6 نکته را هنگام خرید نرم افزار بازاریابی ایمیل باید در نظر بگیرید

[ad_1]

ایمیل | بازار

شکی نیست که مدیریت کمپین های بازاریابی ایمیل ، روشی بسیار مناسب برای ارتباط با مشتریان بالقوه و موجود است. با این حال ، فقط در صورت قابل تنظیم کار می کند. شما تعجب خواهید کرد که یاد خواهید گرفت که این کار به کارهای زیادی احتیاج ندارد. برای انجام کار دقیق و با کمترین مشکل می توانید از یک برنامه بازاریابی درست ایمیل استفاده کنید.

بسیاری از مشاغل کوچک برای ارتباط برقرار کردن با مشتریان ، به سیستم منظم ایمیل در دفاتر خود متکی هستند. در بیشتر موارد ، این شامل برقراری ارتباط با مشتری به صورت شخصی ، پاسخ دادن به سؤالات یا اطلاع رسانی به بهترین مشتریان از اخبار و پیشنهادات جدید برای ایجاد فروش بیشتر است. با این حال ، بسیاری از شرکت های کوچک وجود دارند که به سود استفاده از یک برنامه بازاریابی ایمیل برای بهبود فروش خود توجه کرده اند.

در حقیقت ، این امکان را دارد که همه شرکتها را در دنیای تجارت رقبا ترجیح دهند. معمولاً مقرون به صرفه ترین و اقتصادی ترین راه برای تبلیغ محصولات / خدمات شما است. در نتیجه ، نسبت به روشهای تبلیغاتی سنتی بازپرداخت بالاتری به شرکت اعطا می شود.

برای به دست آوردن نرم افزار مناسب ، باید به دنبال ویژگی های زیر باشید:

1. بسیاری از الگوهای جذاب خبرنامه: خبرنامه هایی که می فرستید باید نگاه کوتاهی داشته باشند ، در غیر این صورت افرادی که در حال مرور آنها هستند تحت تأثیر قرار نمی گیرند. اگر بیش از صد فرم ارسال کنید ، می توانید هر بار به راحتی نامه های قابل توجهی ارسال کنید.

2. تخصیص بدون عارضه: قالب ها باید دارای فیلد های سفارشی مختلف باشند تا بتوانند به عنوان تعداد زیادی از داده های اختصاصی در حد مورد نیاز منتقل شوند. اگر پیام ها به طور مستقیم به آنها ارسال شود ، مشتریان بهتر به کمپین های ایمیل پاسخ خواهند داد.

3. ادغام با شبکه های اجتماعی: نادیده گرفتن رسانه های اجتماعی در استراتژی بازاریابی شما یک اشتباه بزرگ است زیرا این مکان جایی است که شما قادر به برقراری ارتباط بهتر با مشتریان خواهید بود.

4. مدیریت لیست ایمیل: شما هر از گاهی نیاز به ارسال نامه به بخش های خاص مشتریان خود دارید. نرم افزار بازاریابی ایمیل باید به شما امکان دهد تا لیست خود را به اسلایدهای مختلف داده تقسیم کنید تا بتوانید به صورت جداگانه به آنها ایمیل دهید.

5. کمپین های ایجاد شده به صورت خودکار: شما باید نامه هایتان را مرتباً متناسب با نیاز خود ترتیب دهید. به عنوان مثال ، برخی از ایمیل ها باید در روزهای خاصی از هفته ارسال شوند. همچنین می توانید در روزهای تولد و سالگردها برای مشتریان ایمیل ارسال کنید.

6. استفاده آسان: اگر با تهیه خبرنامه یا حتی زمان آموختن نحوه تهیه آنها آشنا نیستید. این برنامه طول می کشد.

مزایای بسیاری در ارتباط با یک برنامه ایمیل مبتنی بر وب وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در اینترنت جستجو کنید. همچنین می توانید برای دریافت مزایای بیشتر ، به چندین شرکت ارائه دهنده خدمات ایمیل گروهی مراجعه کنید.

به طور کلی ، موفقیت شما بستگی به سود شما دارد. ارسال نامه های فله ، بازاریابی نامه الکترونیکی نیست ، بلکه باعث می شود شما به عنوان اسپم در لیست قرار گیرید. در حقیقت ، استراتژی محکم شما باید در مبارزات بازاریابی شما موفق باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا