[ad_1]
درگیر کردن خوانندگان و ارائه پیشنهادهای منحصر به فرد با لحنی جذاب می تواند درآمد شما را از شرکتهای وابسته افزایش دهد. چالش به دست آوردن یک سبک نوشتاری است که بتواند پاسخ فراخوانی مشترکان شما را جلب کند.
روش دقیق به هر شرکت تابعه بستگی دارد اما در پایان روز اینگونه است شما هستید چه کسی باید خوانندگان شما را مجبور به اقدام کند!
در اینجا 6 نکته برای نوشتن خبرنامه های موفق آورده شده است.
1. اطلاعات جمعیتی خود را بشناسید
نیازهای مشترکان خود را پیش بینی و برآورده کنید. در مورد اطلاعات جمعیتی بیش از آنچه خودشان می دانند اطلاعات کسب کنید.
در نظر بگیرید که چرا آنها از سایت شما بازدید می کنند و آنچه را که فکر می کنید به دنبال آن هستند ارائه می دهند. هر کالای وابسته ای که تبلیغ می کنید باید پاسخی برای مشکلات مشترک شما باشد.
این به این معنی است که دقیقاً کدام شرکتهای تابعه با مشترکین ارتباط برقرار می کنند. فقط برای پرداخت زیاد با کسی ارتباط برقرار نکنید. هرچه شرکت های وابسته شما بیشتر مرتبط باشند شانس مشترک برای اقدام و مشتری شدن بیشتر است.
2. نوشتن خطوط موضوع موثر اما استاندارد
اثربخشی موضوع موضوع شما در نهایت تعیین می کند که آیا بقیه مطالب شما خوانده می شود یا خیر اما با حفظ یک قالب ثابت با خطوط موضوع مشترکان در نهایت ایمیل های شما را در صندوق ورودی خود تشخیص می دهند و آنها را به جنبه های مثبت کسب و کار شما مرتبط می کنند. .
خوانندگان باید بتوانند موضوع مورد نظر شما را ببینند و قبل از اینکه حتی به محتوا نگاه کنند با مارک تجاری شما ارتباط برقرار کنند. در صورت لزوم تغییرات جزئی ایجاد کنید اما به طور کلی بهتر است.
به مشترکان آموزش دهید تا خبرنامه شما را در صندوق ورودی خود با موضوع موضوعی ثابت و استاندارد تشخیص دهند.
3. بررسی های اضافی ارائه دهید
وقت خود را برای نوشتن بررسی های اضافی و چشم اندازهای مستقیم در جهت شرکت های وابسته اختصاص دهید. منابعی را اضافه کنید که هوشمندانه محصولات یا خدمات شما را تکمیل می کند تا کیفیت محتوای سازگار با شرکت های وابسته شما را بهبود بخشد.
اصولاً این همان چیزی است که برنامه های وابسته برای آن ساخته شده اند. اگر کالای پیشنهادی برای تشویق از خبرنامه شما خریداری شده است آن را نشانه کارایی استراتژی های بازاریابی خود بدانید!
4. مرتبط بمانید
اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با جدیدترین نرم افزار ارائه شده توسط شرکت های وابسته به روز است. برای بهبود قابلیت استفاده و افزایش جذابیت بصری خبرنامه خود از ابزارهای جدیدی که دائماً اضافه می شوند استفاده کنید.
اصلاحات یا اصلاحات کوچک اما مداوم به شما کمک می کند تا خبرنامه شما را به روز نگه دارید.
به یاد داشته باشید هنگام بررسی فرصت های جدید برای مرتبط نگه داشتن محتوای خبرنامه مهم است که به طور منظم روندها را کنترل کنید.
5. تنوع را اضافه کنید
ممکن است چند چرخه آزمایشی طول بکشد تا لحنی را که متناسب با محتوای شما است پیدا کنید.
برنامه های وابسته مختلف و عوامل مختلف اثربخشی خبرنامه شما را تغییر می دهد. چندین ترکیب مختلف از محتوا و استراتژی را امتحان کنید تا آنچه را که بیشتر مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد پیدا کنید.
6. اعتماد سازی
بر اساس محتوای واقعی با خوانندگان خود ارتباط برقرار کرده و اعتماد ایجاد کنید. مشترکین وفادار – تبدیل مشتری – بیشترین بازدید را ایجاد می کنند پیوندهایی را ارائه می دهند و سایت شما را به دیگران توصیه می کنند.
با افشای همه شرکت های تابعه خود شفافیت را افزایش دهید و با دانستن اینکه دقیقاً از چه چیزی پشتیبانی می کنند مشترکین احساس راحتی کنند. هرگز محصولی را که به آن اعتقاد ندارید تبلیغ نکنید و یا خوانندگان خود را با تبلیغات زیاد بمباران نکنید. صداقت و افشای کامل برای اعتماد سازی و تشویق به استفاده از پیوندهای ارجاعی ضروری است.
خبرنامه های وابسته اطلاعاتی راجع به محصولات و خدمات متنوعی ارائه می دهند که امکان انعطاف پذیری و اصالت را در رفتار تجاری آنلاین فراهم می کند. هنگام نوشتن خبرنامه شرکت تابعه بعدی خود با پیروی از این شش نکته مطابقت داشته باشید.
[ad_2]