[ad_1]
ناشناسی که اینترنت برای شما فراهم می کند محیط مناسبی است برای پرسیدن نظرات مشتریان در مورد تجارت محصول یا خدمات شما. نظرسنجی آنلاین می تواند نظرات واقعی مشتری را نشان دهد و همچنین به او امکان می دهد تا در یک محیط امن و راحت ایده های خود را با شما در میان بگذارند. تهیه بهترین نظرسنجی آنلاین هنگامی آسان است که از این 6 مرحله برای راهنمایی شما در این کار استفاده کنید.
1. اهداف تحقیق خود را مشخص کنید
قبل از شروع تحقیقات خود باید یک تصویر واضح از نتیجه مورد انتظار داشته باشید. درباره محصول یا خدمات خود نیاز به بازخورد دارید؟ آیا اطلاعاتی که به دنبال آن هستید ماهیت کلی دارد یا بسیار خاص است؟ آیا به مخاطب خاصی فکر می کنید یا نظرسنجی ها را برای عموم مردم ارسال می کنید؟ پاسخ به این س questionsالات به شما کمک می کند تعیین کنید که چگونه نظرسنجی خود را هدف قرار دهید.
2. لیستی از سوالات تهیه کنید
انواع مختلفی از س questionsالات وجود دارد که می تواند در یک نظر سنجی مورد استفاده قرار گیرد مانند س questionsالات باز س closedالات بسته س matالات ماتریس و س singleالات تک یا چند پاسخ. بیشتر افرادی که در نظرسنجی ها شرکت می کنند س preferالات کوتاه چند گزینه ای را ترجیح می دهند. هنگام نوشتن س questionsالات زبان را بسیار ساده نگه دارید و از ابهام یا انکار مضاعف خودداری کنید. یکی از مزایای طراحی نظرسنجی آنلاین این است که پاسخ دهندگان مجبور نیستند س questionsالاتی را که به آنها مربوط نیست پر کنند. بسته به پاسخ آنها ممکن است از برخی س questionsالات صرف نظر شود.
3. از شرکت کنندگان دعوت کنید
روش های زیادی برای دعوت مردم به شرکت در یک نظرسنجی آنلاین وجود دارد. هرکسی که می خواهید در یک نظر سنجی شرکت کند به شما کمک می کند تا در مورد بهترین راه تماس بگیرید. در صورت تمایل به گسترش شبکه گسترده تر می توانید به لیست مشترکان خود ایمیل ارسال کنید نظرسنجی خود را به فیس بوک ارسال کنید یا بنری طراحی کنید که در سایر وب سایت ها قابل نمایش باشد.
4. پاسخ های خود را جمع آوری کنید
تخصیص یک کد منحصر به فرد به هر یک از شرکت کنندگان مهم است تا اطمینان حاصل شود که آنها فقط یک بار در نظرسنجی شرکت می کنند. انجام این کار هنگام استفاده از ابزار نظرسنجی آنلاین برای طراحی نظر سنجی خود آسان است. در برخی موارد می توانید با ارائه انگیزه ای به شرکت کننده نرخ پاسخ را افزایش دهید به عنوان مثال می توانید هدیه یا فرصت برنده شدن چیزی در قرعه کشی کمک مالی به امور خیریه یا سیستم جمع آوری امتیاز را ارائه دهید که در آن شرکت کننده می تواند امتیازاتی را که می تواند با هدایا عوض شود ذخیره کند. روش دیگر برای افزایش میزان پاسخ به نظرسنجی شما این است که قول دهید نتایج را با شرکت کنندگان در میان بگذارید.
5- نتایج را تحلیل کنید
با استفاده از نظرسنجی آنلاین داده های جمع آوری شده به طور خودکار ذخیره می شوند بنابراین می توانید بلافاصله تجزیه و تحلیل نتایج را شروع کنید. در بیشتر موارد در حالی که نظرسنجی هنوز باز است می توانید نتایج اولیه را ببینید. با استفاده از ابزار نظرسنجی آنلاین می توانید با ارائه نتایج در جداول و نمودارها داده ها را تجسم کنید. همچنین می توانید داده ها را به صورت صفحه گسترده چاپ کنید سپس می توانید برای تجزیه و تحلیل بیشتر استفاده کنید.
6. نوشتن گزارش
آخرین مرحله برای انجام نظرسنجی های آنلاین نوشتن گزارشی در مورد نتایج خود است. یک نظرسنجی موفق پاسخ س theالی را که درباره کسب و کار محصول یا خدمات خود داشتید ارائه می دهد. از نظرسنجی آنلاین می توان برای اندازه گیری رضایت مشتری به دست آوردن بازخورد درباره محصولات یا خدمات و آشکار کردن تأثیرات اصلی استفاده کرد.
روند انجام نظرسنجی آنلاین آسان و ارزان است. Smart-Survey می تواند تمام ابزارهای لازم را برای کمک به شما در طراحی نظرسنجی در اختیار شما قرار دهد. نیازهای بیشتر مشاغل را می توان با بررسی های ساده و کوتاه آنلاین که گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار داده است برآورده کرد. از طرف دیگر نتایج بسیار ارزشمندی هستند زیرا به شما کمک می کنند تا درباره کسب و کار خود تصمیمات مهمی بگیرید.
[ad_2]