معیارهای اصلی هستند که باید آنها را مرور کنید. بازاریابی رسانه های اجتماعی می تواند در بهترین حالت راهی مؤثر برای جذب مشتریان بالقوه بسیار هدفمند در مسیر فروش شما باشد.
با این حال مسیر اطمینان از بازگشت واقعی هزینه ها از نظر زمان و تبلیغات پرداخت شده بیشتر از اعتماد به نفس نسبت به فروش تکنولوژی است. شبکه های اجتماعی جایی برای آشفتگی فروش نیست شرکت ها و افراد در واقع نادانی و عدم حرفه ای بودن خود را در این رویکرد نشان می دهند.
درعوض بازاریابی رسانه های اجتماعی با توسعه روابط واقعی و ایجاد ارزش و خدمات خوب به دیگران ارتباط دارد راهکاری که باعث تقویت شواهد اجتماعی مشتریان و وفاداری در طولانی مدت می شود.
[ad_2]